Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z Polonezem!!!

Lokiec 20 Lut 2004 19:50 1977 19
  • #1 20 Lut 2004 19:50
    Lokiec
    Poziom 11  

    Witam!
    Mam kłopot z Polonez'em z instalacją LPG.
    Auto,gdy jest zimne przerywa i gaśnie.
    Nie chce chodzić,ani na benzynie,ani na gazie.
    Nie wiem co jest tego przyczyną.
    Został wymieniony silniczek krokowy,sterujący przepływem gazu,zawór sterujący przepływem powietrza i przewody zapłonowe,ale to nic nie dało.
    Jeżeli ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził,to proszę o pomoc.
    Z góry wielkie dzięki!!!

    0 19
  • Sklep HeluKabel
  • #2 20 Lut 2004 20:46
    rdt
    Poziom 24  

    po pierwsze jaki silnik nie napisales
    ( przypuszczam ze GLI aboimex )
    jak sprezanie ?? jaki przebieg ? jak wygladaja swiece ? czy notuje jakies kody bledow ??

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 20 Lut 2004 21:22
    Lokiec
    Poziom 11  

    Silnik to 1.6 GLI.S
    Sprężanie i świece o.k!
    Ma przejechane 110 tyś.
    Kodów błędów nie sprawdzałem.

    0
  • #4 20 Lut 2004 22:44
    diag
    Spec od samochodów

    Jak z luzem zaworowym i lańcuszkiem rozrządu?

    0
  • #5 21 Lut 2004 12:50
    hobbysta5
    Poziom 14  

    Witam.
    A servo dobre. Gaznik szczelny?.
    Pozdrawiam.

    0
  • #6 21 Lut 2004 14:48
    Lokiec
    Poziom 11  

    Wszystko jest o.k!
    To znaczy:zawory,rozrząd,serwo.
    Gaźnika nie sprawdzałem,bo to jest jednopunkt Boscha.
    Byłem na diagnostyce i nic nie stwierdzili?!
    A samochód dalej nie działa tak jak powinien :cry:

    0
  • #7 21 Lut 2004 16:09
    hobbysta5
    Poziom 14  

    Witam.
    Pytałem o lewe powietrze (czy nie zasysa).
    Sprawdz przy gazniku przewód od gazu itp..
    Pozdrawiam.

    0
  • #8 21 Lut 2004 17:01
    walo
    Poziom 14  

    WITAm
    po pierwsze sprawdz sonde lambda
    a jakie masz obroty na zimniym silniku wysokie i nierówne czy ma niskie i nierówne
    bo na zimnym silniku powinien miec okolo 1.5 do 2.0 tyś.
    jak ma niskie to byc moze bledy komputera i zle wysterowuje wtryskiwaczami.
    nie wiem jak to dokladnie jest w poldku ale w moim Reno19 jest taka specjalna dzwigienka podwyzszajaca obroty

    0
  • #9 21 Lut 2004 17:07
    Lokiec
    Poziom 11  

    Wszystkie przewody były sprawdzane i są o.k!
    Samochód chodzi na gazie,ale nie chodzi na benzynie,jak jest zimny.
    Sonda jest sprawna.
    Gdy zimny,wówczas obroty są niskie i nie równe.
    Po rozgrzaniu działa o.k!,obroty są w normie,silnik działa równo.
    Więc nie ma sensu podnosić mu obrotów.
    Dzięki wszystkim za zainteresowanie moim problemem.
    Z tego co wiem to więcej osób miało podobny kłopot i też nie mogli sobie z nim poradzić.
    Ja równierz pozdrawiam!

    0
  • #10 22 Lut 2004 00:12
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 22 Lut 2004 19:54
    teges

    Poziom 21  

    Lokiec masz na 100% zainfekowany komputer benzynowy. Odłącz na chwilę ujemny biegun akumulatora potem uruchom samochód na benzynie powinno być oki. Jeśji tak będzie to musisz wykonać automatyczny reset komputera autko będzie chodziło bez zarzutów. Pozdrawiam.

    0
  • #12 24 Lut 2004 22:49
    Lokiec
    Poziom 11  

    Ciśnienie paliwa jest O.K!
    Odcięcie zasilania,tzn. reset kompa pomaga na kilka dni.
    Ale później ten problem znowu się pojawia.
    A czy wie ktoś może,który przewód podłączony do kompa,jest od podtrzymania pamięci?
    Jeśli tak,to bardzo proszę o jakąś wskazówkę.
    Dzięki za wszystkie wasze posty!

    0
  • #13 25 Lut 2004 01:21
    brelo
    Poziom 13  

    Może czujnik temperatury lub jego obwód.

    0
  • #14 25 Lut 2004 16:30
    teges

    Poziom 21  

    Musisz wykonać automatyczny reset komputera. Wtym celu zakup przekażnik resetujący komputer o symbolu PD55 i zainstaluj go w samochodzie i będziesz miał problem z głowy.Wejdż na stronę internetową www.protek digital.pl tam znajdziesz opis i cenę.POzdrawiam.

    1
  • #15 25 Lut 2004 17:48
    Marek Kolodziejczak
    Poziom 16  

    pozatym zdaje sie ze czujnik temperatury nie wlacza "ssania"

    0
  • #16 27 Lut 2004 21:58
    Lokiec
    Poziom 11  

    Nie wiem jak wykonać reset komputera,bo ta stronka www.protek.digital.pl jeszcze nie działa.
    Dzięki za wszystkie podpowiedzi!!!
    Zrobię tak,aby komp resetował się automatycznie przy każdym wyłączeniu motoru.

    0
  • #17 27 Lut 2004 22:10
    wzagra
    Poziom 33  

    wybaczcie, nie przeczytałem wszystkiego powyżej uważnie ale miałem podobny problem (zimny poldek na benzynie zgrubsza chodził po przełączeniu na gaz gasł) - przyczyna : w parowniku trzeba wymienić "zestaw naprawczy" jak stwierdził fachowiec; chodzi o to, że elementy ruchiome w parowniku (membrana, itd) są blokowane przez osady(smoły) z gazu i póki się nie rozgrzeje to to wszystko ledwo się rusza... myślę, że można spróbować czyszczenia ale może to ni9e dać wiele, a poza tym kwestia szczelności instalacji..

    0
  • #18 28 Lut 2004 06:41
    camco
    Poziom 14  

    moze benzyna jest zaniczyszczona lewe powietrze z boku , wyczysci dysze punktowa albo masz cukier ablo wode w baku

    0
  • #19 02 Cze 2004 14:33
    Lokiec
    Poziom 11  

    Witam!
    Zdenerwowałem się i założyłem już dawno przekaźnik,który odcina zasilanie komputera,po wyjęciu kluczyka.
    Teraz śmiga,że aż miło!
    Dzięki za zainteresowanie moim postem i pozdro!

    0
  • #20 02 Cze 2004 21:02
    piter75
    Poziom 13  

    jeszcze ja dorzuce swe 3 grosze
    jak jest komp gazowy to nalezy zmienic tryb emulacji sondy lambda i wtedy nie beda sie dzialy takie cuda i nie bedzie potrzeby co chwile resetowac kompa od benzyny...
    a jesli nie ma kompa gazowego to :sm15:

    0