Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Voyager AL700 -check engine

02 Wrz 2008 16:03 2306 12
  • Poziom 9  
    witam kolegow.tak na wstepie - jestem mechanikiem i staram sie zglebiac swoja wiedze i nie wkladac łap do gazu bo nie mam o tym pojecia. Jezdze Voyagerem 3,3 benzyna v6 '97 r i zalozyl mi gaz znajomy (tak sie wychodzi na kolegach).Wiem ze wszyscy proponowali by sekwencje ale prosze sie odniesc do mojego stanu faktycznego. mam zalozonego autronica AL-700 i jakis emulotar sondy lambda (nie wiem jaki bo spadla z niego naklejka).Wyskakuje mi wczasie jazdy check engine,po zczytaniu kodow z obd wychodzi ze raz mieszanka jest za uboga a raz za bogata- i tak jest po kazdym resecie.korygowali mi instalacje i regulowali go wiele razy bez zadnych pozytywnuch efektow.mam kilka pytan
    -emulotar jest podlaczony tylko pod 1 sonde (a mam dwie jedna przed katem druga za katem),czy to jest prawidlowe ze jest tylko wpieta jedna,jezeli ktos z Was ma jakies inne wskazowki lub sugestie bardzo prosze o porade bo moja sytuacja tak trwa ok roku.wspomne ze na poczatku zalozyli mi sterownik STAG 2L co chyba bylo profanacja. Licze na wasza pomoc.Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    na zwyklej instalacji raczej zawsze bedzie zapalac ci sie check engine poprostu zwykla instalka ma trudnosci z obrobieniem elektroniki moze tez byc zle rozlaczenie wtryskiaczy benzynowych najlepiej jak emulacja jest cieta tzn bez kostek bo samochody amerykanskie maja odwrotny impuls na kostce niz europa najprostszym rozwiazaniem jesli juz masz taka instalke jak zalecja inne firmy które trudnią sie wytwarzaniem i składaniem instalacji jest rozłaczenie checka engine za pomoca przekaznika
  • Poziom 9