Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zgrać z kamery karta Medion TV-Tuner 7134-chipsecie Phil

aniaglimek 13 Aug 2008 10:09 2666 9
    aniaglimek
    Level 2  
    Witam.
    Jestem totalnym amatorem w sprawach komputerowych i dlatego proszę Was o pomoc.
    Mam Karta Medion TV-Tuner 7134-chipsecie Philips: SAA7134HL i wyczytałam, ze można zgrać na komputer przez nią film jakiś.
    Ponieważ ja właśnie mam kamerkę miniDv i tą kartę, tylko nie wiem czego potrzebuje?
    Jakich kabli, żeby zgrać ten materiał z kamerki na laptopa?

z góry dzieki;)
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    K!lleR
    Level 39  
    Aby zgrać materiał filmowy z kamery cyfrowej wystarczy port firewire.
    Tuner sprawdza się jeśli zgrywamy materiał filmowy z analogowych urządzeń typu magnetowid czy kamera analogowa.
    K!lleR
    Level 39  
    Jest to cyfrówka więc w zupełności wystarczy port FireWire. O ile notebook posiada takowe wyjście.
    aniaglimek
    Level 2  
    właśnie nie mam takiego wejscia, i myslalam ze jakos przez tą karte da się to jakos zrobic....
    K!lleR
    Level 39  
    Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Ale do podłączenia tej kamery potrzebuje koleżanka FireWire. Przez tuner da się zgrać ale tylko z kamery analogowej.
    DJ.KiteX
    Level 15  
    Kamera powinna miec wyjscie sygnalu audio i wideo najczesciej jest to zlacze typu maly jack, do tego kabel jack-chinche i podlaczyc do tych kolorowych wejsc w tunerze, zgodnie z kolorami. Przepraszam za brak polskich znakow ale jesszcze ich nie doinstalowalem do systemu.
    jarewa
    Level 31