Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DTgaz system chrysler 3,8 97r 178KM V6 automat duże spalanie

MIRAS-S 11 Sie 2008 09:37 2694 9
  • #1 11 Sie 2008 09:37
    MIRAS-S
    Poziom 19  

    Witam.Poszukuję softu z DTgaz system aby poprawić parametry bo spalanie mi wyszło 34litry na 100 w miejskiej.Czasami są objawy wypadania zapłonu na jednym cylindrze ale po prze gazowaniu jakby ustaje.Świece czempiony i kable nowe.
    Do gazownika mam 150km a więc kawał drogi więc próbuje to rozwiązać sam. Pozdrawiam wszystkich z forum.:D

  • #2 16 Sie 2008 23:41
    marcin4m
    Poziom 9  

    Witaj
    Gdzie zakładałeś instalację lpg ?

  • #3 17 Sie 2008 10:02
    krzysztof_93
    Poziom 10  

    podejrzewałbym przewód, ale skoro jest nowy to sprawdziłbym kopułkę.

  • #4 17 Sie 2008 10:37
    milejow
    Poziom 42  

    Swoja kopulke se sprawdz i idz pisac po chodnikach.Nie masz wiedzy-nie odzywasz sie

  • #5 18 Sie 2008 09:24
    MIRAS-S
    Poziom 19  

    Witam.Przepraszam, że nie odpisywałem ale w moich rejonach były ostatnio burze.

    Instalację zakładał zakład w Częstochowie http://www.dtgas-system.com.pl./index.php?strona=content&id=13

    kopułki nie mam bo jest zapłon elektroniczny bez rozdzielacza.

    Objawy w czasie jazdy były (ale tylko czasami przy 1700 do 2000 obrotów) takie jakby wypadanie zapłonu na na jeden cylinder .
    Raz mi wyskoczył kod migowy 43 (nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksymalnym czasie przebywania problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania) tak brzmi tłumaczenie kodu.

    Po odłączenia napięcia zasilania kod skasowałem.
    Gdy pojechałem na poprawę zamienili wtryski z 2,2 na 1,8 następnie pojechaliśmy na miasto aby wgrać nowe ustawienia z silnika do centralki z gazu.
    Wracając z powrotem po około 100km znowu pojawiły się problemy z przerywaniem silnika ale po chwilowym przepędzeniu go objawy się nie pojawiały.
    brakuje mi porządnego programu do diagnostyki silnika wtedy mógłbym w czasie jazdy sprawdzić co powoduje nierówną pracę silnika przy tych obrotach.
    spalanie jakie mi wychodziło w ostatnim czasie to.
    Powrót z montażu instalacji 30L/100
    Po korekcji u gaziarza w miejskiej oscylowało około 16L/100
    Na trasie A4 prędkość 120km/h 15L/100
    Wracając A4 prędkość 100km/h 8,5L100
    ostatnio w miejskiej 32L/100 -34L/100
    Wszystkie te wyniki spalania odmierzane były na zasadzie do tankowania bez komputera.
    Zastanawiam się czy jest możliwość rozregulowania się sterownika z gazu
    gdy występują jakiekolwiek nieprawidłowości w pracy silnika bo ja słyszałem .że jest to możliwe.
    Co panowie na to.:D

  • #6 18 Sie 2008 10:42
    krzysztof_93
    Poziom 10  

    Przepraszam ale na komputerach się nie znam , mogę ci tylko powiedzieć, że miałem podobną sytuacje w lancerze, rzadko, ale też mi przerywał w czasie jazdy od czasu do czasu można powiedzieć, że strzelał w gaźnik w czasie jazdy, na postoju jak przytrzymałem obroty ok 2000 to przerywał, a na benzynie nie było żadnych problemów, wymieniłem cały aparat z modułem i cewką włącznie, przepływomierz i nic nie dało, byłem u elektryka u nas niby najlepszego, podłączył moje przewody do komputera," panie na tych przewodach możesz pan jeżdzić i jeżdzić, są jeszcze bardzo dobre" później dostałem namiar do innego warsztatu w innym mieście, sprawdzili przewody, niby dobre, ale coś im się nie podobało, więc dla pewności zmienili przewody i pojechaliśmy na próbę, nie ten samochód ani razu nie przerwał i tak jest do dziś . palił mi 12,5l/100 km, teraz pali mi 7,8l/100 km oczywiście na trasie , tankuje do pełna wyjeżdżam i tankuje znowu do pełna oczywiście w tym samym CPN-nie, tak jak widzisz niby głupie przewody a tyle mogą namieszać i niby dobre sprawdzone na 2-ch komputerach.pozdrawiam.

    Dodano po 41 [minuty]:

    Jeśli masz jakiś miernik elektroniczny, to sprawdź przewody, jeśli masz włukno nadpalone albo popękane to iskra będzie, bo przeskok iskry jest nawet1,5 cmm, ale jest słabsza i nieraz może przerywać , mierząc miernikiem mając przerwę nawet o.1 mm to miernik ci to wykryje.

  • #7 18 Sie 2008 15:08
    MIRAS-S
    Poziom 19  

    Już kilka razy słyszałem opinie na temat przewodów ,że nawet jak są nowe to nie zawsze dobrze przewodzą.Ja mam założone nowe DENSO 7mm klasa E.Kable zakładałem sam i bardzo ostrożnie.Najgorzej jest sprawdzić świece i kable pod kolektorem ssącym bo jest bardzo ciasno.
    Nadal szukam programu do podłączenia centralki z dt gaz system aby poprawić ustawienia pracy modułu.:D

  • #8 18 Sie 2008 19:11
    marcin4m
    Poziom 9  

    Witam
    Kolega krzysztof_93 może mieć rację co do przewodów. Też mam Chryslera tylko 2005 rocznik też zakładałem gaz w częstochowie. Spalana na poziomie 15/100km w mieście. Ale przed montażem na starych kablach pojawił się błąd P0304 brak zapłonu na 4 cylindrze. podczas instalacji LPG wymieniono kable (mopar i świece) błędy już się nie pojawiają i jest wszystko ok. Programy do dt gaz są tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic159609-270.html..
    Pozdrowienia

  • #9 19 Sie 2008 10:11
    MIRAS-S
    Poziom 19  

    Dzięki kolego.Zobaczymy co z tego będzie.Jeszcze trzeba będzie się go nauczyć aby nic nie zmaścić.
    A tak z innej beczki masz może namiar do kogoś kto sprzedaje dobre interfejsy bo szukałem na allegro ale nigdzie nie znalazłem do dt gaz system jest całkiem sporo do innych instalacji.Pozdrawiam.:D

  • #10 22 Paź 2008 11:09
    MIRAS-S
    Poziom 19  

    Witam ponownie.Wczoraj zrobiłem kalibrację chryslera i działa na razie dobrze silnik równo pracuje bo po ostatnich jazdach silnik przerywał i nie wkręcał się na obroty i dodatkowo wyświetlał się czek z kodem migowym 43.
    Ten kod oznacza prawdopodobnie wypadanie zapłonu i roztraja wszelkie ustawienia gazowe.
    I tu mam do kolegów prośbę.Możecie polecić jakiś program lub skaner lub cokolwiek co można diagnozować i z czytywać kody usterek z grupy chryslera nie chodzi mi o profesionalny sprzęt bo sporo kosztuje ale coś co można samemu zdziałać.Są tu koledzy ,którzy pracują na różnym sprzęcie i mają sprawdzone wady i zalety.Może coś na laptopa.

    Proszę o wszystkie sugestie. :D

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME