Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[kupię] fotobramka - pomiar prędkości

treneirooo 12 Sie 2008 03:10 1911 5
  • #1 12 Sie 2008 03:10
    treneirooo
    Poziom 2  

Witam.

Na gwałt potrzebuję prostego urządzenia i nijak nie mogę sobie z tym problemem poradzić - jestem niestety laikiem w tej kwestii. Jeśli dobrze zrozumiałem (trochę "studiowałem" temat) potrzebuję fotobramki z jakimś oprogramowaniem...

Chodzi o pomiar prędkości poruszania się przedmiotu przekraczającego linię. Pomiar może być w niemal dowolnych jednostkach (najchętniej w sekundach z dokładnością do tysięcznych sekundy - ale to nie jest warunek konieczny).

Przedmiot, którego prędkość mnie interesuje, jest okrągły i ma wielkość tradycyjnego czajniczka do gotowania wody. Interesuje mnie tylko czas przerwania obwodu (np. strumienia lasera) przez przemieszczający się przedmiot, gdyż za nim (kilka cm dalej) przemieszczają się kolejne, których prędkość mnie nie interesuje.

Wynik najchętniej oglądałbym na zwykłym zintegrowanym wyświetlaczu. Możliwość zachowania kilku wyników w pamięci, byłaby super bonusem, podobnie jak i możliwość transferu wyników do komputera (excela chociażby).

No i jeśli chodzi o cenę to myślę, że chciałbym za takie "cacko" zapłacić do 150 zł (sensory ze Stanów w tej cenie zdaje się kupię - też może by zdały egzamin - tyle tylko, że to potrwa).

Najgorsze - potrzebowałbym to na piątek...

Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie podać mi namiary na jakiś gotowy produkt, który rozwiąże ten problem (bo naprawdę nie byłem w stanie sam nic wygooglować) i który byłbym w stanie w Polsce nabyć w miarę szybko? Albo może jest to tak prosta konstrukcja, że można to szybko zrobić?

Jeżeli nie uda mi się tego zdobyć do końca tygodnia, to w przyszłości tak czy siak rozwiązania będę szukał, więc za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny.

• #2 12 Sie 2008 08:53
    august_