Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spadek mocy - golf IV

14 Sie 2008 17:18 7707 9
  • Poziom 10  
    vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 33  
    A może brak sterowania zaworu, lub dalej zacinające się kierownice w turbinie.
  • Poziom 10  
    Sterowanie zaworu sprawdzone oscyloskopem
  • Poziom 33  
    Ktoras z tych rzeczy co juz wymieniles, zle funkcjonuje.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Jeżeli została wymieniona turbina na inną, to może być rozregulowana sztanga, coraz częściej się to zdarza w regenerowanych turbinach.
  • Poziom 2  
    ja miałem to samo i to był czujnik na przepływomierzu turbiny
  • Poziom 34  
    pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie :
    nieszczelność w dolocie lub dziurawe, popękane wężyki podciśnienia sterującego kątem nachylenia łopatek kierownicy turbiny, trzeba dokładnie posrawdzać przewody i węże idące od turbiny poprzez intercooler do kolektora ssącego oraz wężyki podciśnienia idące od N75 do guszki ze sztangą sterującą łopatkami.
    Dodam, że to sprawdzenie kumaty mechanik powinien wykonać w pierwszej kolejności a nie brać się za wymianę turbiny, która jak podejrzewam była sprawna tylko mogła ewentualnie mieć zapieczone łopatki jej kierownicy.
  • Poziom 39  
    marekaudi25. Co to jest przepływomierz turbiny?
  • Poziom 13  
    A z hamulcami nie masz problemu? Twardy hamulec 'z rana'? Jezeli tak to moze byc pompa vacuum potem trzeba dokladnie sprawdzic po kolei: wezyki ukladu podcisnienia, zawor n75 (moze sie przycinac) sztanga gruszki i lopatki turbiny czy nie zapieczone. Najlepiej vag w reke i proba dynamiczna bloki 3, 8, 11, Wlaczasz 3 bieg gaz w podloge i logujesz ad do odciecia. Mam jeszcze pytanie jak wymieniali te czujniki to dali orgynaly czy zamienniki?
  • Poziom 1  
    Zawór EGR przeczyścić lub wymienić miałem to samo już turbo do regenerki miałem oddawać a skończyło się na 100zł
    Moderowany przez serwisantscani1:

    A Kolega widział datę ostatniego postu ? Bo autor 6 lat tej usterki nie naprawia.