Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 1,3 wielopunkt 1991 złącze diagnostyczne

TomiM 20 Lut 2004 01:14 9991 10
  • #1 20 Lut 2004 01:14
    TomiM
    Poziom 12  

    VW Golf 1,3 wielopunkt 1991 poszukuje lokalizacji złącza diagnostycznego do kodów migowych

    0 10
  • #2 20 Lut 2004 11:42
    djb
    Poziom 12  

    witaj, mam takiego golfa i z tego co wiem nie ma on w ogole zlacza diagnostycznego do podlaczenia komputera w serwisie, jakbys mial jakies pytania to pisz bezub(malpa)wp.pl

    0
  • #3 21 Lut 2004 12:20
    Msmolen
    Poziom 11  

    Witam TomiM.
    Gniazdo diagnostyczne musi być w tym aucie jeżeli masz silnik z wtryskiem wielopunktowym. Takim wtryskiem zażadza komputer-sterownik a on musi być diagnozowany. W Twoim aucie gniazdo diagnostyczne znajduje się pod pokrętłami nawiewu i ogrzewania w konsoli środkowej ukryte jest pod zaslepkami.
    Jeżeli kogoś to interesuje to dożucam plik tekstowy ze wskazówkami gdzie znaleść gniazdo diagnostyczne w autach z grupy VW (VW, Audi, Seat, Skoda)

    0
  • #4 21 Lut 2004 14:53
    djb
    Poziom 12  

    pelen podziwu jestem ale nie zgodze sie, mam ten samochod od 97 roku jak mozesz to wyslij mi ten opis na mail, a ja ci zrobie fotke pustego miejsca w moim samochodzie i ci odesle, juz pare razy probowali mi serwisie to znalezc i nie ma, ten wtrysk diagnozuje sie sam, jak cos nie chodzi to sa 2 metody sprawdzenia
    1. po nocy odlaczyc kleme "-" na pol godziny, potem odpalic silnik nie dodawac gazu i czekac ok pol godz az sam wlaczy sie wentylator, wtedy wylaczyc, wlaczyc i jazda, gotowe, samo sie ustawilo wszystko
    2. recznie sprawdzac elementy wtrysku, czy wszystko dziala

    pozdrawiam

    0
  • #5 21 Lut 2004 15:22
    djb
    Poziom 12  

    sory nie wiedzialem ze po zalogowaniu pojawi sie ten plik, sprawdze i napisze za pare dni jak sprawdze. opieralem sie w swojej opinii na serwisie i koledze ktory moj wtrysk rozebral na czesci przy mnie i nie widzialesmy zadnej kostki diagnostycznej, poza tym wiem ze te golfy II z wielopunktowym wtryskiem sa wynalazkami trzepanymi pod koniec edycji II i wiele shematycznych rozwiazan do niech nie pasuje, moj np pochodzi ze szwajcarii, pozdrawiam

    0
  • #6 21 Lut 2004 15:40
    djb
    Poziom 12  

    sory nie wiedzialem ze po zalogowaniu pojawi sie ten plik, sprawdze i napisze za pare dni jak sprawdze. opieralem sie w swojej opinii na serwisie i koledze ktory moj wtrysk rozebral na czesci przy mnie i nie widzialesmy zadnej kostki diagnostycznej, poza tym wiem ze te golfy II z wielopunktowym wtryskiem sa wynalazkami trzepanymi pod koniec edycji II i wiele shematycznych rozwiazan do niech nie pasuje, moj np pochodzi ze szwajcarii, pozdrawiam

    0
  • #7 26 Lut 2004 16:06
    djb
    Poziom 12  

    NIE MA ZLACZA POD REGULACJA NAWIEWOW.... SAM WLASNIE SPRAWDZILEM

    0
  • #8 26 Lut 2004 17:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 17 Sie 2006 12:25
    panjabi-mc
    Poziom 12  

    A ja mam golfa z 90 roku 1,6 gażnik sterowany elektronicznie . Sterownik jest a wtyczek tez niema?
    Przeszukałem go i nie znalazłem a zdawalo mi sie ze one mają 2x2 gdzieś .

    Pozdrawiam

    0
  • #10 17 Sie 2006 12:44
    wojtekryba
    Poziom 32  

    niebieski kabel zakończony złaczka (koło cewki WN)

    0
  • #11 10 Lip 2007 19:18
    sharic
    Poziom 15  

    Złącza diagnostycznego w VW Golf,Polo, Jeta z silnikiem NZ 1,3L brak, dlatego że DIGIJET 030906021 (A,J) takowego wyjścia nie posiada.Nawet jeśli pod konsolą będzie 2x2 to pozostanie on NC.

    1