Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

czujnik przebytej drogi, astra f C14SE

24 Sie 2008 21:55 4073 7
  • Poziom 11  
    mam problem z opel astrą f z silnikiem C14SE, u mnie w aucie po wciśnięciu jednoczesnie tych dwóch przycisków przy wyświetlaczu nic sie nie pojawia poza takim czymś ------ a powinna pojawiac sie prędkość pojazdu
    poprzedni właściciel auta przed sprzedażą wyjął radio i uciął wszystkie kable, mam teraz radio podłączone i poizolowane taśmą ale zostały mi kable które nie wiem do czego są, pewnie któryś z nich jest od czujnika przebytej drogi, ale który ??

    czy przez odłączony czujnik przebytej drogi auto może mieć dziwne obroty i może byc słabe-brak mocy

    check mi się nie świeci, nie mam błędu 24
    data, godzina i temperatura na wyświetlaczu jest cały czas

    skąd komputer bierze sygnał o prędkości??- czy ten kabelek niebiesko-czerwony(niby on jest od tego czujnika przebytej drogi) który mam obcięty powinien iść az do kompa?? z którym innym kabelkiem go połączyć zeby wyswietlała sie predkość na TIDzie???

    czy to ze ten kabelek mam nigdzie nie podłączony skutkuje tym ze komp odczytuje informacjie ze auto stoi w miejscu a nie np jedzie z daną predkością??

    teraz moje radio gra tylko w mieście i to tylko kilka stacji wyłapuje gdy ma super sygnał, poza miastem wyłączam radio bo tylko same szumy słychac, oznacza to ze nie mam podlączonego wzmacniacza antenowego bo nie wiem jak go podłączyc--> czytałem ze w orginalnej kostce iso wzmacniacz jest połączony z tym czujnikiem przebytej drogi, ja już nie wiem o co w tym wszystkim chodzi i czuje ze bez elektryka samochodowego sie nie obędzie
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 21  
    W bazie schematów znajdziesz ,to so potrzebujesz.
    Jednak jedno jest pewne że podłączenie radio nie ma wpływu na pracę silnika czy też prędkość.
    Zadaniem tego jednego przewodu jest dostarczenie prędkości i w zależności od tego automatyczna regulacja głośności.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 11  
    oki, wiem ze zadaniem tego kabelka jest podgłaśnianie radia w miare wzrostu prędkości i wyświetlanie prędkości na wyswietlaczu gdy jednoczesnie sie wcisnie dwa przyciski przy wyswietlaczu

    skąd więc komputer wie o prędkości z jaką jedziemy skoro ten cały impulsator czy jakos tak jest pod zegarami przy prędkościomierzu

    podobno ten kabelek spod zegarów powinien isc do kostki iso od radia i dalej do kompa dopiero,a u mnie jest przecięty ten niebiesko-czerwony przewód bo nie mam tej kostki

    radio mam nieorginalne połączone na "skrętke" i zaizolowane taśmą- sporo kabli mam luźnych bo nie wiem od czego one są.
  • Poziom 21  
    Tam jest tyle przewowodów ze wzgędu na to ,że originalne radio opla nie posiada własnego wyświetlacza i dlatego między radiem i display poprowadzono 4 kable z sygnałami SDA,SCL, MRQ i AA sterujące wyświetlaczem.
    Ten przewód niebiesko-czerwony jest nirmalnie podłączony do pinu 12 wyświetlacza.
  • Poziom 11  
    czyli jak mam ten kabelek niebiesko-czerwony odłączony to nic nie ma prawa źle chodzić???(poza wyświetlaniem prędkości na wyświetlaczu oczywiście)
  • Poziom 35  
    Sygnał do TIDa czyli tego wyświetlacza idzie przez wtyczkę do radia. Czyli we wtyczce od radia powinny być dwa przewody złączone razem.
  • Poziom 11  
    mógłbyś podać jakie kolory kabli powinny być połączone ?? niebiesko-czerwony napewno tylko z jakim go połączyć bo nie mam kostki tylko obcięte kable
  • Poziom 12  
    Witam
    U mnie w kostce oryginalnej połączony jest czerwono-niebieski z czerwono-niebieskim, dwa piny obok czarno-biały z czerwono-szarym