Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lando renzi II gen. - problem z odpalaniem accord 2.0

05 Sie 2008 08:41 2475 6
  • Poziom 9  
    witam
    posiadam honde accord 2.0iS z instalacja Lando Renzi II gen i mam taki problem

    silnik za kazdym razem odpalany jest na benzynie, przelacza sie na gaz po przekroczeniu 2500 obr/min, jak jest w miare zimny bo troche postoi to wszystko jest ok pali od razu, problem natomiast jak silnik normalnie zgasze na gazie (zwykle wylaczenie silnika) i chce ponownie go zapalic jak jest jeszcze goracy, wtedy za pierwszym podejciem silnik tak jakby chcial zapalic delikatnie wchodzi na obroty ale niestety po jakiejsc 1 sekundzie odstawia sie, no i juz przy drugiej probie odpalenia trzeba krecic jakies 2-3 sekundy silnik powoli zaczyna lapac obroty, rozkreca sie delikatnie do 750 obr/min (juz bez rozrusznika - ale nie ma tego gwaltownego dojscia do 750 tylko stopniowo silnik nabiera obrotow)
    zauwazylem ze nie dzeje sie to wtedy gdy silnik wylacze na benzynie i chce go zapalic, z tego wynika ze cos jest nie tak z gazem

    moze jakies sugestie co moze byc przyczyna takiego zachowania
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 17  
    Co masz tam za centralkę sterującą?? było tak od początku ??podejrzewam że masz dugi dolot gazu, i dlatego gdy probujesz zaraz po zgaszeniu odpalić auto miesza sie gaz z benzyna.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 9  
    samochod kupilem dosc niedawno, wydaje mi sie ze jest tak od kiedy go mam, jesli chodzi o centralke to musze sprawdzic bo niestyty ale nie wiem jaka jest wlozona, jesli chodzi o dolot gazu to wyglada to tak, ze parownik znajduje sie prawie na przodzie samochodu, a mikser znajduje sie zaraz przed sama przepustnica a wiec jakies 40 cm (tak mniej wiecej w polowie znajduje sie silniczek krokowy), czy jest to duzo to nie wiem. jest jakis sposob zeby temu zaradzic?

    Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu. [MS]

    Dodano po 1 [godziny] 18 [minuty]:

  • Poziom 9  
    wlasnie sprawdzilem centralka to LCS A/1-V05
    mam jeszcze jedno spostrzezenie, po wylaczeniu silknika zdjalem przewod idacy z reduktora do silnika krokowego i slychac bylo przez chwile (jakies 5-10sek) po odstawieniu silnika ze gaz tamtedy ucieka, czy to wlasciwe ??? i czy ten gaz zatrzymywany jest przez silnik krokowy ??? czy tez ucieka dalej do kolektora poprzez dyfuzor. Jezeli dostaje sie do kolektora to moze w wyniku mieszania sie gazu z powietrzem a potem paliwem wlasnie dlatego nie chce palic ???

  • Poziom 21  
    Witam. No i tu trafiłes w dziesiątkę gaz po wyłączeniu silnika nie powinien dostawać się do rury z silnikiem krokowym, jeśli się wydobywa z reduktora to niestety ale musisz go zregenerować i będzie wszystko w porządku.
  • Poziom 9  
    wlasnie o to chodzi ze reduktor jest zregenerowany, moze potrzebuje tylko regulacji, jesli tak to moye byc odpwiedyialna za to mosiezna sruba umieszczona na dzwigni w srodku
  • Poziom 9  
    czy wina moze lezec po stronie zle wyregulowanej sruby umieszczonej centralnie na reduktorze (z przeciwnakretka i umieszczona na niej cewka nr 1 na zalaczonym zdjeciu) lando renzi II gen. - problem z odpalaniem accord 2.0
    wiem ze napewno zostala przestawiona przy wymianie membran, a w srodku laczy sie poprzez sprezyne z dzwignia (niestety ale nie wiem dokladnie do czego sluzy ta sruba - moze ktos mi na to pytanie odpowie) ???

    czy jest to wynik zle dzialajacego elektrozaworu (umieszczony przed reduktorem z zintegrowanym filterkiem zdjecie nr 2) lando renzi II gen. - problem z odpalaniem accord 2.0