Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wiercenie otworów w laminacie

bbiidduull 01 Wrz 2008 22:47 10450 34
  • #31 01 Wrz 2008 22:47
    wdogli
    Poziom 18  

    No może nie jest to najwygodniejszy sposób wiercenia ale przynajmniej otwory nie są skośne i jak potrzebuje zrobić płytkę dwustronną to nie muszę się martwić o to przy wierceniu. Poza tym i tak większość rzeczy robię w smd więc jakoś można przeżyć :)
    Pozdrawiam

    Nie wstyd robić takie błędy? Jest przecież przycisk "Pisownia"!
    Poprawiłem. [Mirek Z.]

  • #32 01 Wrz 2008 23:16
    bbiidduull
    Poziom 28  

    no fajne cacko fiu fiu fiu ... :) musze sobie takie cos skonstruować ;)

  • #33 01 Wrz 2008 23:32
    Lutek49
    Poziom 36  

    W necie można kupić całkiem porządne mini uchwyty wiertarskie do miniszlifierek np. Dremel ale są i inne. Aby zastosować Dremel-a to wał silnika musi mieć około 7mm średnicy - wystarczy naciąć gwint i jest super.
    Są również inne np. Donau - ten jest sprzedawany z tuleją, która ma wejście na około 3 mm.
    Zobacz tutaj:

    http://multisort.pl/products/276/1.html

  • #34 02 Wrz 2008 13:17
    byk251
    Poziom 13  

    Wiercenie otworów w laminacie
    To jest moja.
    Wiercenie otworów w laminacie
    Zrobiona na wzór wiertarki stołowej,sam mechanizm nie wiem skąd pochodzi,silnik 12V,podstawa z pracowni chemicznej ubiegłego wieku,uchwyt na wiertło to wytoczony kawałek pręta,wiertło mocowane śrubą M3.

  • #35 02 Wrz 2008 16:24
    bbiidduull
    Poziom 28  

    nie no jak wy takie rzeczy wymyślacie ??? Jestem pełen podziwu. Szacuneczek

  Szukaj w 5mln produktów