Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kodowanie kluczyków w IMMO

Ariston 09 Oct 2002 21:48 135344 36
  • #1
    Ariston
    Level 11  
    Czy kots moze mi powiedzieć jak się programuje kluczyki z transponderami w takich samochodach jak OPEL ,RENAULT czy FORD ja wiem jak to sie robi w serri VW.....moze ktos ma jakies materiały albo namiary na strony www
  • #2
    JACEK P
    Level 14  
    jak chcesz możemy się powymieniać danymi informacjami
  • #3
    AndRe
    Level 23  
    Ariston wrote:
    Czy kots moze mi powiedzieć jak się programuje kluczyki z transponderami w takich samochodach jak OPEL ,RENAULT czy FORD ja wiem jak to sie robi w serri VW.....moze ktos ma jakies materiały albo namiary na strony www


    czesc

    Mozesz opisac jak to sie robiw VW - mam VAG`a

    Pozdrawiam
  • #4
    mario
    Level 15  
    We francuzach musisz znac kod securiti i standardowo przyciskiem centralnego zamka wprowadzasz kod. losc mrugnięc to cyfry kodu po wprowadzeniu ostatniej trzy razy nacisnąc przycisk na pilocie i ok albo walizkąXR25. pozdrawiam .
  • #5
    zhu
    Level 22  
    :arrow: mario
    a gdzie można kupić kluczyk na podczerwień do renault i czy tym sposobem co opisałeś można zaprogramować kluczyk na podczerwień ?
  • #6
    mario
    Level 15  
    Myślę, że tylko serwis. Kupowałem niedawno do Peugeota - bez dokodowania nie chcieli dać, a skroili zdrowo !!!!!!!!
  • #7
    ADI666
    Level 11  
    Ja kiedyś pytałem na forum ale bez echa,a może teraz któryś z kolegów mi pomoże mam do skopiowania klucz do forda scorpio 96-97r niemam czerwonego klucz,może któryś z kolegów byłby w stanie mi pomódz zapłace rozsądne pieniądze pozdrawjwm wszystkich :cry:
  • #8
    xawer
    Level 15  
    w większości samochodów procedura jest podobna... jest PIN/security code lub klucz master albo karta kodowa robi się to za pomocą urzadz. diagnostycznego... VW-vag,vas OPEL-tech1,tech2 RENAULT-nxr,clip FIAT-examiner itd . w niektórych przypadkach da się to zrobić bez sprzętu np.fiat,ford (starsze modele)miały możliwość wpisania kodu "ręcznie" czyli np. operując pedałem przyspieszenia .w innych przypadkach np mercedes,bmw sam sprzęt typu stardiagnosis lub modic (bmw) nie wystarczy począwszy od vito,sprinter,vario,atego,actros czy axor klucze koduje (uczy) z pomocą serwisu online do wszystkich osobówek A/C/E/M/G-klase klucze przychodzą zaprogramowane podobnie jest w bmw
    jest też urządzenie do klonowania transponderów np f-my SILCA
    więcej informacji ? xawer2(malpa)wp.pl
  • #9
    mkkm
    Level 2  
    Są to zdjęcia z instrukcji obsługi samochodu Ford Fiesta rocznik 1998.
    Prawdopodobnie procedura jest identyczna w innych samochodach Ford.
    Jest to nowsza wersja która nie posiada tzw. "czerwonego kluczyka",
    tylko dwa identyczne z czerwonym znaczkiem oraz jeden dla "sprzątaczki"

    Pozdrawiam
    Maciej
    :)
  • #10
    mkkm
    Level 2  
    Są to zdjęcia z instrukcji obsługi samochodu Ford Fiesta rocznik 1998.
    Prawdopodobnie procedura jest identyczna w innych samochodach Ford.
    Jest to nowsza wersja która nie posiada tzw. "czerwonego kluczyka",
    tylko dwa identyczne z czerwonym znaczkiem oraz jeden dla "sprzątaczki"

    Pozdrawiam
    Maciej
    :)
  • #11
    h616
    Level 13  
    A jeśli mam tylko jeden kluczyk to co wtedy da się zrobić? Sprawa dotyczy Forda Transita '95r Za podpowiedź z góry dzięki.
    :cry:
  • #13
    Czardasz
    Level 13  
    Trzeba urzyć odpowiedniego sprzętu i zakodować następny kluczyk
    Mogę pomóc Warszawa i okolice
  • #14
    andrzej1982
    Level 18  
    Da się też zrobić klona klucza, ale jest to dosyć droga impreza, jakieś 300 - 350 zł
  • #15
    mirek2004
    Level 11  
    BMW 525 TDS z 1995 roku dorobiłem kluczyk .Otwiera i zamyka drzwi bez problemu,ale uruchomić już nie moge.Z tego co się dowiedziałem po przeczytaniu tych postów to trzeba jego zaprogramować.Mam jeden kluczyk orginalny,instrukcje obsługi i numer kodu tego kluczyka.W jaki sposób można to zrobić?Czy tylko serwis?Jeżeli tak to gdzie moge się udać z tym problemem i jakie ewentualne koszty zaprogramowania ?Czy istnieje możliwość odączenia immo tak żeby uruchamiać i jednym i drugim kluczykiem?
  • #16
    MODIC
    Level 11  
    Nietety kluczy BMW sie dopisuje i nei programuje serwisowo tylko klucze zamawiane przychodza juz zaprogramowane z fabryki... pod dany samochód Pozdrawiam
  • #17
    Adam xander1111
    Level 12  
    Witam.Jak to sie niedopisuje kluczy do bmw? Dopisuje sie tylko nie przy pomocy urzadzenia tylko poprzez ingerencje w EWSa.niewarzne jak ale ważne ze sie da i działa.Pozdrawiam
  • #18
    kangurek123
    Level 18  
    h616 wrote:
    A jeśli mam tylko jeden kluczyk to co wtedy da się zrobić? Sprawa dotyczy Forda Transita '95r Za podpowiedź z góry dzięki.
    :cry:

    Jak masz jeden kluczyk i nie jest to kluczyk"matka" to znam tylko jeden sposób czyli programowanie w serwisie lub u kogoś kto ma minimum komputer ford FDS.
    Jeśli się kluczyk zużyje to można trochę po "rzeźnicku" wyciągnąć i wstawić do nowego dorobionego kluczyka czerwoną wkładkę immo ,ale wtedy kluczyk jest czasem strasznie pocharatany i kiepsko to wygląda.
  • #19
    zhuln
    Level 17  
    a jak można zakodować orginalne kluczyki jesli wymieniony został modół sterownika (stary modół uległ uszkodzeniu) , chodzi o sam. ford fiesta 1997r. , 1.25 ZETEC S 16V ?
  • #20
    elektronika5
    Level 15  
    Można dopisać w specjalistycznym warsztacie.
    Poszukaj w swojej okolicy.

    Pozdrawiam
  • #21
    JAFO
    Level 25  
    elektronika5 wrote:
    Można dopisać w specjalistycznym warsztacie.
    Poszukaj w swojej okolicy.....


    To nie jest obd2.pl
  • #22
    elektronika5
    Level 15  
    Wiem.
    A dlaczego przypuszczasz,że ktoś
    może mylić forum?

    Pozdrawiam
  • #23
    zebedeus
    Level 1  
    Mam forda fieste 97r/12 1.8D, tylko jeden kluczyk i nie dziala mi tylko pilot do centralnego, czy moze byc to wina rozkodowania kluczyka, czy cos mi sie trwale uszkodziło? Da się to zrobić łopatologicznie?
    Z góry dziękuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam
  • #24
    rako
    Level 1  
    witam mam problem z uruchomieniem reno kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie niż ASO. Pomocy.
  • #25
    andrzej1982
    Level 18  
    Po pierwsze skąd jesteś?
    W kangoo chyba nie ma możliwości wpisania kodu awaryjnego. W znakomitej większości przypadków daje się naprawić taki kluczyk. Ale nie jest to raczej sprawa do opisania.
  • #26
    avital
    Level 15  
    rako wrote:
    witam mam problem z uruchomieniem renault kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie niż ASO. Pomocy.


    Witam
    Tak jest inna możliwość niż serwis,
    można dopisać nowy klucz/transponder do tego systemu.
    kod nie będzie potrzebny.
    (tylko wa-wa lu bliskie okolice)
    Marcin
  • #27
    WITEK1952
    Level 28  
    W Oplu pomaga włączenie zapłonu i przytrzymanie przez kilka sekund przycisku w pilocie az zamknie się zamek.Kluczyk adaptuje się i jest OK.Moze w Fordzie jest podobnie.Proponuje przedtem sprawdzic baterię.Jezeli to nie pmoze mozna spróbować dostroioć trymer.To taka mała puszeczka w kluczyku.Należy delikatnie regulować rdzeń plastykowym wkretakiem.Pozdrawiam Witek.
  • #29
    kert14
    Level 1  
    jak zakodowac pilota od centralnego do forda fiesty 97r
  • #30
    jach2.0
    Level 10  
    witam czy ktos wie jak zakodowac ponownie klucz w citroenie c5 2.0i prawdo podobnie sie rozkodowal,dzieki