Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spawarka inwertorowa Gysmi165 czy Miniarc4.0i

grzesiu26 28 Sie 2008 22:07 6542 9
  • #1 28 Sie 2008 22:07
    grzesiu26
    Poziom 9  

Witam.
    Zamierzam nabyć jedną z w/w spawarek. Dodam że jestem amatorem, i urządzenie będę używał sporadycznie.
    Zależy mi jednak na trwałości i niezawodności.
    Obie spawarki na Allegro kosztują około 1500PLN i mają podobne parametry.
    W szczególności proszę o wypowiedzi użytkowników tego typu sprzętu,
    czy miękki start działa poprawnie? Czy jest możliwe bezproblemowe spawanie elektrodą 3,2mm przy zabezpieczeniu topikowym 16A?
    Czytałem że Gysmi obecnie jest montowane w Chinach, w technice SMD co z pewnością nie wpływa pozytywnie na jakość. Na temat Miniarc nie mam wiadomości.
    A może są ciekawsze propozycje w tym przedziale cenowym?
    Pozdrawiam i proszę o radę.

Zamieszczam poglądowe PDFy.

0 9
  • #3 29 Sie 2008 16:41
    grzesiu26
    Poziom 9  

Model spawarki wpisałem oczywiście w Google. Na forum Spawalnictwo.com o niej wspominają jednak z ofertami sprzedaży gorzej.
    Pisano że kosztuje 2000PLN netto ale gdzie to nie wiem.
    Czy są oferty bardziej atrakcyjne i gdzie?
    Jeżeli to cena minimalna to raczej odpada jak na potrzeby i możliwości domowego dłubacza.

0
  • #4 29 Sie 2008 17:26
    lechoo
    Poziom 39  

Do domowego dłubania spokojnie wystarczy Ci Dedra 200A z Castoramy za 548zł. Spawarka jest wykonana w klasycznej technologii montażu przewlekanego, więc w razie ewentualnej pogwarancyjnej usterki naprawa nie będzie kłopotliwa. Przejrzyj sobie obecny tu wątek poświęcony tej spawarce...

0
  • #5 29 Sie 2008 17:47
    prez8s
    Poziom 33  

Są jeszcze np. takie spawarki: http://www.allegro.pl/item416109885_spawarka_inwertorowa_sherman_200b_uchwyty_gratis.html