Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

potrz[e]buje schematu do Eberspacher D5W

omed 27 Lut 2004 18:30 55873 42
  • #1 27 Lut 2004 18:30
    omed
    Poziom 14  

    wodne ogrzewanie postojowe jest z1987r do sterowania służy coś co przypomina zwykły budzik
    [h]

    2 29
  • Relpol
  • #2 29 Mar 2004 16:24
    junak
    Poziom 17  

    mam schemat ale do D5WS,chyba jest nowszy.

    2
  • #3 05 Kwi 2004 10:12
    omed
    Poziom 14  

    Czy na tym schemacie jest sterowanie manualne czy elektroniczne tj.piloty,itp.

    3
  • #4 28 Paź 2004 15:32
    WFZ
    Poziom 2  

    Pliki dotyczą ogrzewania postojowego Eberspacher (eberspaecher) Hydronic : B5WS / D5WS 12V / D5WS 24V.
    Opis w języku norweskim.
    Na samym dole schematy połączeń. Rówinież dla zegarka, pilota itp.
    W treści opis jak rozmontować to urządzenie do 1 śrubki - krok po kroku.
    oraz jak połączyć rurki itp.

    Polecam

    0
  • #5 31 Paź 2004 09:56
    omed
    Poziom 14  

    te pliki do eberspacher wersia po 1993r .Budowa wewnęczna podobna ale elektryka nie pasuje (oprócz pompy paliwa i c-temp)a to po szwecku.

    0
  • Relpol
  • #6 31 Paź 2004 11:30
    WFZ
    Poziom 2  

    Witam

    Niech Pan wybaczy ale jekbym wiedział, że to nowa wersja to bym napisał.
    Nie jestem specjalistą od eberspaecher więc nie mam technicznych informacji odnośnie rocznika.

    Sądzę, że znajdą się i tacy co im te schematy pomogą w wykonaniu kabli.

    0
  • #7 17 Gru 2004 18:53
    jan.kluska
    Poziom 10  

    poszukuje schematu do wersji D5W Z wyjscie to 8 przewodow. jak to podlaczyc ? prosze o sugestie. Jeskli ktos ma schemat to prosze >> jkluska(malpa)q2.pl

    Jan

    2
  • #9 20 Sie 2005 20:00
    mm32
    Poziom 15  

    Przepraszam,że podpinam się pod czyjś temat, ale potrzebuję schematu interfejsu diagnostycznego współpracującego z programem kd 2000 firmy Eberspaecher(diagnoza urządzeń grzewczych tej firmy).

    0
  • #10 04 Lis 2005 21:20
    stmawp
    Poziom 2  

    mam dokumentacje dla D9W w języku angielskim.
    Potrzebuję informacji na temat tego typu podgrzewaczy od osoby która już eksploatowała to urządzenie.
    Za pomoc piękne dzięki stma(malpa)wp.pl

    0
  • #11 06 Gru 2005 08:06
    tolu
    Poziom 10  

    Witam. Ja również ostatnio "walczę" z D5W Z, mam taki zamontowany w samochodzie. Włącza się tylko do dogrzewania sil nika 1,9 TDI, ale chcę przerobić go na ogrzewanie postojowe. Czy ktoś może określić jakie sygnały trzeba podać na 8-pinowe gniazdo w ogrzewaniu, by go uruchomić. Mam również instrukcję do D5WS w pdf, ale po rusku. Możemy wymienić opinie.

    2
  • #12 08 Gru 2005 05:15
    sp9svn
    Poziom 20  

    Witam, tolu w załączeniu masz dokumentację do D5WZ. Jeżeli chcesz aby twój dogrzewacz działał jako ogrzewanie masz dwa warianty do wyboru:
    - serwis Eberspaechera - montaż specjalizowanego układu rozszerzającego dogrzewacz do ogrzewania. Zestaw taki wyposażony jest w prostą elektronikę, zegar sterujący i pompę obiegową wody, ew. zdalne sterowanie.
    - samemu zrobić rozszerzenie: powinno takie urządzenie wykonywać następujące funkcje:
    -- po wyłączeniu dogrzewacza podtrzymać pracę pompy obiegowej wody przez conajmniej 120sek, oczywiście pompa ta powinna zostać załączona zaraz po uruchomieniu pieca. Jest to funkcja konieczna dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy urządzenia, jego żywotności i zabezpieczenia układu przed zapowietrzeniem w szczególnych przypadkach.
    -- uruchomić pracę dmuchawy wnętrza pojazdu ze zwłoką, najlepiej w funkcji temperatury. Ja to zawsze ustalam na poziomie 30~35 st, ew. opóźnić czasowo o około 100 - 250sek od załączenia ogrzewania - zależy jaki duży jest układ chłodzenia. Ta funkcja to oszcędność - no bo po co wtłaczać do samochodu zimne powietrze.
    -- całą tą imprezę musisz czymś włączać, jakiś zegar, sterownie radiowe lub gsm

    Spotkałem podłączenia dogrzewacza jako ogrzewanie w sposób dość prosty, mianowicie spod kasety sterującej wyciągnięto dodatkowy przewód podłączony do dmuchawy spalania a nim uruchamiano za pośrednictwem przekaźnika(8V) pompę obiegową. Ponieważ jak każdy piec dogrzewacz realizuje po wyłączeniu tzw wybieg czyli chłodzenie. Tego rozwiązania nie stosuję i nie polecam.
    Pozdrawiam

    3
    Załączniki:
  • #13 08 Gru 2005 10:19
    tolu
    Poziom 10  

    Dzięki za odp. dużo mi to wyjaśniło.
    Jeszcze jedno mnie dręczy- producent podaje moc cieplną 5kW lub 2,4kW dla tego samego urządzenia (D5WZ), co reguluje tę wartość ? Czy sterownik palnika ? czy może użytkownik przez złącze elektryczne ogrzewacza ?

    0
  • #14 08 Gru 2005 13:47
    sp9svn
    Poziom 20  

    Witam, jest moc pełna i częściowa (praca regulowana) i zależy od temperatury płynu chłodzącego zmierzonego przez piec (czujnik, a dokładnie dwa zabudowane na płaszczu wodnym). Wykres pracy powinien być w załączniku.
    Pozdrawiam

    0
  • #15 02 Sty 2006 21:53
    idoll
    Poziom 12  

    witam
    tak sobie czytam i czyta poco tyle meki
    wystarczy d+ podłaczyc do+ zamontowac pompe wody
    wysterowac wentylator i włacznik i jest ciepło
    dla bajery sterowanie pilotem i przed praca w domku kawa a eberek grzeje nam autko do pracy
    pozdrawiam

    2
  • #16 28 Lut 2007 19:41
    furman11
    Poziom 10  

    Poszukuję schematu w ludzkim języku do Hydronic B4W SC może ktos ma, bo koleś dołozył mi do autka wszystko w proszku. Mam jeszcze pytanie, czy pompa wodna w tym modelu jest osobno, czy wbudowana. To samo tyczy sie pompy paliwa.

    0
  • #17 28 Lut 2007 20:33
    mm32
    Poziom 15  

    Pompa wodna w środku,pompa paliwa na zewnątrz.Co to znaczy w 'ludzkim języku'?

    1
  • #18 12 Lis 2007 09:57
    serfboy
    Poziom 1  

    mam pytanko jak każdy tutaj czy ma ktoś instrukcje obsługi do HYDRONIC D5W S

    0
  • #19 12 Lis 2007 17:01
    hihraczek
    Poziom 1  

    potrzebuje schemat do D5WZ bo mam tam dwie wtyczki jedna na 8 pinów druga na 4 i w tej na 4 nie wiem co podłączyć....

    3
  • #20 20 Lis 2007 16:43
    Lokfuhrer
    Poziom 1  

    Ja mam problem KUPIŁE używane EBERSPAECHER HYDRONIC II. Jak to podłączyć by to zadziałało. Gdzie to zamocować w Mondeo I?

    0
  • #21 12 Sty 2008 22:01
    kokos155
    Poziom 10  

    witam ja rowniez posiadam HYDRONIC, MA KTOS MOZE INSTRUKCJE OBSLUGI TEGO URZADZENIA Z POZYCJI ZEGARA ?I DRUGIE PYTANIE-CZEMU urzadzenie pracuje(grzeje uklad ) a dmuchana sie nie wlacza? dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

    0
  • #23 26 Mar 2008 14:37
    mt69
    Poziom 11  

    Z pewnością się przyda. Opis, schematy, kody, instrukcja naprawy - po polsku

    1
  • #25 08 Wrz 2008 22:33
    enjoy83
    Poziom 9  

    Witam! Mam takie dość dziwne pytanko, posiadam Hydronic-a B5WSC, jak sama nazwa wskazuj jest ono na benzynę, wszystko gra i nie mam z nim zmartwień, lecz nurtuje mnie pytanie. Co by się stało gdybym zamiast benzyny użył oleju napędowego? pompa paliwa jest uniwersalna, wiec by wytrzymała, przewody i piec zdaje mi się, że też, jedynie może było by gorzej z zapłonem, ale czy na pewno? Jak ktoś zna się na tym dobrze może zna różnice konstrukcyjne obu pieców. Może wystarczy wymiana samego panela elektroniki?

    Dodano po 4 [godziny] 13 [minuty]:

    Witam mam jeszcze jedno pytanie, wie może gdzie wpiąć eberspachera w climatronik we vectrze B?

    1
  • #26 04 Paź 2008 17:40
    jasiu8206
    Poziom 2  

    WFZ napisał:
    Pliki dotyczą ogrzewania postojowego Eberspacher (eberspaecher) Hydronic : B5WS / D5WS 12V / D5WS 24V.
    Opis w języku norweskim.
    Na samym dole schematy połączeń. Rówinież dla zegarka, pilota itp.
    W treści opis jak rozmontować to urządzenie do 1 śrubki - krok po kroku.
    oraz jak połączyć rurki itp.

    Polecam


    ja dokładam ten sam plik przetłumaczony na jezyk angielski. troche bardziej przystepny niz szwedzki:)

    0
    Załączniki:
  • #27 31 Gru 2008 19:48
    albert_slask
    Poziom 10  

    Witam,

    Mam duży problem ale związany z tematem.

    W moim VW T4 MultiVan nie działa dogrzewacz. Dogrzewacz ktoś przerobił na ogrzewanie postojowe. Piec D3W. Jest zegar i zdalne sterowanie. Do niedawna jeszcze włączał się nawiew - ostatnio przestał...
    POMOCY!
    Skoro uszkodzony piec (i może jeszcze coś) to chciałbym go wymienić na D5W. Jakie pułapki czekają na mnie? Jaka jest różnica między D5W a D5WZ a D5WS ???

    Poza tym szukam kogoś ze śląska co się na tym zna, poprstu fachowca, który wymontuje, zamontuje stwierdzi co jeszcze... Ale kogoś solidnego.

    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku AD 2009!!!

    3
  • #28 02 Sty 2009 12:24
    albert_slask
    Poziom 10  

    No cóż temat pozostał bez odpowiedzi forum... :(

    Nabyłem drogą kupna używane D5WZ i zobaczymy co będzie.

    Jednak ciągle szukam dobrego mechanika/warsztatu, który podjąłby się wymiany, diagnozy itd. - śląsk, może ktoś zna?

    Pozdrowienia.

    0
  • #29 05 Sty 2009 13:24
    skylark
    Poziom 25  

    Solidna firma HVAC w Gliwicach w ogrzewaniach Webasto, co do Hydronica.... chyba też się zajmują.
    Na pewno dobra jest All Happy w Krakowie.

    0
  • #30 10 Sty 2009 08:28
    Bogumił1958
    Poziom 10  

    Podepnę się do tematu. W moim Galaxy 1.9TDI wszystko działało do ok 1/2 miesiąca temu. Mam zainstalowany dogrzewacz i sterowanie do postojowego ogrzewania z zegarem ręcznym tzn ustawiam godzinę włączenia lub czas 60 minut. Wszystko się uruchamia tzn dogrzewacz chodzi a jedyny ale jakże ważny mankament to to ,że nie działa dmuchawa. Jak włączę zapłon dmuchawa działa a bez zapłonu nie. Bardzo proszę o sugestie co się narobiło??

    1