Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zostałem złodziejem prądu nie wiedząc o tym

Bobi 313 09 Lut 2016 11:42 525539 1829
    vodiczka
    Poziom 43  
    robi13167 napisał:
    Panie Vodiczka to był oczywiście żart. Czepiasz się bzdetów
    Może nie znam się na żartach ale jeżeli miał być to był kiepski. Piszesz bzdety to ich się czepiam. Zamieść opinie i orzeczenie sądu wraz z uzasadnieniem wyroku (rejonowego i okręgowego) to podyskutujemy :)
  • IGE-XAOIGE-XAO
    DiZMar
    Poziom 43  
    robi13167 napisał:
    Panie Vodiczka to był oczywiście żart. ...

Jakie to typowe. Ktoś wytyka ewidentny błąd a autor mówi: żartowałem. To jest żałosne. Przyznaj się do błędu a nie do żartu. To bardziej ludzkie.
    kj1
    Specjalista elektryk
    To wytocz temu "biegłemu" proces cywilny o zwrot kary, jaką zapłaciłeś na podstawie fałszywej opinii.
    robi13167
    Poziom 9  
    Panowie Vodiczka i DiZMar może odpowiedzielibyście na pytanie , które zadałem w ostatnim moim poście .Właśnie tak się z Wami dyskutuje, na konkrety, nie odpowiadacie bo to jest nie wygodne dla ZE. Wiecie co to jest "szeptacz"? Ja wiem dlatego moja dyskusja na tym forum nie ma sensu . Panie Vodiczka wyrok sądu wraz z uzasadnieniem już zamieściłem a co do opinii biegłego napisałem , ze zamieszczę wkrótce. Jeżeli się czepiasz to czepiaj się konkretów.
    Kolego kj1 nie wytoczę biegłemu sprawy, nie jest to takie proste zwłaszcza, że walczyłem prawie 5 lat i wiem, że mogę mu najwyżej podmuchać. Kto nie miał do czynienia z polskim Wymiarem Sprawiedliwości to nie ma pojęcia jak jest naprawdę .
    vodiczka
    Poziom 43  
    robi13167 napisał:
    Panie Vodiczka wyrok sądu wraz z uzasadnieniem już zamieściłem
    Napisałeś 28 października ub.r.
    robi13167 napisał:
    Uzasadnienia wyroku Sądu Okręgowego całkowicie zmienionego jeszcze nie posiadam.
  • IGE-XAOIGE-XAO