witam, tez walczylem z tymi kontrolkami i bezsensownymi komunikatami na vag-com. U mnie okazalo sie ze wystarczylo poprawnie zamontowac wlacznik stopu (o czym komunikaty bledow wcale nie swiadczyly) i wszystko wrocilo do normy. W razie co podaje instrukcje -
1.odlaczyc kostke od czujnika,
2 wymontowac czujnik poprzez przekrecenie go o cwierc obrotu w kierunku wykrecania
3 wysunac trzpien - wyczuwalny bedzie lekki opor i zgrzyt zebatki
4 nacisnac reka pedal hamulca
5 wlozyc wlacznik swiatel stopu do otworu mocujacego i nie przekrecac go w tym otworze!!
6 puscic pedal hamulca trzymajac caly czas wlacznik aby pedal go nie wypchnal w gore
7 przekrecic wlacznik o cwierc obrotu w kierunku wkrecania aby wlacznik zblokowac w otworze mocujacym.
Przy okazji grzebania po szpargalach znalazlem tez instrukce kalibracji czujnika skretu dla ukladu Bosch 8.0 i Bosch 5.7 dla audi a4 (mysle ze w passku bedzie podobnie). Nie bede ich przepisywal, najduj± sie one tutaj (a na dole tych stron sa nawet video jak to zrobic) :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_8.0%29
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.7%29