Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Porada odnośnie wyboru centrali telefonicznej do firmy

askr 07 Sep 2008 11:04 5094 46
  • #31
    Tracer2
    Landline phones specialist
    M___ wrote:
    A jestem prawie pewien, że jak dostanę w ręce Slicana z tą funkcją to się okaże, że działa tak jak wszystkie pozostałe w tej centrali, nie zawsze, nie do końca, niestabilnie i będzie miała jakieś "ale" robiące z niej fikcję literacką


    Widzisz
    i sam się wkopałeś bożyszczu Panasonica.
    Na jakiej podstawie twierdzisz ,ze system CCT lub MAC Slicana działa niestabilnie skoro nie "wpadł Ci w ręce" .Konfabulujesz kolego :(

    To przykre ,ze w ciemno oceniasz Polską firmę a włazisz w d zachodniej , o przepraszam dalekowschodniej :(.
    Ale to takie typowo polskie . Sami sie gotujemy we własnym piekiełku.

    Miałem i mam do czynienia i z centralami Panasonic i innymi i wysnułem wniosek ,ze centrale Slicana niczym nie ustepują w stabilności Panasonicowi .Po za tym maja ta zaletę ze serwis i konstruktorzy są w zasięgu ręki a własciwie telefonu.
  • #32
    User removed account
    User removed account  
  • #33
    oscar2000
    Level 34  
    R-MIK wrote:
    Przy okazji cudownego Panasonika. KX-TGA711FX

    Jeśli jeszcze chodzi o jakość, to dla mnie wykładnikiem jest okres produkcji. Im urządzenie dłużej jest produkowane tym lepiej. Ciekaw jestem przez ile lat produkowano najbardziej sprzedającą sie centralę Panasonika, a przez ile Slicana?
    tak na wstepie dotyczy panasonica to jest to dodatkowa słuchawka..... a co do istnienia dluzej panasonica od slicana to data isnienia na rynku mówi sama za siebie .... http://slican.pl/o-firmie.html .....
  • #34
    User removed account
    User removed account  
  • #35
    nixau
    Level 17  
    R-MIK wrote:
    Jeśli jeszcze chodzi o jakość, to dla mnie wykładnikiem jest okres produkcji. Im urządzenie dłużej jest produkowane tym lepiej. Ciekaw jestem przez ile lat produkowano najbardziej sprzedającą sie centralę Panasonika, a przez ile Slicana?


    Bzdury takie gadasz jakich mało. Jak by produkowali "malucha" przez 50 lat to byłby to również wykładnik do określenia produktu jako bardzo dobry i polecany bo produkcja jest określona długoletnia?

    Przecież to logiczne, że jest pewien okres życia produktu, a po nim następuje modernizacja, ulepszenie co w efekcie daje nowy produkt na bazie starego.

    Przykład centrale Panasonic KX-TD1232, produkcja to lata 90 i do tej pory jeszcze funkcjonują u Klientów i mają wszystko czego potrzebują. Następstwem miniaturyzacji i nowych technologii powstała nowa seria central KX-TDA.

    Albo np. centrale Panasonic DBS od początku pojawienia się ich na rynku, do tej pory u kilku klientów ciągle działają.

    Żeby nie być jednostronnym to r-mik skoro twierdzisz, że "długość życia produktu" jest wyznacznikiem jego jakości to rozumiem, że skoro slican tak krótki czas miał w produkcji centrale NCT i zastąpił je centralami CCT oznaczało, że centrale NCT są miernym wyznacznikiem jakości bo ich cykl życia był bardzo krótki, czyli nie spełniał oczekiwań klientów.

    R-MIK wrote:
    Przy okazji cudownego Panasonika. KX-TGA711FX nie synchronizuje czasu z FSK.


    Jak slican w centralach miał zwaloną identyfikację (zresztą o tym problemie, niejedna osoba pisała na tym forum) to najlepiej zwalić winę na sprzęt innego producenta. Oczywiście będziesz się upierał, że testowałeś to z najnowszą wersją oprogramowania bądź w innej centrali. A ja Ci szanowny kolego odpowiem, że jeszcze nie spotkałem takich problemów z CLIP o których piszesz, i ani dystrybutorzy, serwis czy też klienci końcowi nie informowali o tego typu problemach, a dodam, że sporo sprzedałem tych słuchawek licząc w tysiącach sztuk.

    R-MIK wrote:
    Z tego co pamiętam, Samusng jest młodszy od Panasonika. Czy to znaczy, że gorszy? Jeśli tak to dlaczego Panasonik nie produkuje matryc LCD tylko kupuje je od Samsunga?


    Kolejny raz mylisz pojęcia. Wg. Ciebie to skoro piekarnia produkuje np. chleb i podpisuje się pod nim, że to jej produkt, to w efekcie początkowym oznaczać to, że piekarnia ta posiada swoje pole na którym ma zboże, robi produkcję mąki, wytwarza masło itd.

    Tak samo HP produkuje monitory LCD ale wyświetlacze ma różnych producentów np. Samsunga, LG. Przecież to jest logiczne, że są pewne produkty w których produkcja przez firmę jest w większym bądź mniejszym stopniu zaawansowania. Ktoś kto nie ma doświadczenia na rynku do wytwarzania konkretnego produktu np. matryce LCD, kupuje od innych producentów, którzy mają większe doświadczenie.

    Wg . Ciebie Panasonic ma wytwarzać swoje wyświetlacze, komponenty i wszelkie inne układy żeby nie być gorszym, bo wg. szanownego kolegi, jak nie masz swojego produktu wytwarzanego z komponentów tego samego producenta to jesteś gorszy. Niemniej jednak oznacza to również, że Slican kupując akcesoria innych producentów również jest gorszy bo nie ma swojej własnej produkcji.
  • #36
    User removed account
    User removed account  
  • #37
    User removed account
    User removed account  
  • #38
    nixau
    Level 17  
    R-MIK wrote:
    Wszystkie panasoniki wrażliwe są na jakiekolwiek przepięcia. Muszą być dobrze uziemione wraz z przełącznicą.Jeżeli nie to często miałem przypadek że "wieszał" sie moduł slave. Po clearze było ok.


    Chłopie ty jak zwykle powołujesz się na centrale z lat 90. To po pierwsze. Po drugie sprzęt się starzeje - jeżeli nie były robione konserwacje to po jakimś czasie może dojść do różnych problemów. Np. mogły kondensatory stracić już swoje właściwości. Tak samo z komputerami - kilkuletni komputer nadaje się do konserwacji i wymiany kondensatorów. Na Boga! Panowie! To w końcu jest elektronika, a nie platyna, która nigdy się nie zestarzeje.

    Ja mam DBS'a z początku lat 90, który do tej pory sprawnie funkcjonuje. Zero problemów. Burze jej nie straszne. Jednostka posiada przeszło 180 numerów wewnętrznych i ciągle działa. Również KX-TD500, który na wyposażeniu posiada aktywnych przeszło 430 numerów wewnętrznych - programowany raz i do tej pory ani razu nie zgłaszali usterek, a centrala eksploatowana jest cały czas. Jedynie telefony analogowe trzeba było wymienić, gdyż już całkowicie były wyeksploatowane.

    Po trzecie jak byk pisze w instrukcji, że centrala musi być uziemiona. Po coś w końcu to ktoś wymyślił - tak samo z szafami dystrybucyjnymi, ups'ami, switchami i ruterami z wyżej półki - uziemienie to podstawowy czynnik do poprawnej pracy urządzenia. Wy w slicanach też macie uziemienie i wyraźnie pisze, że należy centralę uziemić. W dzisiejszych czasach sprzęty są bardzo wrażliwe na jakiekolwiek przepięcia z sieci czy to panasonic, czy slican czy cisco - w środku jest bardzo czuła elektronika.

    Co do usuwania usterek. To nie zgłaszano nigdy takich przypadków, aby błąd w oprogramowaniu powodował np. niestabilną pracę, zawieszanie systemu itp. Oprogramowanie tuż przed wypuszczeniem na rynek przez Panasonica, jest kompletnie testowane oraz sprawdzane w różnych warunkach (nawet tych lokalnych na danym rynku w tym Polska). Dlatego o pomyłkach nie ma tutaj mowy - Japońcy nie pozwolą sobie na wypuszczenie wadliwego oprogramowania - najpierw je przetestują na wszystkie strony i jeżeli będzie wszystko jak najbardziej funkcjonowało to wówczas pojawia się to na rynku.

    Dodam, że było kilka przypadków aktualizowania oprogramowania, które powiązane były z dodatkowymi słuchawkami systemowymi DECT. Aktualizacja umożliwiała pracę starych słuchawek systemowych DECT (dedykowanych do KX-TD1232) w nowych centralach i nowej wersji systemu DECT. W przeciągu kilku dni aktualizacje były gotowe i w pełni sprawne.

    Dlatego raz jeszcze zwracam uwagę, że coś takiego jak błąd w oprogramowaniu w Panasonicu nie istnieje.
  • #39
    M___
    Level 21  
    Fajnie tak rzucić tekst i wyjechać. :D
    Ale po kolei:
    Tracer2 wrote:
    i sam się wkopałeś bożyszczu Panasonica.

    Nie jestem bożyszczem Panasonic'a, co najwyżej mogłoby być na odwrót, ale nie jest.
    Pisałem już wcześniej, że instalowałem kilka central innych producentów i wybrałem Panasonic'a bo jest najlepszy. MOIM ZDANIEM.
    Tracer2 wrote:
    Na jakiej podstawie twierdzisz ,ze system CCT lub MAC Slicana działa niestabilnie skoro nie "wpadł Ci w ręce" .Konfabulujesz kolego

    Nie konfabuluję kolego. Twierdzę tak na podstawie opinii klientów u których był Slican.
    Pisząc o "dostaniu w ręce" miałem na myśli, że usiądę nad tą centralą i to przećwiczę, nie mam zwyczaju robić takich eksperymentów na klientach.
    Tracer2 wrote:
    Miałem i mam do czynienia i z centralami Panasonic i innymi i wysnułem wniosek ,ze centrale Slicana niczym nie ustepują w stabilności Panasonicowi .Po za tym maja ta zaletę ze serwis i konstruktorzy są w zasięgu ręki a własciwie telefonu.

    To samo - ale wysnułem wniosek, że centrale Panasonic górują nad innymi. :D
    Nie chcesz mi chyba wmówić, że Panasonic ma mało serwisów bądź brak wsparcia technicznego?
    Tracer2 wrote:
    To przykre ,ze w ciemno oceniasz Polską firmę a włazisz w d zachodniej , o przepraszam dalekowschodniej .
    Ale to takie typowo polskie . Sami sie gotujemy we własnym piekiełku

    Daruj sobie takie wyrażenia, pisanie kto w co i komu włazi to nie ten poziom dyskusji. Do tej pory trzymałeś poziom i niech tak zostanie.
    Co do polskiego piekiełka itp to jak myślisz? Z czego są robione Slicany? Z polskich części?
    Rozumiem, że pisząc na forum siedzisz przed polskim komputerem, a obok Ciebie leży polski telefon komórkowy.
    Chcesz pogadać o polityce to zmieńmy forum i nie wyjeżdżaj mi tu z tanim pseudopatriotyzmem.
  • #40
    Tracer2
    Landline phones specialist
    Widzisz , róznica miedzy nami polega na tym,ze moje opinie nie są opierane a tym co mi klienci powiedzieli albo jedna pani drugiej.
    Tylko ja piszę o tym co organoleptycznie sprawdziłem.
    Dlatego, wybacz ale mnie zdenerwowałeś.
    Klienci rózne rzeczy opowiadają i to co mówią nie raz trzeba dzielić na pół.
  • #41
    User removed account
    User removed account  
  • #42
    M___
    Level 21  
    Tracer2 wrote:
    Widzisz , róznica miedzy nami polega na tym,ze moje opinie nie są opierane a tym co mi klienci powiedzieli albo jedna pani drugiej.

    Nie jedna pani drugiej pani, tylko klient instalatorowi, a to bardzo duża różnica. Nie uważasz?
    tracer2 wrote:
    Klienci rózne rzeczy opowiadają i to co mówią nie raz trzeba dzielić na pół

    A nawet i przez sześć, weryfikuję ich wypowiedzi i nie opieram się wyłącznie na nich bo musiałbym zacząć wierzyć w moce nadprzyrodzone ingerujące w centralę. :D
    Ale klient jest w tym wszystkim najważniejszy i jego opinia i zadowolenie z produktu jest pierwszym i podstawowym wyznacznikiem.
    Jeśli klient twierdzi, że musi "kilka razy w tygodniu resetować centralę i ma już tego dosyć" to nie dziw się, że uważam produkt za niestabilny (zasilanie sprawdziłem :D ).
    Panasonic chodzi tam już kilka miesięcy i nie powiesił się ani razu.
    tracer2 wrote:
    Dlatego, wybacz ale mnie zdenerwowałeś.

    I vice versa. Dobrzy w tym jesteśmy. :D:D:D
  • #43
    User removed account
    User removed account  
  • #44
    User removed account
    Level 1  
  • #46
    Tracer2
    Landline phones specialist
    Widzisz , w tym 1wszym przykładzie ja odpowiedziałem jako pierwszy.
    A wina była po stronie instalatota bez doświadczenia który pozwolił wpiąć lub sam wpiął zasilanie do "choinki"
    listw ect.....
    Ewidentna wina instalatora bez doświadczenia.
    Tak każdą łacznice mozna załatwić
    Przykład tendencyjny jak zwykle u zwolenników Pana...

    Ha,ha,ha
    W nastepnym przykładzie to samo i moja odpowiedz jako1sz hehehe ;)
    No i sie jeszcze kristoff zapiera ,że wcześniej było dobrze ...
    znaczy farta miał ,że nie spaliło sie wcześniej.
    Następny zły przykład :(
    No wez przestań , nikt tu nie jest głupi tylko ci co te tematy napisali i się jeszcze tym pochwalili i upierają ze było dobrze. Żenada.

    A ten 3 przykład to niby co jest.
    No ma facet centralke i nie działa . Może znalazł .....i co z tego
    niestabilna ...bo co ....
    nie kumam ....