Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spadek mocy - golf IV

mm_mario 14 Sie 2008 17:18 7566 9
  • #1 14 Sie 2008 17:18
    mm_mario
    Poziom 10  

    vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.

    0 9
  • #2 14 Sie 2008 17:51
    yaaro
    Poziom 33  

    A może brak sterowania zaworu, lub dalej zacinające się kierownice w turbinie.

    0
  • #3 14 Sie 2008 18:00
    mm_mario
    Poziom 10  

    Sterowanie zaworu sprawdzone oscyloskopem

    0
  • #4 14 Sie 2008 21:31
    janusz2008
    Poziom 33  

    Ktoras z tych rzeczy co juz wymieniles, zle funkcjonuje.

    0
  • #5 14 Sie 2008 22:07
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Jeżeli została wymieniona turbina na inną, to może być rozregulowana sztanga, coraz częściej się to zdarza w regenerowanych turbinach.

    0
  • #6 24 Wrz 2008 14:27
    marekaudi25
    Poziom 2  

    ja miałem to samo i to był czujnik na przepływomierzu turbiny

    0
  • #7 24 Wrz 2008 15:18
    Sztomel
    Poziom 34  

    pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie :
    nieszczelność w dolocie lub dziurawe, popękane wężyki podciśnienia sterującego kątem nachylenia łopatek kierownicy turbiny, trzeba dokładnie posrawdzać przewody i węże idące od turbiny poprzez intercooler do kolektora ssącego oraz wężyki podciśnienia idące od N75 do guszki ze sztangą sterującą łopatkami.
    Dodam, że to sprawdzenie kumaty mechanik powinien wykonać w pierwszej kolejności a nie brać się za wymianę turbiny, która jak podejrzewam była sprawna tylko mogła ewentualnie mieć zapieczone łopatki jej kierownicy.

    0
  • #8 24 Wrz 2008 16:24
    trans-serwis
    Poziom 39  

    marekaudi25. Co to jest przepływomierz turbiny?

    0
  • #9 24 Wrz 2008 16:29
    krecik2003
    Poziom 13  

    A z hamulcami nie masz problemu? Twardy hamulec 'z rana'? Jezeli tak to moze byc pompa vacuum potem trzeba dokladnie sprawdzic po kolei: wezyki ukladu podcisnienia, zawor n75 (moze sie przycinac) sztanga gruszki i lopatki turbiny czy nie zapieczone. Najlepiej vag w reke i proba dynamiczna bloki 3, 8, 11, Wlaczasz 3 bieg gaz w podloge i logujesz ad do odciecia. Mam jeszcze pytanie jak wymieniali te czujniki to dali orgynaly czy zamienniki?

    0
  • #10 25 Gru 2014 13:00
    Mc JaBBa D
    Poziom 1  

    Zawór EGR przeczyścić lub wymienić miałem to samo już turbo do regenerki miałem oddawać a skończyło się na 100zł

    Moderowany przez serwisantscani1:

    A Kolega widział datę ostatniego postu ? Bo autor 6 lat tej usterki nie naprawia.

    0