Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uwaga na "Serwis" z Allegro

ksen 26 Lip 2008 19:49 4983 9
  • #1 26 Lip 2008 19:49
    ksen
    Poziom 9  

    Witam,
    chcę przestrzec i jednocześnie sie Was poradzić bo tyle mi zostało po transakcji z pewnym serwisem ogłaszającym się na allegro jako "firma z rodowodem od 1985 roku".
    Otóż,zamówiłem u nich usługę naprawy głośników wysokotonowych Magnata,2 sztuki,spalone cewki.
    Zadzwoniłem przed zalicytowaniem żeby się upewnić czy podołają takiemu zleceniu,pan z serwisu miłym głosem poinformował mnie że bez obaw,robią takie rzeczy nie od dziś,mam je tylko wysłać,cewki przewiną,mailem wyślą mi wycenę tej usługi,będzie miło,szybko i sprawnie.
    Ok,uspokojony rozmową zalicytowałem na ich aukcji "NAPRAWA,REGENERACJA GłOśNIKóW",odczekałem sobie dwa tygodnie i dzwonię bo paczkę nadałem priorytetem a tu ni maila ni telefonu od nich nie ma,pan zapewnił że wszystko jest pod kontrolą,czekają na jakies kopyto do nawijania cewek...ok,ważne że zrobią,przecież to fachowcy myślę sobie.
    Zadzwoniłem za tydzień jak radził serwisowy pan i tym razem jeszcze nie naprawione,kopyto nie dotarło..ok,mam zadzwonić za tydzień niestety tym razem okazało się że pracownik jest na zwolnieniu a on ma dużo zamówień,tu już przestało mi się podobać bo minął miesiąc i zero konkretów ale co tam,poczekam.
    W międzyczasie dostałem dwa dziwne maile od innych allegrowiczów zaniepokojonych przebiegiem transakcji z tym serwisem,odpisałem ludziom żeby nie panikowali że czasem trzeba poczekać dłużej,ważne że fachowcy wiedzą co robią...
    Po trzech miesiącach moich telefonów pan z serwisu już nie tak miły kręcąc wciąż że jeszcze zapomniał fluidem napełnić kopułek i mam czekać na ten fluid lub że już zrobione ale nie wie czy pracownica je wysłała a najlepiej żebym zostawił nr telefonu do siebie to on oddzwoni jak będą zrobione na co zapowiedziałem mu że nie odpuszczę im tych głośników i nie mam zamiaru czekać na telefon od nich,zapowiedziałem skargę do allegro na co pan się rozłączył,na drugi dzień ponownie rzucił słuchawką słysząc mój głos.
    Allegro wysłało im dwa ponaglenia po czym radzili mi jeśli to nie pomoże zgłosić sprawę na policję,tyle z ich strony.
    Serwis przestał całkiem odbierać telefony odemnie,nie wiem jak oni tam funkcjonują bo dzwoniłem z różnych nr-ów,aż tu nagle wczoraj przychodzi paczka,paczka od nich!!
    I tu ponowne zaskoczenie bo paczka została nadana za pobraniem,listonosz każe zapłacić 70zł,myślę sobie naprawili,płacę,ważne że są po 4 miesiącach czekania.
    Niestety po rozpakowaniu okazało się że są w częściach,próbowali wstawiać jakieś używane zamienniki,powiercili w nich jakieś otwory bo nie pasowały,całość w gorszym stanie niż jak im wysyłałem.
    W pudełku rachunek-naprawa głośników szt 2 ,plus koszt transportu,pakowania razem 70zł!!!
    Ja wiem byłem naiwny,za długo z tym zwlekałem,zbyt cierpliwy dla nich,mogłem sam kupić zamienniki,lub podjechać z nimi na Wolumen warszawski bo mam blisko jak radził znajomy ale ja naprawdę jestem wierzącym w ludzi allegrowiczem,nie otrzymałem do tej pory negatywa ani sam nie wystawiłem,myślałem że i tym razem będzie ok.
    Moje pytanie do Was czy od takiej firmy można się jakoś domagać zwrotu tych 70zł za niby naprawę bo to przecież rozbój w biały dzień,4 miesiące czekania,telefonów a dostaję rzucanie słuchawką,rozgrzebane głośniki i rachunek na 70zł...o nerwach nie wspomnę.
    Czy zwrócić się z tym ponownie do allegro czy gdzie???
    I czy jest sens wogóle bo kwota nie duża,chyba bardziej dla zasady...

    Aha,tak mnie obsłużył serwis DORO AUTOMATYKA ze Słupska.

    0 9
  • #2 26 Lip 2008 20:03
    Zbych034
    Poziom 36  

    Na początek złóż reklamacje. Zobaczysz jak zareagują.

    0
  • #3 26 Lip 2008 20:51
    ksen
    Poziom 9  

    Spróbuję choć po doświadczeniach z nimi wątpię żeby ustosunkowali się do reklamacji,skoro do tej pory nie raczyli odpisać nawet na jednego mojego maila czy telefon mało tego rozłączali się w trakcie rozmowy to teraz gdy kasior im już wpłynie całkiem się wypną na klienta.

    0
  • #4 27 Lip 2008 06:04
    Zbych034
    Poziom 36  

    W razie braku odpowiedzi na maila złóż reklamację pisemną. Określ w niej swoje żądania i termin ich realizacji. List wyślij jako polecony. Możesz zaproponować rozwiązanie przez sad polubowny.

    0
  • #5 29 Lip 2008 21:15
    rafcio363
    Poziom 30  

    Olej to , niema sensu - trzeba się liczyć na allegro w przypadku wysyłki że zostaniesz oszukany.
    A jeśli już nie chcesz im odpuścić to wybierz sie do "firmy" i zrób porządek na miejscu.Zanim sądy coś orzekną to pewno sie ten burdel już dawno zwinie.
    Rada na przyszłość - kupuj tylko na miejscu,nie ważne że drożej - nerwy są cenniejsze.
    Mówię to na podstawie własnych doświadczeń.
    Jeśli allegro to tylko moja okolica i odbiór osobisty, no chyba że kupuję folie na telefon albo jakąś rzecz wartą max 20zł.

    0
  • #6 29 Lip 2008 21:29
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Podejdź do rzecznika praw konsumenta. Na pewno ma gdzieś dyżury i udziela bezpłatnych porad. Zresztą powinien też ci pomóc w dochodzeniu swoich praw. A z tego, co piszesz, to wnioskuję, że jesteś uczciwy i tego samego wymagasz od innych i nie masz zamiaru odpuszczać. Więc cierpliwość i upór i możesz narobić trochę smrodu nierzetelnej firmie. Ja raz podparłem się w reklamacji właśnie instytucją rzecznika i podejście do mojej sprawy sę diametralnie zmieniło. Nagle okazało się, że naprawa jest możliwa.

    0
  • #7 29 Lip 2008 22:48
    rafcio363
    Poziom 30  

    Błażej to zależy od rzecznika i od sprawy.Mi faktycznie raz pomógł a raz marudził ze trzeba by było kurtkę oddać do związku włókiennictwa i ekspertyza kosztuje 200zł czyli tyle co warta była reklamowana kurtka...

    Allegro nic nie zrobi,jedyne co to sprawa na policję i jak oni coś osiągną wtedy allegro może co najwyżej zablokować im konto.

    0
  • #8 30 Lip 2008 00:39
    ksen
    Poziom 9  

    Skontaktowałem się nimi na gg,tzn pisałem z ich pracownicą jak mniemam.Napisałem że otrzymałem głośniki a oni "no i jak?"
    Więc pytam za co musiałem zapłacić 70zł skoro głośniki nie naprawione jak się umawialiśmy,rozgrzebane i tyle czekania na co oni "teraz ma Pan fakturę może Pan zrobić wszystko" no to ja że wiem co zrobić bo dobrzy ludzie już mi doradzili i tak zrobię a oni "ocho,teraz się zacznie"
    Normalnie szok,to jest podejście firmy do klienta...
    Pani zapytała mnie jeszcze czy mam wszystko udokumentowane i czy wiem że mogę ponieść koszty ewentualnej sprawy...
    Na koniec dodała że podoba jej się moja postawa i życzyła mi powodzenia.
    Do Allegro już napisałem,opisałem jak to się zakończyło i że żądam zwrotu tych pieniędzy które wyłudzili i proszę ich o interwencję w tej sprawie,otrzymałem odpowiedź że bardzo im przykro z takiego obrotu sprawy,wysłali im jakieś pouczenie czy coś w tym stylu a mi radzą dalej kontaktować się z kontrahentem.
    Ciężka sprawa jak widzę odzyskać swoje,oni są sklepem na Allegro generują im zyski a ja jeden z wielu oszukanych na nie dużą kwotę.

    Wiadomo reguły nie ma ale co do samego Allegro i transakcji to muszę przyznać że do tej pory nie miałem żadnych problemów,powiem więcej byłem i jestem zadowolony z tego rodzaju zakupów a kupowałem rzeczy różne,te droższe też po wstępnym upewnieniu kim jest sprzedający.
    Raz miałem mały zgrzyt z opóźnioną wysyłką telewizorka ale pani była początkująca na Allegro,przeprosiła,daliśmy sobie po pozytywie,wiadomo życie...
    Tym bardziej nie spodziewałem się takiego podejścia do klienta po kimś kto na Allegro reklamuje się jako firma,sklep.

    0
  • #9 30 Lip 2008 07:04
    tol2di
    Poziom 11  

    na allegro że tak powiem oszustów nie brakuje mój ojciec też sie przejechał kupił felgi za 400zł i przez miesiąc gość głupka rżnął a kase wzią dopiero jak sie poszło złożyć wniosek na policję o oszustwo i został o tym oficjalnie powiadomiony to felgi były trzy dni później u ojca

    0
  • #10 13 Wrz 2012 15:29
    kebaab
    Poziom 9  

    Witam

    Trafiłem na ten wątek przypadkiem, szukając informacji w sieci. Potwierdzam całkowicie opinię przedmówcy. Firma DORO Automatyka faktycznie ma niezły rodowód, skoro oszukują ludzi już od 2008 roku...

    Obecnie mamy 2012 i jestem kolejną oszukaną osobą, pewnie jedną z wielu. 4 miesiące temu zakupiłem na Allegro od tejże "firmy z rodowodem" wzmacniacze Tripath za 100zł. Zamiast evlauation boarda dostałem niestety same scalaki. Pan Jan K., właściciel tejże firmy w przeuroczy i sympatyczny sposób zgodził się na zwrot towaru, tłumacząc się błędem w opisie. Niestety, po odesłaniu elementów kontakt się urwał. Na maile nie odpisuje od 3 miesięcy. Zadzwoniłem do firmy z pytaniem, kiedy mogę liczyć na zwrot pieniędzy. W odpowiedzi usłyszałem tylko: "Jestem poważnym człowiekiem i nie rozmawiam z gówniarzami którzy wystawiają mi negatywne komentarze na Allegro". Po czym Pan Jan rzucił słuchawką.

    W związku z tym, że Pan Jan jest człowiekiem poważnym, złożyłem doniesienie do prokuratury :)

    Obecnie "firma z rodowodem" sprzedaje na Allegro pod nickiem SONiKO.
    "Sonik" Jan K.
    Słupsk, woj. pomorskie,

    Usunięto dane osobowe.
    Dz.U.1997.133.883
    USTAWA
    z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o ochronie danych osobowych.
    (Dz. U. z dnia 29 października 1997 r.)
    ANUBIS

    0