Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pasek rozrządu i zawory VW Golf 3 kombi,1.9TDI po 164 tys.

23 Sie 2008 17:25 13040 11
  • Poziom 21  
    Zainteresowanych proszę o pomoc .Kupiłem to autko i w poniedziałek jadę na wymianę paska rozrządu.Czy mechanik powinien regulować w ramach wymiany zawory i ewentualnie co należy jeszcze zrobić żeby śmigać bez problemów .Czy pompę wodną należy tez wymienić mechanik powiedział ze nie bo jest nie zależna od rozrządu. Auto ma na liczniku 164tys i brak książki serwisowej.Oznaczenie z tabliczki w kufrze.wwwzzz1H z WK194840 66KW EU3 5G
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Widze ze niemasz zaufania do mechanika? A,,, zawory sa na popychaczach hydr.
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Patrz temu mechanikowi na ręce żeby ci części nie po podmieniał , a także obowiązkowo silniczek krokowy ma wyczyścić.
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    mam ten silnik w passacie i pompy wodnej nigdy nie wymieniałem zaworów też nie regulowałem bo się same regulują a auto ma 350000km
    z rozrządem obowiązkowo wymienia się rolke napinacza i i jeszcze jedną roleczkę taka cienka
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Tedi30 napisał:
    Czy mechanik powinien regulować w ramach wymiany zawory


    Koniecznie!
  • Poziom 21  
    To jak to panowie jest z tymi zaworami ,ma regulować czy nie ,będe to robił 25 w poniedziałek. Czy mogę mu powiedzieć żeby ten silniczek krokowy oczyścił czy dopiero spytać przy odbiorze czy to robił a jak to się czyści ten silniczek.Wolne obroty ma równe . Gdzie ten silniczek sie znajduje. Nie znam mechanika ale co może zrobić i wymontować, trzeba zaufać.Przewiduje 3 godziny wymianę rozrządu to mam czekać.Muszę robić też hamulce bo w tyle pojawiło mi sie buczenie lecącego samolotu pasażerskiego się grzeją bębny to chyba koniec szczęk.Czy ma wymienić płyn hamulcowy,jaki byście polecili.Mechanik ma sklep i warsztat i to chyba zrobi uczciwie i tak dobrze zarobi. Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    ten silniczek i regulacja zaworów to taki żart,odstaw do mechanika on będzie wiedział co zrobic.
  • Poziom 21  
    adam7009 napisał:
    ten silniczek i regulacja zaworów to taki żart,odstaw do mechanika on będzie wiedział co zrobic.
    Jaki może być koszt wymiany z czesciami paska rozrządu,klocki,szczęki i płynJakiej firmy pasek dobry,rolki,napinacze oraz płyn hamulcowy jest stosowany w VW GOLF 3.Oraz jaki olej zalać do silnika.Czy ufać warsztatowi.Po ilu km następna wymiana oleju w silniku. W Polonezie wymieniałem po 10tys.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    elektrit napisał:
    Tedi30 napisał:
    Czy ufać warsztatowi..

    Absolutnie nie! Nie ufaj nikomu, przecież oglądasz w TVN różne takie "pod napięciem"?
    Ja to zakupiłem sobie takie różne skalpele i te takie tam inne, będe operacje robił w rodzinie, pójdą do szpitala to im powymieniają dobre kiszki albo sledziony na jakies stare, zleżałe.....
    To dowcip z twojej strony ale ja chciałbym wiedzieć co będe miał wemienine po 1000km strzeli pasek i co znając dobry pasek i firmę nie dam sobie wćisnąc szmelcu i dlatego są te pytania u kumpla inaczej sie naprawia.Np..Bo glazurę polożysz na kleju zq 18zł i po 2latach odchodzi.A daż 10zł więcej za klej i 10lat nic się nie dzieje maż porównanie
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Nie wiem jak inni ale ja takim upierdliwym klientom zawsze na odp....l robie, a jakby miał mi patrzeć na ręce to już wogle :P
  • Poziom 21  
    Dzięki za podpowiedzi i zamykam temat.POZDRAWIAM.