Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem Thunderbird został już uruchomiony ale nie odpowiada

25 Lip 2008 22:05 8442 3
  • Poziom 36  
    Witam.

    Wykrzaczył mi się Thunderbird. Przy próbie uruchomienia wyskakuje mi okno:

    Problem Thunderbird został już uruchomiony ale nie odpowiada

    Reinstalowanie Thunderbirda nie pomaga. A w uruchomionych procesach nie ma nic co by przypominało Thunderbirda.

    Miał ktoś taki problem i pamięta, jak go rozwiązał ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 26  
    Wygląda na to, że chciałeś zdublować proces Thunderbirda aa on nie pozwalał na to - może masz do niego odniesienie w dwóch miejscach?
    Np. w autostarcie i na pulpicie?

    Start -> uruchom -> msconfig -> uruchamianie
    Sprawdź to.
  • Poziom 36  
    Problem został rozwiązany po sekwencji:

    - odinstalowanie Thunderbird
    - usunięcie katalogów i plików Thunderbirda w Program Files i w Document and Settings
    - odinstalowanie MozBackup
    - usonięcie z rejestru wszystkiego z Thunderbirdem w nazwie
    - restart systemu
    - ponowna instalacja Thunderbird

    Temat zamykam :-)