W zwiazku z podejrzeniem o niesprawność pierwszej sondy - jej grzałki
zmierzyłem oporność grzałki nowej (zakupionej w sklepie) sondy lambda i miernik pokazał 13 omów, zmierzyłem również oporność grzałki w starej sondzie w moim aucie podejrzanej o niesprawnośc i tam oporność wynosi 20 omów
Zmierzyłem również dla porównania oporność 2 sondy znajdującej się w moim aucie za katalizatorem i ona ma 14 omów
Czy te 20 omów oznacza, że grzałka niedomaga???
zapytam jeszcze inaczej czy różnica tych 7 omów ma znaczenie, czy to dużo, czy mało w przypadku grzałki sondy
zmierzyłem oporność grzałki nowej (zakupionej w sklepie) sondy lambda i miernik pokazał 13 omów, zmierzyłem również oporność grzałki w starej sondzie w moim aucie podejrzanej o niesprawnośc i tam oporność wynosi 20 omów
Zmierzyłem również dla porównania oporność 2 sondy znajdującej się w moim aucie za katalizatorem i ona ma 14 omów
Czy te 20 omów oznacza, że grzałka niedomaga???
zapytam jeszcze inaczej czy różnica tych 7 omów ma znaczenie, czy to dużo, czy mało w przypadku grzałki sondy