Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kodowanie kluczyków w IMMO

Ariston 09 Paź 2002 21:48 107951 36
  • #1 09 Paź 2002 21:48
    Ariston
    Poziom 10  

    Czy kots moze mi powiedzieć jak się programuje kluczyki z transponderami w takich samochodach jak OPEL ,RENAULT czy FORD ja wiem jak to sie robi w serri VW.....moze ktos ma jakies materiały albo namiary na strony www

  • #2 08 Lut 2003 19:32
    JACEK P
    Poziom 14  

    jak chcesz możemy się powymieniać danymi informacjami

  • #3 02 Mar 2003 00:18
    AndRe
    Poziom 23  

    Ariston napisał:
    Czy kots moze mi powiedzieć jak się programuje kluczyki z transponderami w takich samochodach jak OPEL ,RENAULT czy FORD ja wiem jak to sie robi w serri VW.....moze ktos ma jakies materiały albo namiary na strony www


    czesc

    Mozesz opisac jak to sie robiw VW - mam VAG`a

    Pozdrawiam

  • #4 02 Mar 2003 12:23
    mario
    Poziom 15  

    We francuzach musisz znac kod securiti i standardowo przyciskiem centralnego zamka wprowadzasz kod. losc mrugnięc to cyfry kodu po wprowadzeniu ostatniej trzy razy nacisnąc przycisk na pilocie i ok albo walizkąXR25. pozdrawiam .

  • #5 30 Maj 2003 18:51
    zhu
    Poziom 22  

    :arrow: mario
    a gdzie można kupić kluczyk na podczerwień do renault i czy tym sposobem co opisałeś można zaprogramować kluczyk na podczerwień ?

  • #6 30 Maj 2003 22:48
    mario
    Poziom 15  

    Myślę, że tylko serwis. Kupowałem niedawno do Peugeota - bez dokodowania nie chcieli dać, a skroili zdrowo !!!!!!!!

  • #7 31 Maj 2003 00:34
    ADI666
    Poziom 10  

    Ja kiedyś pytałem na forum ale bez echa,a może teraz któryś z kolegów mi pomoże mam do skopiowania klucz do forda scorpio 96-97r niemam czerwonego klucz,może któryś z kolegów byłby w stanie mi pomódz zapłace rozsądne pieniądze pozdrawjwm wszystkich :cry:

  • #8 31 Maj 2003 22:58
    xawer
    Poziom 15  

    w większości samochodów procedura jest podobna... jest PIN/security code lub klucz master albo karta kodowa robi się to za pomocą urzadz. diagnostycznego... VW-vag,vas OPEL-tech1,tech2 RENAULT-nxr,clip FIAT-examiner itd . w niektórych przypadkach da się to zrobić bez sprzętu np.fiat,ford (starsze modele)miały możliwość wpisania kodu "ręcznie" czyli np. operując pedałem przyspieszenia .w innych przypadkach np mercedes,bmw sam sprzęt typu stardiagnosis lub modic (bmw) nie wystarczy począwszy od vito,sprinter,vario,atego,actros czy axor klucze koduje (uczy) z pomocą serwisu online do wszystkich osobówek A/C/E/M/G-klase klucze przychodzą zaprogramowane podobnie jest w bmw
    jest też urządzenie do klonowania transponderów np f-my SILCA
    więcej informacji ? xawer2(malpa)wp.pl

  • #9 02 Cze 2003 14:58
    mkkm
    Poziom 2  

    Są to zdjęcia z instrukcji obsługi samochodu Ford Fiesta rocznik 1998.
    Prawdopodobnie procedura jest identyczna w innych samochodach Ford.
    Jest to nowsza wersja która nie posiada tzw. "czerwonego kluczyka",
    tylko dwa identyczne z czerwonym znaczkiem oraz jeden dla "sprzątaczki"

    Pozdrawiam
    Maciej
    :)

  • #10 02 Cze 2003 15:00
    mkkm
    Poziom 2  

    Są to zdjęcia z instrukcji obsługi samochodu Ford Fiesta rocznik 1998.
    Prawdopodobnie procedura jest identyczna w innych samochodach Ford.
    Jest to nowsza wersja która nie posiada tzw. "czerwonego kluczyka",
    tylko dwa identyczne z czerwonym znaczkiem oraz jeden dla "sprzątaczki"

    Pozdrawiam
    Maciej
    :)

  • #11 22 Cze 2003 17:34
    h616
    Poziom 13  

    A jeśli mam tylko jeden kluczyk to co wtedy da się zrobić? Sprawa dotyczy Forda Transita '95r Za podpowiedź z góry dzięki.
    :cry:

  • #12 28 Gru 2005 22:46
    marcin-k
    Poziom 15  

    dlaczego nikt nie chce odpowiedzieć na ostatni post mnie to też bardzo interesuje

  • #13 04 Sty 2006 23:10
    Czardasz
    Poziom 12  

    Trzeba urzyć odpowiedniego sprzętu i zakodować następny kluczyk
    Mogę pomóc Warszawa i okolice

  • #14 04 Sty 2006 23:28
    andrzej1982
    Poziom 17  

    Da się też zrobić klona klucza, ale jest to dosyć droga impreza, jakieś 300 - 350 zł

  • #15 17 Sty 2006 08:55
    mirek2004
    Poziom 11  

    BMW 525 TDS z 1995 roku dorobiłem kluczyk .Otwiera i zamyka drzwi bez problemu,ale uruchomić już nie moge.Z tego co się dowiedziałem po przeczytaniu tych postów to trzeba jego zaprogramować.Mam jeden kluczyk orginalny,instrukcje obsługi i numer kodu tego kluczyka.W jaki sposób można to zrobić?Czy tylko serwis?Jeżeli tak to gdzie moge się udać z tym problemem i jakie ewentualne koszty zaprogramowania ?Czy istnieje możliwość odączenia immo tak żeby uruchamiać i jednym i drugim kluczykiem?

  • #16 05 Maj 2006 00:04
    MODIC
    Poziom 10  

    Nietety kluczy BMW sie dopisuje i nei programuje serwisowo tylko klucze zamawiane przychodza juz zaprogramowane z fabryki... pod dany samochód Pozdrawiam

  • #17 05 Maj 2006 15:12
    Adam xander1111
    Poziom 12  

    Witam.Jak to sie niedopisuje kluczy do bmw? Dopisuje sie tylko nie przy pomocy urzadzenia tylko poprzez ingerencje w EWSa.niewarzne jak ale ważne ze sie da i działa.Pozdrawiam

  • #18 05 Maj 2006 18:53
    kangurek123
    Poziom 18  

    h616 napisał:
    A jeśli mam tylko jeden kluczyk to co wtedy da się zrobić? Sprawa dotyczy Forda Transita '95r Za podpowiedź z góry dzięki.
    :cry:

    Jak masz jeden kluczyk i nie jest to kluczyk"matka" to znam tylko jeden sposób czyli programowanie w serwisie lub u kogoś kto ma minimum komputer ford FDS.
    Jeśli się kluczyk zużyje to można trochę po "rzeźnicku" wyciągnąć i wstawić do nowego dorobionego kluczyka czerwoną wkładkę immo ,ale wtedy kluczyk jest czasem strasznie pocharatany i kiepsko to wygląda.

  • #19 06 Lip 2006 16:44
    zhuln
    Poziom 17  

    a jak można zakodować orginalne kluczyki jesli wymieniony został modół sterownika (stary modół uległ uszkodzeniu) , chodzi o sam. ford fiesta 1997r. , 1.25 ZETEC S 16V ?

  • #20 06 Lip 2006 20:04
    elektronika5
    Poziom 15  

    Można dopisać w specjalistycznym warsztacie.
    Poszukaj w swojej okolicy.

    Pozdrawiam

  • #21 06 Lip 2006 20:31
    JAFO
    Poziom 25  

    elektronika5 napisał:
    Można dopisać w specjalistycznym warsztacie.
    Poszukaj w swojej okolicy.....


    To nie jest obd2.pl

  • #22 06 Lip 2006 21:53
    elektronika5
    Poziom 15  

    Wiem.
    A dlaczego przypuszczasz,że ktoś
    może mylić forum?

    Pozdrawiam

  • #23 24 Lip 2006 11:40
    zebedeus
    Poziom 1  

    Mam forda fieste 97r/12 1.8D, tylko jeden kluczyk i nie dziala mi tylko pilot do centralnego, czy moze byc to wina rozkodowania kluczyka, czy cos mi sie trwale uszkodziło? Da się to zrobić łopatologicznie?
    Z góry dziękuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam

  • #24 06 Mar 2007 20:49
    rako
    Poziom 1  

    witam mam problem z uruchomieniem reno kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie niż ASO. Pomocy.

  • #25 07 Mar 2007 00:03
    andrzej1982
    Poziom 17  

    Po pierwsze skąd jesteś?
    W kangoo chyba nie ma możliwości wpisania kodu awaryjnego. W znakomitej większości przypadków daje się naprawić taki kluczyk. Ale nie jest to raczej sprawa do opisania.

  • #26 08 Mar 2007 23:42
    avital
    Poziom 15  

    rako napisał:
    witam mam problem z uruchomieniem renault kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie niż ASO. Pomocy.


    Witam
    Tak jest inna możliwość niż serwis,
    można dopisać nowy klucz/transponder do tego systemu.
    kod nie będzie potrzebny.
    (tylko wa-wa lu bliskie okolice)
    Marcin

  • #27 28 Kwi 2007 22:19
    WITEK1952
    Poziom 28  

    W Oplu pomaga włączenie zapłonu i przytrzymanie przez kilka sekund przycisku w pilocie az zamknie się zamek.Kluczyk adaptuje się i jest OK.Moze w Fordzie jest podobnie.Proponuje przedtem sprawdzic baterię.Jezeli to nie pmoze mozna spróbować dostroioć trymer.To taka mała puszeczka w kluczyku.Należy delikatnie regulować rdzeń plastykowym wkretakiem.Pozdrawiam Witek.

  • #29 26 Sie 2007 16:05
    kert14
    Poziom 1  

    jak zakodowac pilota od centralnego do forda fiesty 97r

  • #30 24 Kwi 2008 22:57
    jach2.0
    Poziom 9  

    witam czy ktos wie jak zakodowac ponownie klucz w citroenie c5 2.0i prawdo podobnie sie rozkodowal,dzieki

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME