Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wgrać polski język w Sagem My X-5?

25 Lut 2004 23:20 2505 26
  • Poziom 10  
    Mam telefon sagem my X-5, ale niestety nie ma polskiego menu. Czy w takim razie można je jakoś wgrać czy raczej przez Bios telefonu można go uaktywnić o ile w ogóle istnieje taka możliwość? Proszę o dokładne info, z góry thx.
  • Poziom 11  
    kolega mial x-5 bez polskiego menu dal do goscia aby mu wgral i tel...bo 2 dniach umarl
    wiedz radzilbym ci sie dokladnie dowiedziec czy to sie wogule da zrobic! powodzenia!!
  • Poziom 10  
    Przy okazji chciałem jeszcze zapytać o taką rzecz. Mam tel. w sieci IDEA jak i większość moich znajomych. Zauważyłem, że na telefonach znajomych pod lub nad logiem operatora jest napisana nazwa miasta, w którym się aktualnie przebywa. Dlaczego u mnie tego nie ma i czy mogę to w takim razie jakoś aktywować?
  • Poziom 27  
    jezyk da sie zrobic ale trzeba mioec odpowiedni sprzet ja ne mam:-(( a nazwa maista to uruchomione wiadomosci sieciowe CD kanal 50
  • Poziom 27  
    cell info - to funkcja odpowiedzialna za wsywietlanie nazwy stacji bazowej do ktorej w tej chwili jest wlasnie zalogowany aparat, wlacza sie gdzies w opcjach wiadomosci sms, dokladnie nie pamietam, ale wiem napewno ze bylo w starszych postach :)
  • Poziom 10  
    Ale oczywiście aktywowanie tej funkcji nic nie kosztuje, prawda? :)
  • Poziom 27  
    juz mam dokladniejszy opis...a wiec:
    klikasz menu ==> polaczenia ==> informacje lokalne i tam znajdujesz miejsce na numer kanalu, lub kod kanalu, nie wiem jak to sie nazywa, kanal ma numer 50 i jest calkowice bezplatny :)
  • Poziom 10  
    Dobra, znalazłem tą opcję - w moim telefonie nazywa się "local info". Wpisałem kod 050 i wszystko jest okay - pokazuje się pod logiem IDEI GDANSK czyli prawidłowo :)
    Jednak nie kumam dlaczego co kilka sekund samoistnie komóra mi się zapala i gaśnie właśnie po tym zabiegu... podczas pisania tego postu już 5 razy się zapalała :roll: O co chodzi?
  • Poziom 10  
    martinpl napisał:
    juz mam dokladniejszy opis...a wiec:
    klikasz menu ==> polaczenia ==> informacje lokalne i tam znajdujesz miejsce na numer kanalu, lub kod kanalu, nie wiem jak to się nazywa, kanal ma numer 50 i jest calkowice bezplatny :)


    Heh, najwyraźniej pisaliśmy w tym samym czasie posty więc Twój przeczytałem dopiero po tym jak wysłałem swój :) Skorzystałem z opcji "szukaj" i w którymś z postów było napisane, że trzeba wpisać 050, a wy piszecie 50 - czy to może bez różnicy bo w każdym razie ja wpisałem 050 i też działa.
    Ps. Komóra już od 5 minut się nie zapala - to może było po prostu jakieś odreagowanie po włączeniu tej opcji :)
  • Poziom 27  
    komorka zapala sie wtedy jak dostanie nowa wiadomosc czyli jak zmini sie np komunikat lub odbierze go ponownei .chodzi o ten z kanalau 50. niektore fony tak robia np motorole stare na pewno jak widac sagan tez
  • Poziom 10  
    Oj to bardzo nie dobrze. Bo od takiego zapalania co chwilę to mi strasznie baterii zżera. Jeżeli nie istnieje sposób na to, żeby się nie zapałała po tym jak przychodzą te komunikaty z kanału 50 to będę musiał zrezygnować z funkcji pokazywania nazwy miasta... :(

    Nie no, teraz to już jest przegięcie - zapala się co kilka sekund i tak już od godziny!
  • GSM Product Supporter
    Krzyciu napisał:
    kolega mial x-5 bez polskiego menu dal do goscia aby mu wgral i tel...bo 2 dniach umarl
    wiedz radzilbym ci się dokladnie dowiedziec czy to się wogule da zrobic! powodzenia!!


    Powiedz gdzie lub kto wgrywal ten jezyk.
    Ja robie polskie i rosyjskie menu w nowych sagemach i jakos nie bylo takich problemow jak kolega napisal, jestem bardzo ciekaw gdzie (wystarczy miasto ).
    Malo tego sa tylko trzy osoby w polsce plus ja ktore maja taka mozliwosc,
    dodam ze te pozostale osoby nabyly soft odemnie i dlatego tak bardzo sie ta wypowiedzia zainteresowalem.
    Czekam na wyjasnienie.
    p.s.
    Moze kolega uslyszal tylko jaka plote ktora dalej rozpowszechnia po sieci :!: :!: :!:
    B.R.
    Astel
  • Poziom 11  
    astel

    nie tylko ty masz dastep do softow! menu wgrywaja w co 2 komisie a pozatym za odpowiednia kwote mozna kupic wszystko!!:) tak to juz jes! a co do tego telefonu co padl po wgraniu polskiego manu to jest na faktach! nie chcesz nie wiez!
  • Poziom 27  
    nie ejstem peweni czy tak w co drugim komisie wgrywaja langa do X5 podejrzewam ze nawet w co 10 nei znjadziesz chetnych do zrobienia tego
  • GSM Product Supporter
    astel

    nie tylko ty masz dastep do softow! menu wgrywaja w co 2 komisie a pozatym za odpowiednia kwote mozna kupic wszystko!! tak to juz jes! a co do tego telefonu co padl po wgraniu polskiego manu to jest na faktach! nie chcesz nie wiez!

    Tak sie sklada ze przez moje rece przeszly wszystkie flashery do nowych sagemow malo tego sprzedaz zostala wstrzymana.
    Czytajac co w 2 komisie mam wrazenie ze niewiesz co piszesz :)
  • Poziom 10  
    Dlaczego ten soft jest w takim razie tak mało popularny i wręcz niemożliwy do zdobycia przez zwykłego zjadacza chleba? :) A tak w ogóle to taki soft napisał Polak - a jeśli tak to czy to była osoba fizyczna czy prawna chodzi mi czy zwykły człowiek czy jakaś firma? :) No i niech mi ktoś w końcu odpowie czy mogę w jakiś sposób samodzielnie wgrać bądź uaktywnić poprzez Bios (o ile to możliwe) język polski.
  • GSM Product Supporter
    Sprzedaz SagMastera ruszy juz w tym miesiacu :)
    Soft jest pisany przez firme i jest komercyjny.
    www.sagemflasher.com

    B.R.
    Astel
  • Poziom 10  
    I to jest jedyny sposób na wgranie w tym telefonie j. polskiego? Tylko poprzez ten soft? Bo jeśli tak to mogę zapomnieć o dodaniu j. polskiego w tym telefonie bo ja chcę dodać język ojczysty tylko po to bo chcę ten telefon sprzedać na Allegro i będę musiał zaznaczyć, że nie ma polskiego menu, a to jest raczej minus. Dlatego w ogóle nie opłaca mi się kupować tego programu.
    Jeżeli ktoś zna jakiś darmowy sposób to niech szybko pisze bo za kilka dni będę musiał koledze oddać IrDĘ i już nie będę miał żadnych możliwości na wgranie czegokolwiek.
  • GSM Product Supporter
    Obawiam sie ze jedyny :(

    B.R.
    Astel
  • Poziom 27  
    Jesli ktos zna jakis darmowy sposob to niech napisze ja chetnie za niego zaplace.a juz prze irda to zapomnij takich rzeczy w ZADNYM telefonie nie gogrywa sie prze irda poza SL45i ktory ma troche inna zasade i da sie to w ten sposob zrobic.Pozatym an pewno ci sie nie oplaci kupic softu bo chociaz nei wiem ile kosztuje to sa raczej sprawy rzedu tysiecy .
  • Poziom 11  
    Wpisałem ten kod 050 i mi sie nie wyswiet;a nic pod logiem. Przyszedł tylko komunikat z tym w jakim miesie sie znajduje. A ja bym chciał zeby mi sie wyswietlało. Please!! Help
  • Poziom 27  
    zrobiles tak w sagemie my x5? mi nigdy sie nie zdazylo zeby przyszlo to w formie wiadomosci, zawsze sie pojawialo pod logiem, moze cos pozmieniales w ustawieniach?
  • Poziom 10  
    martinpl napisał:
    zrobiles tak w sagemie my x5? mi nigdy się nie zdazylo zeby przyszlo to w formie wiadomosci, zawsze się pojawialo pod logiem, moze cos pozmieniales w ustawieniach?


    No u mnie tez pojawia sie normalnie pod logiem i wszystko byloby super gdyby jeszcze komorka mi sie nie swiecila co chwile. Pisalem o tym problemie pare postow wyzej.
    A Ty nie masz tego problemu? Podejrzewam, ze masz skoro mamy te same komy, ale nie przeszkadza Ci to? Bo przez takie zapalanie bateria sie duzo szybciej rozladowuje. Dlatego wylaczylem ta opcje i nie mam nazwy miasta, a troche szkoda :(
  • Poziom 11  
    w sagemie my-x5m. Wcisnalem menu>>wiadomosci>>inform.lokalne>>dodaj usluge>>jako numer=50, a jako nazwe=miasto
    i potem przyszedł sms z informacja miasta. Dzialam w Idea
    nie wiem dlaczego tak
  • Poziom 11  
    ej a co trzeba ustawic tam. Jako nazwe co mam wpisac, a potem odebranie ustawic na aktywne czy nie i jeszcze powiadamianie akty. czy nie??
    Please o help.Tam wiecej ustawien nie ma. Wpisalem kod 050. i przychodza wiadomosci
  • Poziom 17  
    jaka nazwe wpiszesz zalezy od ciebie ja wpisywalem różne i nic to nie zmienilo a te info o sieci takie badziewne ma tylko idea bo era i heya ma wyswietlane jako tekst na dole

    Dodano po 30 [sekundy]:

    pewnie dlatego bo to jedno i to samo