Witam
Chciałem się zapytać czy wszyscy użytkownicy Vectry B 1.6 16V mają tak że po nocy/dłuższym postoju jak odpalają samochód to obroty przez 2-3 minuty są podwyższone do około 1500 a potem spadają?
Co może być przyczyną tego że spala dużo oleju ? Tzn. olej był dolany i bagnet wskazuje w połowie miarki poziom oleju, po przejechaniu około 300 km wskazania na miarce od bagnetu są już na minimum?
Czemu wolno reaguje na pedał gazu, tzn. np. wyjeżdżam z drogi podporządkowanej, czekam aż auta przejadą, widzę że mogę się zmieścić i jechać, naciskam szybko podał gazu i puszczam powoli sprzęgło bo obroty bardzo wolno wchodzą inaczej by zgasnął, a jak puszcze szybko sprzęgło to baaaardzo powoli wchodzi na obroty...
Czasami przy wyższych obrotach coś go dławi..
Jak jadę i nacisnę sprzęgło, wrzucę na jałowy to słychać takie falowanie obrotów między 1000-1200, a jak się zatrzymam to stoją na 800.
Pozdrawiam
Chciałem się zapytać czy wszyscy użytkownicy Vectry B 1.6 16V mają tak że po nocy/dłuższym postoju jak odpalają samochód to obroty przez 2-3 minuty są podwyższone do około 1500 a potem spadają?
Co może być przyczyną tego że spala dużo oleju ? Tzn. olej był dolany i bagnet wskazuje w połowie miarki poziom oleju, po przejechaniu około 300 km wskazania na miarce od bagnetu są już na minimum?
Czemu wolno reaguje na pedał gazu, tzn. np. wyjeżdżam z drogi podporządkowanej, czekam aż auta przejadą, widzę że mogę się zmieścić i jechać, naciskam szybko podał gazu i puszczam powoli sprzęgło bo obroty bardzo wolno wchodzą inaczej by zgasnął, a jak puszcze szybko sprzęgło to baaaardzo powoli wchodzi na obroty...
Czasami przy wyższych obrotach coś go dławi..
Jak jadę i nacisnę sprzęgło, wrzucę na jałowy to słychać takie falowanie obrotów między 1000-1200, a jak się zatrzymam to stoją na 800.
Pozdrawiam