Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra g 1.6 16v 2000r z16xe mułowata gaśnie

25 Sie 2008 19:49 4082 9
  • Poziom 12  
    Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z swoja astrą. A mianowicie czuje ze jest mułowata brak jej przyspieszenia i czasami jak dojeżdżam do skrzyżowania wcisnę sprzęgło to obroty spadną bardzo nisko a nawet czasami zgaśnie w dodatku na niskich biegach jak trzymam równe obroty w granicach 2000 obrotów to poszarpuje, szarpie również jak na 1 przyśpieszę i puszcze gaz. Dodam ze w komputerze nie ma żadnych błędów. Wymieniłem na nowy DIS i świece, egr chodzi płynnie, przepustnica wyczyszczona.Brak mi już pomysłów Prosze o pomoc
  • Poziom 10  
    Witam,
    Mam taki sam przypadek jak kolega wyżej tylko że w Astrze G 2.0 16V też 2000r. Proszę o jakąś podpowiedź jeśli kogoś spotkał już ten sam problem...
  • Poziom 16  
    Może zapchany filtr paliwa, jeśli nie był dawno wymieniany to na początek warto to zrobić. Jeśli byłaby możliwość, to zmierzyć ciśnienie paliwa w listwie.
  • Poziom 10  
    Filtr paliwa był niedawno wymieniony...
  • Poziom 10  
    Witam,
    Po przeczyszczeniu przepustnicy silniczek przestał falować ale szarpanie nadal pozostalo, Najbardziej odczuwlane przy 2200obr. przy spokojnej jeździe na każdym biegu. Dodam jeszcze ze przewody wysokiego napięcia też zostały wymieniowne. Proszę o pomoc...
  • Poziom 10  
    odnośnie kangura to miałem to samo poczytałem tu na różnych tematach i jak się okazało gdy zdemontowałem zawór erg oczyściłem szczotką drucianą i pęzelkiem z płynem hamulcowym dot-4 a następnie przepłukałem wd-40.
    jak zmontowałem jest ok zobaczymy jak długo
  • Poziom 19  
    sprawdz jeszcze pompke paliwową
  • Poziom 23  
    Miałem taki sam problem w astrze g z silnikiem X14XE ,i przyczyną tego szarpania był zawór EGR po po zaślepieniu problem ustąpił,a tłoczek w EGR pracował sfobodnie padła elektronika w środku zaworu najprawdopodobniej potenciometr.Także proponuje zaślepić EGR na próbę, jeśli szarpanie ustąpi to wymienić EGR albo jeździć z zaślepionym,koszt nowego zaworu to ok 300zł.
  • Poziom 18  
    10 minut diagnostyki w tym 5 minut na fajkę rozwiąże problem.
  • Poziom 34  
    Objawy wkazują na uszkodzony przepływomierz. Bez diagnostyki i porównaniu parametrów pracy można tylko przypuszczać że to lub tamto...