Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przetwornica podświetlania panela w Sony XR-C7220R

stil 21 Lut 2004 15:43 5084 20
  • #1 21 Lut 2004 15:43
    stil
    Poziom 12  

Witam, proszę o pomoc! Chcę dorobić jakoś przetwornicę zasilającą świetlówkę podświetlającą panel. Każda informacja będzie pomocna. Jakie są napięcia wyjściowe z płyty i jakie mają iść na zasilanie świetlówki, a także jaki jest pinout złącza na płycie? Schemat samej przetwornicy bądź zamiennika byłby najlepszy, bo nie znam się za bardzo na takiej elektronice, aczkolwiek może uda się "domowym sposobem rozwiązać problem... :( Pomocyyy !!!

PS: Na chwilę obecną dysponuję instrukcją serwisową do tego modelu, jest tam schemat przetwornicy, ale niestety mnie to nie za wiele mówi jak na razie. Jeśli ktoś mógłby coś w tej kwestii pomóc będę dźwięczny...

0 20
  • #2 23 Lut 2004 01:48
    Jaceek
    Poziom 14  

Witam chcesz powiadasz dorobić tą przetwrke ??? rozumię że kupiłeś to radio bez przetworki tak ?--można ją zamówić w serv. chyba około 150 zl i po problemie.

0
  • #3 23 Lut 2004 11:52
    maxgiantt
    Poziom 1  

domówka nie pomoze,sony ma swoje wyj,,, w kosmos układy wiec nie zdzialasz wiele.
    reszta postu skasowana. Tu mozna zamieszczać tylko nieodpłatne porady! <zdzich42>

0
  • #4 23 Lut 2004 12:05
    stil
    Poziom 12  

Rozumiem, a na czym polega "rozwiązanie problemu"? Podswietlenie jest za pomoca swietlowki czy folii w tym modelu? Bo myslalem o przerobce na diody, ale to za prymitywne chyba...

0
  • #5 23 Lut 2004 23:49
    Jaceek
    Poziom 14  

oczywiście folia,a co do tematu diody to troche by to było marne,ale zawsze jakieś wyjście-moim zdaniem załatwiaj przetworke (ciekawe tylko w jakim stanie jest folia) :)

0
  • #6 23 Lut 2004 23:58
    Przemyslaw
    Poziom 28