Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stag 300 w VW Passat -pomocy

31 Sie 2008 12:38 2917 1
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich mam problem od kilku dni z instalacją, moja instalacja działała bez zarzutu 4-5 miesięcy :
    -STAG 300
    -REDUKTOR Zavoli
    w VW Passat poj.2000cm , 115km, 2001rok
    Mój problem polega na tym (obecnie przebywam za granicą i tu używam auto),że dwa dni temu po przekręceniu stacyjki zauważyłem że nie palą się kontrolki na przełączniku , i miałem problem z odpaleniem auta, musiałem pare razy kręcić rozrusznikiem ale w końcu zaskoczył .
    Zadzwoniłem do warsztatu gdzie była montowana instalacja gazowa , i właściciel stwierdził że musi zostać wymieniona centralka (komputerek od gazu) , tak więc otrzymałem (nowy ? paczką) moim zdaniem nie jest on nowy ale używany ale ok niech będzie taki aby był sprawny.
    Podłączyłem go i odrazu diody na przełączniku zapaliły się ,także myślę że będzie ok .Jeszcze raz zadzwoniłem do warsztatu z zapytaniem co dalej .Uruchomiłem laptopa ściągnołem nowy firmware 27 , wgrałem nowy soft do centralki , zrobiłem autokalibrację , póżniej przejechałem sie autem około 5 kilometrów , żeby zebrać mapę benzyny i gazu nie mogłem zebrać mapy gazu,i tu było pierwsze rozczarowanie po około 5 km przełaczyłem na gaz a tu problem .Na gaz się przełącza ale po przygazowaniu powyżej 1400-1600 obr na min . przełącza się na benzynę gdy obroty spadają poniżej 1600 , znowu mam gaz , powyżej wraca mi na benzynę .
    Mam jeszcze jeden problem w Programie konfiguracyjnym AC GAZ ......... , w oknie parametrów , przy zakładce obroty [obr/min] wskazuje mi 3000 i skacze do 3100 n/min , przy wolnych obrotach .W samochodzie wskazuje mi na zegarze 700-800 obr/min
    Prosze o pomoc co dalej robić czy ta Centralka , moze jest uszkodzona , czy może coś mam jeszcze ustawić .

    Regulamin pkt 11 i 11,1 proszę poprawić. goldwinger
  • Poziom 11  
    Koniecznie sprawdź w ustawieniach skąd ECU bierze sygnał prędkości obrotowej; wybieraj na wolnych obrotach na gazie kolejne opcje, aż trafisz, że wskazanie programu pokryje się z obrotomierzem w samochodzie. Przypuszczalnie wgrałeś standardowy soft, który wymaga dopasowania do konkretnej instalacji. Wygląda na to, że ECU oszukuje na obrotach czterokrotnie; przekroczysz 1500 a ECU widzi przekroczenie 6000 obr/min ... i wraca na benzynę. Zmiana sygnału obrotów pomoże na 99 %. (Wartość obrotów, powyżej której wraca na benzynę też jest ustawiana).