Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung F480 tocco po flashu trup

arecki_uk 12 Aug 2008 18:02 7802 10
  • #1
    arecki_uk
    Level 17  
    Jak w temacie dostalem samsunga tocco f480,nie wchodzi w download mode zero reakcji,rzecz jasna ust go niewykrywa ani nawet multiloader.. kompletny trup,flashowany ust i zmarl..
    czy jakis sprzet flashuje tocco po rj?
  • #2
    arecki_uk
    Level 17  
    Ponawiam
  • #3
    Mnemic
    Level 15  
    potrzebuję żeby telefon wszedł w tryb download, co muszę przycisnąć, chcę wgrać polaka przez multiloadera, próbowałem już różnymi sposobami,

    czy ktoś wie co należy zrobić ?

    Dodano po 13 [minuty]:

    gdyby ktoś potrzebował trzymamy:

    dolny przycisk od podgłaszania, od kamery i włącznik,

    telefon wchodzi w tryb download :)
  • #4
    minio2003
    Level 11  
    a ja mam tez problem z tym telefonem podczas wgrywania polaka wyskakuje mi err_write_timeout i nie moge postawic tej sluchawki robie to ust v8.02 jakies pomysly?? chyba ze ktos ma sprawdzonego flascha to bardzo bym prosil o niego
  • #5
    habrozaurus
    Conditionally unlocked
    Nie rób ust, zrób downloaderem a będzie działac.
  • #6
    Lawarov
    GSM Product Supporter
    Ściągnijcie oryginalny flasher i flash do tego modelu, na 100% pomoże.
  • #7
    zetmengsm
    Level 11  
    prbolem jaki macie powoduje brak wgrania bootloadera wiec uzywajcie oryginalny downloader i pliki zaznaczcie full download zeby moc wrzucic tez booloader jezeli trzeba plikow to polecam swoja www.share4gsm.com
  • #8
    quiter1979
    Level 13  
    ok,a jak to zrobić,znaczy dodać pliki do boot,bo wskazuje mu lokalizacje gdzie mam flasha i nie chce nic dodac,w sumie tam jest tylko jeden plik flasha,żadnego bota nie widze
  • #9
    ptasznikos
    Level 18  
    Bo musisz mieć oryginalnym flash. W oryginalnym flashu masz kilka plików i folder z bootloaderami.
  • #10
    Sang89
    Level 1  
    a możecie powiedzieć jak wgrać polskiego softa do Tocco krok po kroku? Bo widzę, że jesteście obeznani z tematem w przeciwieństwie do mnie :)
  • #11
    DTC
    Level 14  
    http://www.handy-faq.de/forum/samsung_f480_forum/46865-samsung_sgh_f480_flashen.html
    tu masz link wprawdzie niemiecki jezyk ale da sie zakapowac o co chodzi jak bedziesz mial problem daj znac to wyjasnie sciagniesz tez najnowszy firmware z tej stronki sa z polskim jezykiem testowalem 4 z nich wszytkie dzialaja bez problemu

    Dodano po 28 [minuty]:

    Moze troche cos skrobne wiec po 1 musisz zakceptowac to ze stracisz wszytko w telefonie wiec kontakty smsy wpisy w kalendarzu notatki wsyztko co jest w pamieci telefonu pelny reset, przygotuj sobie kopie jak ci zalezy na tym kontakty wgraj w pamiec cewnetrzna w postaci wizytowek latwo je zimportuesz potem do pamieci telefonu albo pobaw sie z PCsiuit po 2 sciagnij Multiloader z linku powyzej i softa polecam ten zaznaczony na czerwoni newest ale nie hugo boss bedziesz mial dodatkowe widzety w pasku wypakuj se to do katalogu na pulpit uruchom Multiloadera i wprowadz pliki tak jak na foto z linka bedzie w 3 wierszu do wyboru LOW i Midle wybierz LOW potzem wylacz telefon i wyjmij z niego karte i sima wloz baterie i podlacz kabel USB powinienes miec w okienku na dole np COM3 teraz musisz nacisnac 3 przyciski naraz jak na foto w linku uruchomi ci sie telefon w trybie downloadera i kliknij download w programie poczekaj 5 min telefon sam sie sresetuje potem sobie juz poradzisz