Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa C 1.7 DTI - żle odpala na ciepłym silniku

02 Wrz 2008 21:30 13576 12
  • Poziom 17  
    Gdy motor jest zimny zapala bez problemu , ale gdy się zagrzeje jest bardzo duzy problem z odpaleniem . Bardzo proszę o podpowiedzi co to może być .
    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Witam.

    Napisz kolego jaką masz pompę Bosch lub Delphi-Lucas i czy silnik to zwykły Oplowski czy ISUZU i z którego roku jest ten pojazd. Ja bym stawiał na to że uszkodzeniu uległa głowica pompy tzw. sekcja. Jeśli to pompa Bosch to można ją polać wodą jeśli zapali bez problemu musisz wymontować pompę i zawieść ją do naprawy. Jeśli to pompa Lucas'a to nie polecam polewania wodą, gdyż może się urwać sekcja po takim zabiegu.
  • Poziom 12  
    W sumie może być kilka usterek... Sprawdzałeś czy masz dobrze ustawione zawory? Przy rozgrzanym silniku metal się rozpręża i w przypadku małych luzów może nie domykać zaworów, mniejsza kompresja, słabszy silnik, problem z odpalaniem na ciepłym silniku....
  • Poziom 17  
    Tak oczywiscie już sie poprawiam . Pompa typu DENSO , motor ISUZU , rok produkcji 2003 .
  • Poziom 14  
    A jak się w tym silniku ustawia zawory?? Żart oczywiście:D Może lepiej podłączyć pod Tech-a i zobaczyć czy nie przypadkiem jakiś czujniczek np temperatury....
  • Poziom 17  
    Dziś nawet na zimno nie chciał zapalić , po przejechaniu 5 km zapala się kontrolka samochodzik z kluczykiem . Zczytałem błąd i wychodzi P0704 <8> Nieznany błąd . Czy ktoś mi podpowie z kolegów co to oznacza ?
  • Poziom 17  
    Wielkie dzięki za zainteresowanie moim problemem . Samochód dość że nie pali to jeszcze ma dziwne stukanie , tak jakby coś biło głuche nierówne uderzenia , dziwne one cichną jeżeli włączy się swiatła lub wentylator nawiewu . Pooglądałem wszystkie koła paska wielorowkowego i okazało się że to od dolnego koła rozrządu jest pokryty dziwnym czerwonym nalotem . Po zdjęciu paska rozrządu co widać koło ma luz , wyciągnąłem koło i okazało się że klin jest bardzo obrobiony . Jestem pewny że stukanie umilknie ale czy palenie ma coś z tym wspólnego , a może przestawianie się rozrządu powoduje ze tak ciężko pali . Bardzo proszę o sugestie kolegów .
  • Poziom 13  
    witam. Klin moze byc przyczynom złego palenia lub co najgorsze,
    Sterownik pompy.
  • Poziom 18  
    Zobacz czy nie za mocno uszkodziło wał..

    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    I już po problemie , tak jak pisałem luz na dolnym kole rozrządu sprawiał ze autko ciężko paliło . Sprawa jest ciężka do wyczucia ponieważ koło zablokowane jest klinem i dociągnięte śrubą z dużą podkładką więc zdiagnozowanie luzu może nastąpić po zdjęciu koła . Dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam .
  • Poziom 1  
    Gdy silnik jest zimny zapala bez problemu , ale gdy się zagrzeje jest bardzo duży problem z odpaleniem . Bardzo proszę o podpowiedzi co to może być .
    Pompa wymieniona, wtryskiwacze sprawdzone wszytskie filtry wymienione zaraz wszystko w tym samochodzie będzie wymienione i dalej nie odpala jak należy
    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    A co mówi diagnoza komputerowa?