Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna '96 1,8 duże obroty na jałowym

28 Sie 2008 16:55 4479 7
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Auto jak w temacie fenix 5
    Po odpaleniu trzyma 1500 obr/min po chwili IACV zaczyna burczeć jak rozklekotane trafo i obroty lecą do 2500 a nawet 3000 obr/min.
    Ponoć stało się po strzale gazu
    Przepustnica, TPS, czujnik temp. MAP, szczelność dolotu OK
    Ma trochę luzu na osi przepustnicy ale to szczegół
    czego się czepiać?
  • Moderator Samochody
    ja bym wyjął i obejrzał ten IACV
  • Poziom 28  
    Ja bym stawiał na IACV.Skoro hałasuje to kwalifikuje się do wymiany. Osobiście sprawdziłbym napięcie do IACV podczas gdy hałasuje.Może gdzieś ma upływ napięcia i wariuje.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zapomniałem napisać, po wymontowaniu sprawdzałem go i działa prawidłowo, po wypięciu wtyki podczas pracy obroty spadną ale i tak wisi na 1500, zasilanie dostaje prawidłowe
  • Moderator Samochody
    to musi być coś co wybuch gazu uszkodził uszczelka pod kolektorem, serwo, zgięta przepustnica, ale to wszystko domyślam się sprawdzone?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Uszczelka dobra, przepustnica prosta, serwo hmmm... nie tu problem.
    Z jakiej racji wysterowuje tak IACV że podnosi obroty które i tak są na wolnych za wysokie.
    Ogólnie problemy dwa: wysokie obroty na jałowym, dwa podnoszenie obrotów przez IACV
  • Poziom 11  
    Miałem też coś takiego w Lagunie 2.0 F3R. Po wystrzale obroty na jałowym szły ostro w górę. Sprawdziłem chyba całą elektronikę, przepustnicę i.t.d.. Przyczyna była prozaiczna. Podczas wystrzału "zsadziło" zaślepkę z króćca który znajduje się na kolektorze ssącym. Ciśnienie spadało, z czujnika ciśnienia bezwzględnego szedł sygnał i komp. zwiększał obroty.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto