Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

N - rozdzielenie sygnalu na dwa tv??

08 Sie 2008 08:35 15011 14
  • Poziom 21  
    Witam.
    Jestem laikiem w sprawie sat, dlatego moje pytanie moze sie wydac banalne dla niektorych. Pytanie: czy mozna n podzielic na dwa telewizory, w obrebie jednego budynku - domu jednorodzinnego, w obrebie jednej rodziny?? Jesli tak, to czy dobrze rozumie ze bede musial zainwestowac w kolejny dekoder?? I dalej czy sygnal z anteny bedzie wystarczajaco mocny? I na koniec: czy bedzie mnie obowiazywala druga oplata abonamentowa/umowa??
    Dzieki za odpowiedz i wyrozumialosc...Kto pyta nie bladzi.
  • Poziom 2  
    NIestety Nki nie da się podzielić nawet na dwa dekodery, tylko Cyfra i nawet na 6 dekoderów, oczywiście trzeba dokupić dekodery... NIestety N... TV noiwej generacji :(
  • Poziom 13  
    Witam

konieczny będzie drugi dekoder wraz z kartą ,
    konwerter najlepiej zastosować Twin i sygnał będzie wystarczająco mocny dla dwóch tunerów
  • Poziom 21  
    Dzieki wielkie za szybka odpowiedz...a przy okazji, czy tylko ja mam pecha czy "n" ma problemy z aktywacja??Mialo byc dwie godzinki max, jest juz caly dzien!!
  • Poziom 19  
    Zakładam że masz włączony dekoder... Dzwoń do nich, niech prześlą ponownie prawa dostępu.
  • Poziom 21  
    zrobilem to juz...pierwszy telefon - bedzie aktywacja po kilku minutach...najpozniej do dwoch godzin...Po calej nocy nic, wiec dzwonie rano raz jeszcze i co? Problem jest nam znany prosze podac nr abonenta i kod przekazemy raz jeszcze do aktywacji....i echo.
  • Poziom 19  
    No to pozostaje ćwiczyć... cierpliwość :)
  • Poziom 23  
    Napisz co rozumiesz pod "rozdzielić N-ke". Jeśli chcesz ogladać to samo na 2 TV (lub raz na jednym, raz na drugim) to się da.
  • Poziom 21  
    Rozdzielic n-ke to dla mnie mozliwosc ogladania dowolnych programow na dwoch odbiornikach tv...