Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfrowy polsat za granica, samsung

16 Sie 2008 22:33 4991 8
  • Poziom 2  
    witam
    jestem totalnie zielona w temacie i dlatego proszę o pomoc. przeglądałam forum i nie rzuciło mi się nic adekwatnego w oczy dlatego jezeli dubluje to przepraszam.
    sytuacja jest taka, mam zakupiony cyfrowy polsat z odbiornikiem samsunga, z jakims tam pakietem i wywozlam go za granicę. konkretnie do egiptu. nie dziala.
    ciagle pisze z enie ma sygnalu. kiedy szukam transponderow (cokolwiek to jest) to znajduje wszystko co trzeba, przy wyszukiwaniu selektwynym znajduje mi ponad 300 kanalow (chociaz zadne polski nie rzucil mi sie w oczy).
    na sto procent mam antene nastawiona na hotbirda i na nilesat, bo na innym dekoderze odbieram obie te satelity normalnie.

mimo wszystko po tym wyszukiwaniu nie ma nic co dziala (oprocz jednego radia...) plus jak daje przeszukaj siec to tez nic nie znajduje.
    rece mi opadaj, prosze o pomoc.
  • Poziom 35  
    Jesteś pewna że odbierasz HB.
    Z mapek zasięgu wynika że HB w Egipcie ma nie za ciekawy sygnał a południe Egiptu nie ma pokrycia.
  • Poziom 43  
    Jak na 100% masz ustawione na Hotbirda 13° to podaj jakie masz polskie programy.
  • Poziom 2  
    dzieki za zainteresowanie problemem
    z kanalow ktore mi odbieraja to niestety dwa zalosne czyli 4funtv i podroze.tv. oprocz tego mam kilka innych ktore widnieja jako zakodowne/platne: tv4, tvp1,tvp2, zigzap, ale kino!, canal+ sport, canal + film, kino polska. i inne takie rozne jak hbo czy animal planet, ale nie mam pewnosci czy moge je zaliczyc do polskich...
    poza tym mieszkqm w kairze, wedlug mapki pokrycie jest.
  • Poziom 35  
    Masz nieaktywną kartę.Poproś o aktywacje,można to zrobić przez stronę CP.
  • Poziom 2