Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler Voyager 2.5TDI z 96roku

kamil2941 05 Aug 2008 11:46 2127 7
Texa Poland
  • #1
    kamil2941
    Level 15  
    Witam
    Potrzebuję rospisu pinów w gnieździe diagnostycznym tego modelu bo nie mogę się połączyć z silnikiem. Tam prawie wszystkie piny są aktywne tyle że nie ma pinu nr 15. Już dobrze nie pamiętam ale nie ma też pinów nr 1,9,8 także pewnie inna konfiguracja jest. Zasilanie jest bo CDIF/2 działa ale brak komunikacji i chcę uniwersalnym przewodem się połączyć ale wolałbym znać dokładnie wyprowadzenia lini diagnostycznych. Auto jest sprawne bo nie w tym rzecz, chodzi mi tylko o połączenie się z tym modelem. A może za pomocą innego modelu da się połączyć?
  • Texa Poland
  • #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • Texa Poland
  • #3
    Pfemek
    Level 23  
    A czy czasem VAG tego nie ruszy?
  • #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    Pfemek
    Level 23  
    Pytałem poważnie. Diagnoza silnika idzie na pewno po linii K. Silnik ma pompę wtryskową boscha i prawdopodobnie cały osprzęt z VW. Sam silnik jest włoski (typ VM). Jak będę jeszcze miał kiedyś takiego voyagera u siebie to sam sprawadzę z ciekawości...
  • #6
    szogun0
    VAG group specialist
    Linia K nie jest zarezerwowana tylko dla VW, to "uniwersalna nazwa".
    Protokoły transmisji są różne. Wydaje mi się, że troszkę pomieszałeś sobie z fordem galaxy.
  • #7
    Pfemek
    Level 23  
    szogun0 wrote:
    Linia K nie jest zarezerwowana tylko dla VW, to "uniwersalna nazwa".
    Protokoły transmisji są różne.


    O tym doskonale wiem.
    Samochodów sobie nie pomyliłem. W takim chryslerze robiłem kapitalkę silnika po zatarciu na jednej korbie. Znam go bardzo dobrze.
    Nie potrzebowałem go diagnozować bo po remoncie działa jak należy. Zresztą sprzętu dedykowanego nawet nie posiadam. Tylko to, że silnik ma osprzęt taki jak VW skłoniło mnie do tego pytania...
  • #8
    kamil2941
    Level 15  
    Właśnie próbowałem standardowo na lini K ale brak połączenia. Mi się wydaje że tam jest can albo typowo amerykański protokół ale nie miałem okazji tego wypróbować. Dzięki za podpowiedzi.