Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

interfejs diagnostyczny, Lancia dedra 2.0 turbo 1991r

Druidion 19 Sie 2008 12:59 2238 4
  • #1 19 Sie 2008 12:59
    Druidion
    Poziom 9  

    Siemka!

    Potrzebuje dobrej rady! Szukam jakiegoś interfejsu diagnostycznego do Lanci Dedry 2.0 turbo z 1991r. gdyż coś z układem paliwowym się dzieje i część elektroniki(klima, i inne regulacje elektroniczne, nie działają jak powinny) więc w miarę dobry, który pomógłby znaleźć przyczynę i w miarę za przystępną cenę9może jakiś schemat do zbudowania).

    0 4
  • Fibaro
  • #2 19 Sie 2008 13:01
    cardiag
    Poziom 30  

    Tak patrzę na ten post..
    Wiesz w tym roczniku diagnoza jedynie mizerna. Raczej szukać usterek trzeba na piechotę tym bardziej w klimatyzacji.

    0
  • Fibaro
  • #3 19 Sie 2008 13:06
    Druidion
    Poziom 9  

    Chodzi głównie o silnik... Na gazie chodzi ok, na benie nie trzyma wolnych obrotów na luzie a przy próbie jazdy systematycznie coś rwie i trzęsie, jakby przerywa... Stawiałbym na silniki krokowy albo przepływomierz ale żaden ze mnie mechanik...

    Konstrukcja była przy współpracy z alfą(model bodajże 155) i fiatem(chyba Croma lub tempra) silniki też chyba wspólnej konstrukcji.

    0
  • Fibaro
  • #4 09 Sty 2009 18:28
    Sedicivalvole91
    Poziom 2  

    W systemie wtryskowym Lancii 2.0 Turbo nie ma przepływomierza,sterowanie instalacją wtryskowo-zapłonową odbywa się za pośrednictwem:cantralki(komputera),czujnika położenia przepustnicy,czujnika temperatury cieczy chłodzącej,czujnika temperatury zasysanego powietrza,czujnika spalania detonacyjnego,Map-sensora(w przypadku Dedry 2.0T podciśnieniowo-nadciśnieniowego(z racji Turbiny) 3 Barowego) a także zaworu VAE-odpowiedzialnego właśnie za utrzymywanie stałych tzw."wolnych"obrotów. Zawór ten ma tendencje do przycinania się(z racji gromadzących się w nim z biegiem czasu nagarów itd.)Często pomaga jego wykręcenie,rozebranie,oczyszczenie i przesmarowanie np.drobną ilością oleju silnikowego.Zwracam tylko uwagę na to,żeby w żadnym wypadku nie ruszać nakrętki regulacyjnej (malutkiej chyba na klucz 3) napinającej sprężynkę gdyż taki rozregulowany zawór może później źle współpracować z tym co mu nakazuje robić centralka wtryskowa...Pozdrawiam(Patryk.U)

    0
  • #5 09 Sty 2009 20:40
    Usunięty
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo