Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

N - rozdzielenie sygnalu na dwa tv??

08 Sie 2008 08:35 15011 14
  • Poziom 21  
    Witam.
    Jestem laikiem w sprawie sat, dlatego moje pytanie moze sie wydac banalne dla niektorych. Pytanie: czy mozna n podzielic na dwa telewizory, w obrebie jednego budynku - domu jednorodzinnego, w obrebie jednej rodziny?? Jesli tak, to czy dobrze rozumie ze bede musial zainwestowac w kolejny dekoder?? I dalej czy sygnal z anteny bedzie wystarczajaco mocny? I na koniec: czy bedzie mnie obowiazywala druga oplata abonamentowa/umowa??
    Dzieki za odpowiedz i wyrozumialosc...Kto pyta nie bladzi.
  • Poziom 2  
    NIestety Nki nie da się podzielić nawet na dwa dekodery, tylko Cyfra i nawet na 6 dekoderów, oczywiście trzeba dokupić dekodery... NIestety N... TV noiwej generacji :(
  • Poziom 13  
    Witam

    konieczny będzie drugi dekoder wraz z kartą ,
    konwerter najlepiej zastosować Twin i sygnał będzie wystarczająco mocny dla dwóch tunerów
  • Poziom 21  
    Dzieki wielkie za szybka odpowiedz...a przy okazji, czy tylko ja mam pecha czy "n" ma problemy z aktywacja??Mialo byc dwie godzinki max, jest juz caly dzien!!
  • Poziom 19  
    Zakładam że masz włączony dekoder... Dzwoń do nich, niech prześlą ponownie prawa dostępu.
  • Poziom 21  
    zrobilem to juz...pierwszy telefon - bedzie aktywacja po kilku minutach...najpozniej do dwoch godzin...Po calej nocy nic, wiec dzwonie rano raz jeszcze i co? Problem jest nam znany prosze podac nr abonenta i kod przekazemy raz jeszcze do aktywacji....i echo.
  • Poziom 19  
    No to pozostaje ćwiczyć... cierpliwość :)
  • Poziom 23  
    Napisz co rozumiesz pod "rozdzielić N-ke". Jeśli chcesz ogladać to samo na 2 TV (lub raz na jednym, raz na drugim) to się da.
  • Poziom 21  
    Rozdzielic n-ke to dla mnie mozliwosc ogladania dowolnych programow na dwoch odbiornikach tv...
  • Poziom 34  
    Usługa multiroom w N-ce.
    Niby jest a jej nie ma :D
  • Poziom 23  
    W takim razie nie da się :D. Tylko w C+ (na razie).
  • Poziom 35  
    supermach napisał:
    Tylko w C+ (na razie).

    Cyfrowy Polsat też można dzielić ale jest z tym trochę zachodu i nie każdy sobie z tym poradzi.
  • Poziom 21  
    No wiec (nie zaczyna sie zdania od "no wiec"), jak do tej pory "n" wychodzi na minus. Antene zainstalowalem sam ustawilem chociaz wszyscy ze sklepow odradzali (pewno chcieli zarobic). Udalo sie. Nadszedl czas na aktywacje..i buba. Codziennie slysze jedno: "ponowilismy wyslanie sygnalu aktywacyjnego, prosze czekac, do 24 godzin powinno byc aktywne". Multiroom, jest ale go nie ma. Pan mnie poinformowal ze moge za pomoca jednego dekodera ogladac albo tu albo tam...Odkrywcze swoja droga...
  • Poziom 18  
    Odnośnie aktywacji to sprawdz jeszcze raz ustawienie anteny czy napewno jest HB .
    Rozdzielić można -dekodery linuxsowe i gbox (tylko koszta troszke duże)
  • Poziom 21  
    Na aktywacje czekalem 3 dni, sygnal aktywacyjny byl wysylany 3 razy i dopiero za 3 razem zaskoczylo...czemu tak nie mam pojecia, najwazniejsze ze dziala. Co do podzialu, to chyba nie warto w to inwestowac. Temat uwazam za zamkniety.
    Dzieki wielkie za zainteresowanie i pomoc.