Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mikser numark dm 950 USB jak podlaczyc do komputera.

banszi 07 Aug 2008 09:59 8100 18
    banszi
    Level 2  
    czesc, dostałem od kolegi mikser numarka dm 950 USB, mam do niego 2kable usb i kabel zasilajacy, podlaczam 2 kable usb do kompa wlaczam mikser, wpinam do niego mikorofon i sluchawki, zmieniam kanaly i ustawiam pokrętła ale nic nie leci muzyka ani nic, czy potrzebuje jakiegos kabla zeby polaczyc sie ze swoim wzmacniaczem/amplitunerem? bo windows wykrywa mi sprzet, ustawiam tez w ustawinniach dzwieku audio na USB audio codec( nagrywanie i odtwarzanie) ale nic sie nie dzieje, mam go od 2 dni nie wiem co mam z nim zrobic :) przepraszam ale jestem zielony prosze o pomoc

Pisownia! (wielkie litery, interpunkcja, znaki diakrytyczne).
    Regulamin p.15.
    Proszę poprawić.
    [Art]
    Artur k.
    Admin of Audio group
    Jest takie stare powiedzenie: "Gdy wszystkie sposoby zawiodą - zajrzyj do instrukcji obsługi". Instrukcja jest do pobrania na stronie producenta, trzeba tylko podać imię, nazwisko oraz adres e-mail.

Istnieje także możliwość, że mikser jest uszkodzony ale zacząłbym od tego co napisałem wyżej.
    IrekKo
    Level 32  
    A jakiego programu używasz do obsługi tego miksrea ?
    Bo to, że ci wykrywa sprzęt to dopiero połowa sukcesu :)
    GELOELO
    Level 11  
    siema mam tez taki sam mikser i ladnie wykrywa mi go na kompie ale jest problem z konfiguracja programu virtual dj bo nie slychac muzyki na glosnikach tylko na podsluchu i nie dzialaja mi crossfader i suwaki do poglaszania CH-1 CH-2 (mikser jest nowy) bardzo prsze o pomoc
    maciek_sl
    Level 14  
    Witam już śle jak ustawić w virtual dj Ustaw tak jak na obrazku w kartach , a następnie w pierwsza kartę jedno usb a w druga drugie musi działać bo u mnie tak działa.
    mikser numark dm 950 USB jak podlaczyc do komputera.
    Pozdrawiam.