Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Moc głośników - pytanie laika technicznego

27 Lip 2008 19:24 2768 17
  • Poziom 12  
    Witam. Pewnie moje pytanie będzie trochę śmieszne, biorąc pod uwagę wysoki poziom dyskusji i fachowości na tym forum, ale zaryzykuję.

Chciałam kupić mini lub mikro-wieżę. Dotychczasowa ma juz z 8 wiosen:D
    i chciałam coś nowszego.
    Przy opisach danych techicznych takich wież można wyczytać m.in.
    Moc znamionowa RMS 2 x 50 W
    Moc muzyczna 2 x 75 W
    Maksymalna moc muzyczna 150 W

Ponieważ jestem laikiem w tych sprawach, bardzo proszę o podpowiedź:
    na co zwracac uwagę, co jest ważne przy takich opisach mocy.
    Dla mnie (laika technicznego) ważne jest poprostu, żeby dżwięki z głośników były miłe dla ucha. Bez jakichś syczeń, charkotów itp.
    Nie zamierzam robić z domu dyskoteki. Chcę poprostu posluchać dobrej muzyki, ze sprzętu w miarę dobrego. Żeby słuchanie muzyki było przyjemnością.

Nie używam fachowych określeń, bo ich nie znam.
    Liczę na wyrozumiałość i cierpliwość. Pozdrawiam serdecznie.

P.S. Nie jestem pewna czy w dobrym miejscu umieściłam wątek. ew. proszę o przeniesienie.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25