Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Darmowe szkolenia - zapytanie

rozibest 24 Lip 2008 14:17 4512 9
  • #1 24 Lip 2008 14:17
    rozibest
    Poziom 10  

Witam

Chciałbym się zapytać, czy ktoś z szanownych użytkowników forum ma informacje na temat bezpłatnych szkoleń na temat programowania sterowników (najlepiej Siemens - chociaż nie liczę na to), programowalnych przekaźników lub innych elementów automatyki. Interesują mnie przede wszystkim takie kursy, na które można uczestniczyć nie tylko jako pracownik jakiegoś zakładu pracy, lecz szkolenia także dla np. studentów. Jestem studentem IV roku i chciałbym się czegoś dowiedź oraz przy okazji wzbogacić swoje CV.
    Jestem z Poznania, tak więc bliska lokalizacja blisko tego miasta byłaby mile widziana :)

Dziękuje z góry za informacje. Pozdrowienia.

PS. Jeśli szkolenie byłoby płatne, lecz kosztowałoby w porównaniu z innymi znacznie mniej też bardzo prosiłbym o informacje.

0 9
  • Relpol
  • Relpol
  • #3 24 Lip 2008 15:16
    rozibest
    Poziom 10  

Dzięki.
    Nasuwają się dwa pytania.
    "Warsztaty te kierowane są do osób prowadzących zajęcia na uczelniach wyższych oraz w szkołach technicznych."
    Czy studenci będą mogli uczestniczyć?
    Czy po ich odbyciu będzie jakieś zaświadczenie o uczestnictwie? Też mi na tym zależy.
    Trzeba będzie się spytać już o to bezpośrednio drogą mailową z Siemensem.
    Jeszcze jakieś propozycje?

0
  • Pomocny post
    #4 24 Lip 2008 15:30
    Gigaom.pl
    Poziom 13  

Workshopy w Gliwicach odbywaja sie w budynkach Politechniki, tak ze kazdy moze tam przyjsc. Warunkiem jest jednak wstepna rezerwacja. To nie sa stricte szkolenia ale wiele sie mozna nauczyc. Certyfikatow nie wydaja ale jak pogadasz to moze cos tam skrabna na papierze firmowym ;)