Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Voyager AL700 -check engine

02 Wrz 2008 16:03 2306 12
  • Poziom 9  
    witam kolegow.tak na wstepie - jestem mechanikiem i staram sie zglebiac swoja wiedze i nie wkladac łap do gazu bo nie mam o tym pojecia. Jezdze Voyagerem 3,3 benzyna v6 '97 r i zalozyl mi gaz znajomy (tak sie wychodzi na kolegach).Wiem ze wszyscy proponowali by sekwencje ale prosze sie odniesc do mojego stanu faktycznego. mam zalozonego autronica AL-700 i jakis emulotar sondy lambda (nie wiem jaki bo spadla z niego naklejka).Wyskakuje mi wczasie jazdy check engine,po zczytaniu kodow z obd wychodzi ze raz mieszanka jest za uboga a raz za bogata- i tak jest po kazdym resecie.korygowali mi instalacje i regulowali go wiele razy bez zadnych pozytywnuch efektow.mam kilka pytan
    -emulotar jest podlaczony tylko pod 1 sonde (a mam dwie jedna przed katem druga za katem),czy to jest prawidlowe ze jest tylko wpieta jedna,jezeli ktos z Was ma jakies inne wskazowki lub sugestie bardzo prosze o porade bo moja sytuacja tak trwa ok roku.wspomne ze na poczatku zalozyli mi sterownik STAG 2L co chyba bylo profanacja. Licze na wasza pomoc.Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    na zwyklej instalacji raczej zawsze bedzie zapalac ci sie check engine poprostu zwykla instalka ma trudnosci z obrobieniem elektroniki moze tez byc zle rozlaczenie wtryskiaczy benzynowych najlepiej jak emulacja jest cieta tzn bez kostek bo samochody amerykanskie maja odwrotny impuls na kostce niz europa najprostszym rozwiazaniem jesli juz masz taka instalke jak zalecja inne firmy które trudnią sie wytwarzaniem i składaniem instalacji jest rozłaczenie checka engine za pomoca przekaznika
  • Poziom 9  
    instalacja ma rok(czyli parownik i ta "puszka") a autronic jest zalozony od marca tego roku(kupilem za swoje zeby bylo smiesznie a ten niby kolega go podlaczyl),o kolorach przewodow napisze jutro bo po calym dniu juz brak sił na podniesienie nastepnej maski,
    do nico6 - swoja droga slyszalem ze na przekazniku w amerykanie nie do sie odciac checka-nie wiem czy to prawda.
    dzieki koledzy za odzew ,jutro opisze ta "puszke" i kolory przewodow
  • Poziom 27  
    mialem przyjemnosc tez widziec takiego amerykanca tyle ze dodge caravan, ale to to samo, ten sam silnik, tez zwykla instalacja, tyle ze bingo m, moze troche szybsza, autko ogolnie jezdzi fajnie, ale check tez sie swieci wiec nie wiem czy jest realne zgasic go za pomoca regulacji tej instalacji, watpie. Przydala by sie sekwencja, tylko czy to tez zalatwilo by problem? nie wiem, mozliwe ze tak jak kolega pisze, niektore amerykance i czasem fordy maja odwrocony przewod we wtyczce wtryskiwacza i standardowa nie pasuje, trzeba dac na odwrot piny
  • Poziom 43  
    Co macie na mysli z tym,,odwroconym przewodem wtrysku,,bo nic z tego nie rozumiem?(bo jest,jak w wiekszosci aut-zasilanie+a sterowanie impulsem masy)
  • Poziom 9  
    puszka ma biale zlacze o 14 pinach w 2 rzedach:
    pierwszy rzad :bialo-szary,fioletowy,brazowy,czerwony,żółty,czerwono-czarny,niebieski,
    drugi rzad :bialo-różowy,fioletowy,brazowy,czerwony,żółty,czerwono-czarny,czarny,
    kolo wtyczki jest jeszcze zielona dioda i potencjometr,na plytce jest napis DSE EMUL 210424.
  • Poziom 9  
    juz teraz rozumiem.dziasiaj napisze tylko troche pozniej bo zaraz do warsztatu.
  • Poziom 10  
    musisz mieć dodatkowy emulator np obd14,a poza tym emulator do rozcięcia musiałby być do tego modelu
  • Poziom 9  
    do przemka25l ---- kontrolka zapala sie w pierwszych 50 kilometrach(i to nie zaleznie od sposobu jazdy,czy bardzo dynamicznie,czy bardzo wolno) do artur vision ---- (prosze o wyrozumialosc) jezeli mozesz dokladniej na pw napisac jakies konkretne modele podzespolow i jakies dokladniejsze wskazowki , zebym mogl cos zasugerowac moim nieszczesliwym gazownikom