Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JVC KS-RT55 - Brak dźwięku w głośnikach

31 Lip 2008 11:14 2823 4
  • Poziom 2  
    Witam!
    Jestem bardzo początkującym entuzjastą elektroniki i proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów;) Chodzi o znalezienie przyczyny problemu lub wskazanie kroków, aby do niej dojść (co pomierzyć, czemu się przyjrzeć, czego szukać). Problemem jest brak dźwięku w głośnikach radia samochodowego JVC KS-RT55. Nie działają oba głośniki tylne i lewy przedni, zaś prawy czasem działa, czasem nie. Ten ostatni zdarza się nagłośnić lub sprawić, żeby zamilkł przez stuknięcie radia. Jednak zwykle jest tak, że po włączeniu radia słychać "pyk" w głośnikach i cisza, choć wszystkie pozostałe funkcje radia i kasety zdają się działać poprawnie.
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wszelkie rady!! Pozdrawiam!
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    witam.
    prawdopodobnie koncowka mocy
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Sprawdź najpierw czy nie masz zimnych lutów na końcówce mocy. Nastepnie posprawdzaj napięcia na wyjściach do głośników. Jeżeli końcówka mocy jest sprawna to napięcia na poszczegolnych wyjściac powinno wynosić połowę napięcia zasilania czyli jakieś 6-7V.
  • Poziom 2  
    Ok, czyli pomysł pierwszy: końcówka mocy. W miarę dostępności czasu posprawdzam luty i napięcia, a o wynikach napiszę i zobaczymy co dalej z tego wyjdzie:)
    Już teraz wielkie dzięki!
  • Poziom 2