Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FORD TRANSIT '01 NIE ODPALA!!!

27 Lut 2004 09:38 5225 8
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich speców od samochodów!

    Problem - jak w temacie: ford transit poj. 2,4 diesel, grudzień 2001, bez tacho i wskaźnika prędkości (skradziono!), który znajduje się nad radiem oraz bez radia (skradziono też!).
    Po odpaleniu pochodzi ok. 3 sekundy i gaśnie. Kluczyki oryginalne. Osobiście podejrzewam immobiliser, jednak nie mogę go zdiagnozować, bo stoi w Reichu. Sądzę, że ma to związek z brakiem tacha i wskaźnika prędkości. Czy ktoś wie cokolwiek na ten temat??? Aby wjechać do kraju muszę go uruchomić!Pomóżcie!!!
  • Spec od samochodów
    Jedyne wyjście jakie widze to musisz porzyczyć z chodzącego takiego samego tranzita brakujące elementy oraz sterownik do silnika.
    Powinno pomóc.
  • Poziom 11  
    Takie rozwiązanie nie wchodzi w grę. Interesuje mnie tylko, czy przyczyną jest brak tacha! Jeszcze raz proszę fachmanów o pomoc.
    Z góry dziękuję.
  • Poziom 11  
    jestem pracownikiem staci obsługi forda wydaje się że masz do czynienia z zapowietrzaniem się układu paliwowego przy filtrze paliwa-częsta usterka.Gdyby było coś z imobilizerem to migała by lampka PATS.Nieraz występuje usterka brak przejścia przy bezpiecznikach po prawej stronie w kabinie po zdjęciu wgłębionej półeczki na desce.opisz coś szerzej.
  • Poziom 11  
    Jak wyżej napisałem, nie mam możliwości sprawdzenia układu immobilisera, gdyż auto jest za granicą. Interesuje mnie tylko, czy immobiliser ma coś wspólnego z tachem i prędkościomiewrzem?
  • Poziom 11  
    Jako czlowiek orientujacy sie w sprawie moim zdaniem obrotomierz z tachem nie ma nic wspolnego z zaplonem pod warunkiem ze to tacho jest analogowe a nie cyfrowe czyli tacho musi miec z jakies 1,5 roku jesli tak jest ten gosc z serwisu ma racje w gre wchodzi droga paliwa i nie sluchaj nikogo ze ma to cos wspolnego z tachem czy obrotomierzem jest to po prostu smieszny zwiazek pozdrawiam i zycze owocnego efektu
  • Poziom 11  
    Tacho i prędkościomierz są cyfrowe, montowane na środku deski rozdzielczej, jak wyżej napisałem, nad radiem. Opisany problem wskazuje na brak dopływu paliwa, ale czy rozłączenie następuje po stronie immobilisera? Tego właśnie chce się dowiedzieć.
    Miałem podobny problem z uruchomieniem mondeo bez kluczyka oryginalnego. Identycznie się zachowywał jak transit. Należało obejść immobiliser.
    Czy w transicie będzie tak samo???
  • Poziom 25  
    Wszystko byłoby ok, jeżeli nie te 3 sek przez, które samochód chodzi. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał jest to przyczyna zapowietrzonego układu paliwowego lub awaria pompy paliwowej. Sprawdź ciśnienie na wężyku doprowadzającym paliwo (o ile to nie jest common rail). Tacho tutaj bym wykluczył.

  • Poziom 27  
    Jak by sie zapowietrzył Falco76 to by juz nie odpalił na kolejne 3s, ja stawiam tak jak juz pisano na immobilaizer lub nawet ukryte dodatkowe odcięcie paliwa lub zapłonu z funkcja antynapadową.