Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niedziałająca chłodziarka w chłodziarko-zamrazarce polar

25 Sie 2008 18:20 2849 12
  • Poziom 9  
    Witam to mój pierwszy post więc najpierw chciałbym się przywitać i od razu podkreślić że jestem laikiem w tych sprawach więc nie będę używał fachowych określeń .
    Mam chłodziarko-zamrażarkę firmy polar cz340 zamrażarka działa bez zastrzeżeń natomiast chłodziarka przestała działać światełka się palą ale nie chłodzi doradźcie mi co to mogło by być rozmroziłem ją oczyściłem sprawdziłem czy sprężarki nie są zalane ta większa sprężarka jest gorąca za to ta mniejsza zimna proszę o pomoc
  • Poziom 13  
    czyli posiadasz chłodziarko zamrażarkę z dwoma sprężarkami. Jak chodzi tylko ta większa (od zamrażalnika), a nie chodzi ta mniejsza (od lodówki) to prawdopodobnie masz uszkodzony termostat od lodówki.
  • Poziom 9  
    a jest możliwość sprawdzenia jakoś czy to termostat na pewno, a jeśli to termostat to czy osoba mało znająca się na lodówkach poradzi sobie sama z wymianą jego i czy orientujecie sie w jakich cenach można zakupić taki termostat pozdrawiam
  • Poziom 13  
    początkujący powinie sobie poradzić z wymianą termostatu. Znajduje się tam termostat Danfoss 077B6100. W celu sprawdzenia termostatu lodówki należy zewrzeć przewód brązowy i czarny (oczywiście należy wypiąć lodówkę z sieci, a po wykonaniu czynności ponownie wpiąć). Koszt termostatu 40 zł.
  • Specjalista AGD
    CZ340 ma termostat wewnątrz komory chłodziarki.
  • Poziom 9  
    czyli tam wewnątrz chłodziarki koła światełka tak?
  • Specjalista AGD
    GUREK1707 napisał:
    czyli tam wewnątrz chłodziarki koła światełka tak?

Tam gdzie pokrętło, tam termostat :wink:
  • Poziom 9