Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Laguna 96 naprawa zewnętrznego termometra

donkoziol 26 Aug 2008 19:18 4486 9
    donkoziol
    Level 10  
    Mam Lagune 96 rok....prosze o pomoc termometr zewnętrzny ciągle wskazuje -40C ....dałem go kiedyś do elektryka i ten stwierdził że niema wyjścia czujnika nigdzie....niewydaje mi sie...czy ktoś może mi pomóc jak to sprawdzić....jaki kolor kabla przy wyjściu z wyświetlacza i przy czujniku.... jak wogole sie do tego zabrac jak posprawdzac i naprawic...Prosze o pomoc...w tej sprawie jestem delikatnym laikiem ...no moze nie do konca...ale instrukcja krok po kroku była by najlepsza....z góry serdeczne dzieki:)
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    AdamWro
    Level 18  
    Czujnik jest w prawym lusterku. Sprawdź czy w ogóle jest. Powinien wystawać od spodu lusterka. Jeśli termometr pokazuje - 40 st to jest przerwa w obwodzie czujnika. Kolory sprawdzić porównując to co przy wyświetlaczu i przy złączu w drzwiach.
    donkoziol
    Level 10  
    no a jak sie zabrać za sprawdzenie gdzie jest ten przewód przerwany??...i jak wygląda ten czujnik (tak bardziej szczegółowo??)aha i jeżeli wiecie to jak wyjąć tą szybke (lusterko ??
    techrys
    Level 28  
    Czujnik powinien wystawać na dole lusterka, taki mały cypelek, w megan miałem w lewym. Nie wyciągaj lusterka bo lubią pękać, ściągnij boczek i tam sprawdź sobie przewody.
    donkoziol
    Level 10  
    Można Ściągnać tylko tył obudowy a przewodów jest kilka chyba od tego ze lusterko jest elektryczne....widze tam taki cypelek tylko wygląda on dziwnie jak taki procesor....to może być to ??
    donkoziol
    Level 10  
    Może ma ktoś jeszcze jakieś porady albo uwagi??
    robertgrzyb6
    Level 9