Witam! Aby dostać się do silnika połóż odkurzacz na stole (stołku lub innej płycie) i dwróć go tak abyś miał tył odkurzacza bliżej siebie (czyli tył skierowany ku sobie a wtedy część przednia odkurzacza z workiem będzie wtedy skierowana od Ciebie - będzie dalej). W tej pozycji naciśnij palcami na tylną krawędź zespolonej klapy wyłącznika i zwijacza do oporu, wtedy przednia krawędź tej klapy podniesie się i ukaże się szczelina pomiędzy tą klapą a całym korpusem. Popatrz w tę szczelinę i zobaczysz dwa zaczepy klapy. W tę szczelinę włóż cienki śrubokręt najpierw przy jednym zaczepie, oprzyj go o ten zaczep i wykonując ruch do przodu w kierunku przodu odkurzacza (jakby ruch wahadłowy) naciskając zaczep z umiarem spowodujesz jego wyskoczenie z korpusu odkurzacza. Tak samo musisz postąpić z drugim zaczepem. Jak zaczepy będziesz miał wyczepione to podciągnij klapę lekko do przodu i do góry, wtedy klapa wypnie się także z zaczepów przy tylnej swojej krawędzi (tej krawędzi najbliżej ciebie, po przeciwnej stronie co są przednie zaczepy). Pod tą klapą są dwa wkręty do odkręcenia, oraz dwa wkręty od spodniej strony odkurzacza. Po ich odkręceniu zdejmij tylną ścianę odkurzacza i masz już dostęp do silnika i zwijacza. Zwróć uwagę na sposób ustawienia silnika w korpusie (amortyzator gumowy silnika ma odpowiednie wybrania aby dobrze trzymał się w korpusie. Tak samo zwróć uwagę na sposób ułożenia zwijacza i sposób prowadzenia połączeń zwijacz - silnik - wyłącznik.