Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

interfejs diagnostyczny, Lancia dedra 2.0 turbo 1991r

19 Sie 2008 12:59 2448 4
  • Poziom 9  
    Siemka!

    Potrzebuje dobrej rady! Szukam jakiegoś interfejsu diagnostycznego do Lanci Dedry 2.0 turbo z 1991r. gdyż coś z układem paliwowym się dzieje i część elektroniki(klima, i inne regulacje elektroniczne, nie działają jak powinny) więc w miarę dobry, który pomógłby znaleźć przyczynę i w miarę za przystępną cenę9może jakiś schemat do zbudowania).
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 30  
    Tak patrzę na ten post..
    Wiesz w tym roczniku diagnoza jedynie mizerna. Raczej szukać usterek trzeba na piechotę tym bardziej w klimatyzacji.
  • Poziom 9  
    Chodzi głównie o silnik... Na gazie chodzi ok, na benie nie trzyma wolnych obrotów na luzie a przy próbie jazdy systematycznie coś rwie i trzęsie, jakby przerywa... Stawiałbym na silniki krokowy albo przepływomierz ale żaden ze mnie mechanik...

    Konstrukcja była przy współpracy z alfą(model bodajże 155) i fiatem(chyba Croma lub tempra) silniki też chyba wspólnej konstrukcji.
  • Poziom 2  
    W systemie wtryskowym Lancii 2.0 Turbo nie ma przepływomierza,sterowanie instalacją wtryskowo-zapłonową odbywa się za pośrednictwem:cantralki(komputera),czujnika położenia przepustnicy,czujnika temperatury cieczy chłodzącej,czujnika temperatury zasysanego powietrza,czujnika spalania detonacyjnego,Map-sensora(w przypadku Dedry 2.0T podciśnieniowo-nadciśnieniowego(z racji Turbiny) 3 Barowego) a także zaworu VAE-odpowiedzialnego właśnie za utrzymywanie stałych tzw."wolnych"obrotów. Zawór ten ma tendencje do przycinania się(z racji gromadzących się w nim z biegiem czasu nagarów itd.)Często pomaga jego wykręcenie,rozebranie,oczyszczenie i przesmarowanie np.drobną ilością oleju silnikowego.Zwracam tylko uwagę na to,żeby w żadnym wypadku nie ruszać nakrętki regulacyjnej (malutkiej chyba na klucz 3) napinającej sprężynkę gdyż taki rozregulowany zawór może później źle współpracować z tym co mu nakazuje robić centralka wtryskowa...Pozdrawiam(Patryk.U)
  • Użytkownik usunął konto