Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda octavia centralny zamek problem z podlaczeniem

cinoppi 30 Lip 2008 22:19 22200 8
  • #1 30 Lip 2008 22:19
    cinoppi
    Poziom 2  

    witam.mam skodę octavie z alarmem firmy TBL (niefabryczny),alarm ten jest podłączony przez elektryka i działa do tego zestawu alarmu przy kupnie dostałem centralny zamek o nazwie terminator,który to udało mi się zamontować czyli siłowniki z magistralą,podłączając bezpośrednio zasilanie do centralki naciskając rygiel w drzwiach w których mam siłownik master ryglują się wszystkie drzwi ale to na marginesie.niestety przy próbie podpięcia centralki do puszki alarmu nie działa centralny po przemierzeniu wszystkich przewodów wychodzących z puszki alarmu do centralnego stwierdziłem brak napięcia więc przy podłączeniu nie poszedłem dobrą drogą i prosiłbym o pomoc fachowców dołączam schemat alarmu w centralce są inne kolory żył niż w alarmie więc opiszę te z centralnego:biały i brązowy sterowanie a czarny i czerwony [/img]skoda octavia centralny zamek problem z podlaczeniem [img]skoda octavia centralny zamek problem z podlaczeniem[/img]

    0 8
  • #2 01 Sie 2008 18:18
    milejow
    Poziom 42  

    Sterowanie zamkiem masa z alarmu:zolty i zolto/czarny do masy a bialy i bialo/czarny do bialego i brazowego z centralki zamka.Masz mozliwosc wysterowania silownikow samym alarmem(bez centralki zamka)ale sobie chyba nie poradzisz wiec podlacz,jak wyzej

    1
  • #3 02 Sie 2008 16:45
    cinoppi
    Poziom 2  

    dzięki za odpowiedź podpiąłem bez centralki same siłowniki do alarmu.nawet działa :)pozdrawiam

    1
  • #4 17 Cze 2009 18:23
    keey
    Poziom 11  

    Cześć. Przewertowałem kilka tematów o sterowaniu zamkiem poprzez pilota. Jednak co odpowiedź to inne porady. Octavia jest z 1999 r. 1.6 combi 74 kW, z elektryki tylko lusterka i centralny zamek. Pod kierownicą znalazłem czarną skrzynkę na metalowym wsporniku (więc pewnie to moduł komfortu). Z wyczytanymi informacjami steruje się masą, impuls na kierunkowskazy należy podłączyć do mniejszej kostki (czarnej) w module komfortu, do przewodów czarno/zielonego i czarno/białego (oczywiście oddzielnie), rzepa do montażu sterownika z antenką też bez problemu przyczepię. A problem to: jak wpiąć przewody od sterowania zamkiem? Ciągnąć je do drzwi kierowcy i tam wpinać (w jakie kabelki?)? Czy istnieje opcja wpinania w moduł komfortu? Jeśli tak, to gdzie? Czy sterownik centralnego w standardzie jest ukryty w innym miejscu? I jeśli tak to jakie kolory kabelków? Pozdrawiam.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1019391&highlight=
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=897743&highlight=
    Regulamin p.13 i 14.

    0
  • #5 18 Cze 2009 08:05
    keey
    Poziom 11  

    Do Moderatora:
    Jeśli chodzi o pkt 14 nie zgodzę się gdyż podpiąłem się pod temat a nie zakładałem nowy.
    Pkt 13 jest już w ogóle nie na miejscu bo mam problem a nie nabijam sobie punkty.
    Nie jestem bardzo aktywnym użytkownikiem forum i piszę tylko gdy czegoś nie wiem.

    A teraz o zamku w skodzie:
    skorzystałem z podanych linków i dalej nie zostały rozwiązane mojej problemy. Jeśli mam moduł komfortu, to jak podpiąć sterowanie otwórz/zamknij bezpośrednio do kostki wpiętej w moduł. Dostęp do tam umieszczonych przewodów jest łatwiejszy niż do wiązki wychodzącej z drzwi. Poza tym po co podpinać się pod zamek w drzwiach jeśli jest centralny moduł?

    0
  • #6 18 Cze 2009 08:45
    wiesiekj

    Poziom 27  

    Wiesz co to jest CAN?, przewody masz podane w linku wyżej.
    Wydaje Ci się, że opisy są po to, żeby było więcej roboty (rozbieranie drzwi)?

    2
  • #7 18 Cze 2009 08:46
    252257
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 30 Cze 2009 10:56
    crpk
    Poziom 1  

    w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij oki - jeszcze tylko pytanie dodatkowe - mam octavię 1,9 sdi 1999 - ma moduł komfortu - czyli nie szukać w kostce komfortu a rozbierać drzwi i tak się podłączyć z otwieraniem i zamykaniem - auto nie posiada elektrycznych szyb - moduł ma pod kierownicą... Dodam że podawanie masy na biało niebieski nic nie daje - podobnie jest z biało żółtym... Pomóżcie...

    0
  • #9 14 Lip 2009 15:56
    keey
    Poziom 11  

    Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.

    5