Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przeróbka wkrętaka akumulatorowego na prąd z zasilacza- jak

bojar84 29 Lip 2008 09:11 1304 3
  • #1 29 Lip 2008 09:11
    bojar84
    Poziom 9  

Witam, jestem początkującym majsterkowiczem i wpadł mi do głowy taki pomysł:

mam stary wkrętak akumulatorowy TOYA 2,4V. Silnik działa, ale akumulatorki padły. Nawet po naładowaniu trzyma kilka minut. Wymyśliłem, żeby go przerobić na prąd stały- trzn. z zasilacza. Jednak nie udaje mi się to zrobić- kiedy podłączam zasilacz o napięciu wyjściowym 3V silniczek nie chce działać. Nawet przy 12V kręci bardzo bardzo wolno... nie znam się na tym, czemu tak jest, więc chciałem Was prosić o pomoc...

Jeśli ktoś może mi to wszystko wyjaśnić i pomóc, to będę bardzo wdzięczny.

Tak samo zrobiłem z maszynką do strzyżenia i jakoś działa, ale słabiej, jak przy akumulatorach... a przecież napięcie ma cały czas dostarczane z zasilacza... może inny zasilacz???

Naprawdę bardzo proszę wszystkich o pomoc!!!

Pozdrawiam!

0 3
  • #2 29 Lip 2008 09:59
    Beattracks
    Poziom 21  

Kolego ten wkrętak pobiera o wiele większy prąd niż twój zasilacz jest mu w stanie zapewnic;) maszynka jak zauważyłeś też straciła moc na zasilaniu z zasilacza. Podaj parametry tego zasilacza. Najlepiej było by tu zastosowac jakiś transformator o odpowiednim natężeniu. Tylko trudno będzie znaleźc transformator który ma 3v i dośc duże natężenie.

0
  • #3 25 Paź 2008 13:51
    bojar84
    Poziom 9  

To co radzicie zrobić, żeby dobrze działał?

Dać mu po prostu większy zasilacz- o większym napięciu? ZADZIAŁA???

A może w czymś jest tak i transformator- jakieś urządzenie czy coś... żeby wymontować...?

0
  • #4 02 Lis 2008 09:42
    janek_66
    Poziom 19