Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pompa paliwa Opel Astra II 1,7 DTI Isuzu

quss 12 Aug 2008 22:50 22407 15
  • #1
    quss
    Level 11  
    Witam.

    Sytacja ma sie tak:

    Jechalem autostrada w niemczech i nagle auto zaczeło szarpac, zapalila sie zólta kontrolka samochodu z kluczem check engine i po chwili silnik zamilkł. Zacholowalismy auto do serwisu A.T.U. w niemczech i chłopaki stwierdzili ze jest cos z pompą paliwa i nie potrafia tego naprawic. Teraz moje pytanie.

    Czy ktos z Bydgoszczy i okolic moglby mi zdiagnozowac auto co konkretnie sie zepsuło w opelku?. Z tego co mi mechanicy A.T.U. przekazali to pompa niby jest sprawna, bo auto jakos tam odpalili. Podejrzewam sterownik pompy, ( smierdzialo spalona elektronia i dym za silnikiem ) troche sie naczytalem o tym i wysokich cenach napraw.

    prosze o rade gdzie najlepiej sie udac ( nie chce isc do Opla bo mnie skasuja odpowiednio ) z takim problemem gdzies w okolicach Bydgoszczy.

    pozdrawiam quss
  • Helpful post
    #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • #3
    quss
    Level 11  
    elektrit wrote:
    99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego.
    Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.


    Dzieki za szybka odpowiedz.

    Mowisz o miejscu z tylu silnika na dole gdzie przychodzi wiazka kabli i jest blaszka "nie dotykac wysokie napiecie" ? Napisz skad jestes, zalezy mi na czasie. Napisz mniej wiecej cene za taki zabieg. Za tydzien musze miec sprawna fure.

    pozdrawiam
  • Helpful post
    #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    quss
    Level 11  
    elektrit wrote:
    Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?


    Nie wiem jaki kod błedu. Jutro jade po Opelka z laweta, stoi w Magdeburgu i wieziemy go do Bydgoszczy i wtedy bede mogl wymontowac co trzeba.
  • #6
    luka_13
    Level 1  
    Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy.

    Dodano po 30 [sekundy]:

    Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy.
  • #7
    quss
    Level 11  
    Quote:
    Uporales sie z ta sterka,jak tak to napisz co bylo bo mam u siebie tez takie objawy ale na testerze bledow zadnych nie znalazlem,chyba zostaje tylko uszk.mechaniczne pompy.



    Wymontowalem sterownik, wyglada idealnie, nie smierdzi spalenizna. Nie wiem teraz czy dawac sterownik do regeneracji czy wymienic pompe. Nie mam mozliwosci zdiagnozowania auta. Macie jakies propozycje????
  • #8
    vymiathatch
    Level 31  
    Diagnostyka w wielu przypadkach nic nie daje. Przeslij sterownik moge go sprawdzic ewentualnie naprawic.
  • #9
    Anonymous
    Anonymous  
  • #10
    quss
    Level 11  
    elektrit wrote:
    Myślę vymiathatch że wiesz co się z nim stało? :)
    Ale o tym csiiii .


    Z naprawa sterownika moge sie pogodzic, ale jak sprawdzic czy pompa jest ok ? vymiathatch daj znac na gg 2092050 w sprawie naprawy sterownika
  • #11
    quss
    Level 11  
    quss wrote:
    elektrit wrote:
    Myślę vymiathatch że wiesz co się z nim stało? :)
    Ale o tym csiiii .


    Z naprawa sterownika moge sie pogodzic, ale jak sprawdzic czy pompa jest ok ? vymiathatch daj znac na gg 2092050 w sprawie naprawy sterownika


    Dosyc ciezka sprawa. Vymiathatch naprawil modul, ale to nic nie zmienilo, pompa caly czas nie pracuje i auto nie odpala. Jest wiekszy sens podlaczac auto do komputera ? Czy kontrolka check engine powinna sie palic po przekreceniu kluczyka dwukrotnie ? Mozecie polecic jakis dobry warsztat w okolicach Bydgoszczy ? Juz brak mi sil, a sprawne auto potrzebuje na gwałt :/
  • #12
    titu
    Level 11  
    witam wszystkich , mialem ten sam problem i w serwisie powiedzieli mi ze są dwa rodzaje tych sterow. Moze dostales inny ale sprawny ?
    Ja sam go sobie naprawiłem i smiga do dzis. Po kontrolkach u siebie nie mialem roznic.
  • #13
    martocho
    Level 17  
    Ja też mam chyba problem z pompą paliwa ale Corsa 2003 z takim motorem , a mianowicie motor zapala bez problemu jak jest zimny jak trochę popracuje i zagrzeje się są bardzo duże problemy z odpaleniem motoru , mam pompę firmy DENSO . Bardzo proszę o jakieś rady .
  • #14
    Rmx1987
    Level 15  
    WItam Panowie:)
    Mozna bardzo szybko sprawdzic specjalnym specyfikiem - wystarczy go psiknac do pomby i auto odpali i bedzie chodzic jak pompa jest dobra lecz przy wysokich obrotach powyzej 3tys zgasnie automatycznie wtedy wiemy ze to prawdopodobnie koncowki mocy na sterowniku . . .
  • #15
    robotech
    Level 14  
    Witam!!a co to za specyfik,mozesz podac nazwe, i gdzie to dokładnie wlać?
  • #16
    Rmx1987
    Level 15  
    Wiesz Panie kolego jak sie wszystkiego dowiem to sie z wami podziele bo w miare to dawno było musze sie skontaktowac z kolega.