Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autokarowy system Blaupunkt - jaka zmieniarka CD?

Keflavik 27 Lut 2004 22:02 3650 7
  • #1 27 Lut 2004 22:02
    Keflavik
    Poziom 10  

Witam serdecznie. Mam pytanko. Mam w autokarze system blaupunkt składający się z: RDR 05, BCA 05 i BPA 2480. Bardzo bym chciał podłączyć zmieniarkę CD. W książce znalazłem że można do tego systemu podłączyć zmieniarkę CD ( podają tam symbol CDC A05 ). Mogę kupić zmieniarkę o symbolu CDC A05/777 ( ale ona była w osobowym czyli na 12voltach ) i nie wiem czy będzie działała z autokarowym systemem? Może to pytanko jest infantylne dla kogoś kto siedzi w temacie ale ja jestem w tym zielony. Z góry wielkie, wielkie dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam.

0 7
  • #2 28 Lut 2004 12:54
    djlj24
    Spec od car audio

Musiałbym popatrzeć po schematach ale powinno chodzić. Na wyjścu zmieniacza powinno być +12V na zasilanie - bo sterowanie anteną i zmieniaczem chodzi na 12V. Szyna i audio standardowe.

0
  • #3 28 Lut 2004 14:08
    Keflavik
    Poziom 10  

Dzięki bardzo. Wiesz djlj24 ta zmieniarka CDC A05/777 chodziła w osobowym ( na 12 V ). Ma wtyk okrągły z 13 pinami a w BCA 05 mam jeszcze wolne gniazda ( okrągłe ): CDC Remote (6 pinów), Cable remote ( 7 pinów ) oraz Aux ( 8 pinów ). Rozumiem że powinienem podłączyć zmieniarkę do gniazda CDC Remote tylko gdzie kupić ( lub jak przerobić ) taką przejściówkę? Bardzo bym prosił o ile możesz zerknij w swoje schematy.

Serdecznie pozdrawiam.

0
  • #4 01 Mar 2004 16:16
    djlj24
    Spec od car audio

W jednym złączu jest szyna, w drugim wejście AUX. Musze trochę pokombinować bo mam schemat BCA05 ale nie jestem przekonany, że to się tu podłącza. Raczej sterowanie do radia - a tego schematu nie mam. Chyba, że jest to tak samo jak w TRC2446.

0
  • #5 01 Mar 2004 17:40
    Keflavik
    Poziom 10