Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT B3 2.0 16V benz/gaz - problem z odpaleniem

17 Sie 2008 13:58 7005 6
  • Poziom 2  
    Witam posiadam passata b3 z silnikiem 20 16v dohc.Problem polega na tym ze kupiłem go z uszkodzoną skrzynią automatyczną. Wymieniłem ją na manual lecz nie palił na benzynie tylko na gazie.Na gazie auto chodziło spoko a na benzynie tylko wolne obroty w granicach 500 600 a po dodaniu gazu od razu gasł.Lecz ostatnio jechałem (na gazie)i gdy dojechałem do skrzyżowania auto zgasło,zapaliłem go ale po przejechaniu 100metrów znowu to samo po 3 próbach takiej jazdy auto zapali na 3 sekundy i od razu gaśnie. Scholowałem go do gazownika ale on posprawdzał wszystko z gazem i powiedział ze gaz jest ok i musze pierwsze zrobić benzynie a potem gaz.Proszę o pomoc co to może być że na benzynie auto tylko zapali na 3 sekundy i gaśnie .Wymieniłem świece palec kopułkę i nic.Prawdopodobnie problem polega na układzie dolotowym powietrza.lecz nie mam schematu proszę o jakąkolwiek pomoc i sugestie.

    Co: vw passat b3...? Regulamin pkt 11. Popraw temat! Nic dziwnego, że nie pali na "benzynie", bo NIE MA takiego paliwa! Regulamin pkt 15. Popraw post! <Błażej>
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Czort wie co tam masz, KE czy może digifanta, obstawiam że mechaniczny a skoro jest gaz i może przypadkiem pierdyknął to wiadome co trza zrobić w końcu dział serwisowy
  • Poziom 2  
    Witam posiadam wtrysk mechaniczny.Byłem u paru mechaników i jak powiedziałem że to wtrysk mechaniczny (silnik A9) to nikt nie podejmie się naprawy.Pozostało mi tylko forum
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pewnie że nikt nie weźmie bo wszyscy wiedzą że klapa pewno pogięta i na regulacji za marne grosze spędzą pół albo i cały dzień.
    Wyszukiwarki użyj
  • Poziom 31  
    Iskra jest?Silnik spréza?Szukaj niesczelnosci w dolocie(dziurawa guma i przewody pomiedzy VAF i przepustnicá),pogiétej klapy spiétrzajácej przeplywomierza,posluchaj czy pompa chodzi po przekréceniu kluczyka,zobacz czy nie chodzi na dwóch paliwach(wyjác bezpiecznik pompy i palic na gazie)
  • Poziom 2  
    A czy ma ktoś może schemat jak mają być podłączone przewody od powietrza .Raz miałem awarie gazu to uszkodził się przewód przed silniczkiem krokowym i niepalił na gazie ale po wymianie palił na gazie.A na paliwie podejrzewam żę są zle podłączone przewody od podciśnienia
  • Poziom 9  
    Panowie poważny problem z odpaleniem paska B3 2.0 16V silnik 9A, auto jeżdziło bardzo słabo na gazie jak i na benzynie jak na moje oko to tak jakby miało z 50KM, została wyremontowana głowica w nim zawory, prowadnice, uszczelniacze, po złożeniu auto nie chce odpalic ani na gazie ani na benzynce. Pompki obie działąją i cisnienie dochodzące do rozdzielacza to ok 7bar( mierzone manometrem), wtrysk pomocniczy działa, wtryski główne podają paliwo, iskra jest super, zapłon regulowany. Czasami po nocy ma cheć zapalic i troche łapie ale po chwili przestaje i tylko żmudnie kręci, na gazie zero reakcji. Zrobiłem taki myk tylko nie wiem czy dobrze to zrobiłem bo zdjąłem gume tą gruba i psikałem PLAKA ale nawet nie dychną. Dodam ze zamiast bezpiecznika od pompki są włozone 2 wsuwki z kabelkami i nie wiem dokąd idą, ma też alarm. Rozrzad złozony poprawnie na wszystkie znaki. Pomoze ktos z jakimś pomysłem?