Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LCD Samsung LE37A656 nówka i zepsuty?

manfred1 02 Wrz 2008 21:53 3821 8
  • #1 02 Wrz 2008 21:53
    manfred1
    Poziom 9  

    Witam serdecznie dziś odebrałem swój telewizor SAMSUNG LE37A656 po włączeniu po około 20 min obraz zaczął tracić synchronizację cały obraz migał a dodatkowo pojawiły się 4 pionowe paski białe na całym czarnym ekranie podczas przełączania kanałów. Czy to wada LCD czy coś źle ustawiłem? za pomoc dzięki

    0 8
  • #2 02 Wrz 2008 22:04
    Macosmail
    Poziom 33  

    Wada, dzwoń po serwis.
    Pozdrawiam.

    0
  • #3 02 Wrz 2008 22:06
    manfred1
    Poziom 9  

    Czy to nie jest tak że sklep sprzedał mi zepsuty LCD i czy mogę go oddać do sklepu? Dlaczego ja mam go teraz naprawiać?

    0
  • #4 02 Wrz 2008 22:26
    modny
    Poziom 19  

    To zależy tylko i wyłącznie od sklepu - jeśli nie minęło 7 dni od daty zakupu możesz zanieść go do sklepu i może wymienią na inną sztukę, ale tak jak piszę zależy to od sprzedawcy.
    Powodzenia

    0
  • #5 02 Wrz 2008 22:26
    Macosmail
    Poziom 33  

    Możesz skorzystać z praw konsumenta, a dokładniej z niezgodności z umową. Zanosisz TV do sklepu, a tam w zależności od możliwości/chęci dają Ci nowy lub wysyłają do serwisu więc zostajesz przez jakiś czas bez TV. A ten czas w przypadku naprawy gwarancyjnej w brew pozorom nie jest określony.

    0
  • #6 02 Wrz 2008 22:31
    manfred1
    Poziom 9  

    Sprzęt zakupiłem online w firmie www.avpartner.pl od odebrania towaru od spedytora nie minęło 3 godzin. Po prostu facetowi zapłaciłem zanim dokładnie rozpakowałem podłączyłem spedytora nie było . Włączam a tu klapa zepsuty. Dodatkowo sprawdzam dostępność na ich stronie a tu zero mam wrażenie że kupiłem ostatnią wadliwą sztukę.

    0
  • #7 02 Wrz 2008 22:55
    lelekx
    Poziom 29  

    Masz 10 dni na zwrot towaru zakupionego na odległość. Czasem i więcej, jeżeli sprzedawca nie poinformował Cię o tym prawie.

    Kilka informacji zaczerpniętych z bliżej nieokreślonego (ale wiarygodnego) źródła:
    1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny.
    2. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
    3. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.
    4. W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do klienta i z powrotem do sprzedawcy.

    0
  • #8 02 Wrz 2008 23:40
    manfred1
    Poziom 9  

    lelekx napisał:

    4. W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do klienta i z powrotem do sprzedawcy.


    No to chyba jakaś paranoja jeśli jest ukryta wada a nie moje "widzimisie" i jest uzasadniony zwrot towaru to dlaczego ja mam ponosić koszty. A jeśli sprzedawca znowu wyśle mi wadliwy towar to tak można się bawić w koło Macieja

    0
  • #9 03 Wrz 2008 01:52
    Mirek Z.
    Moderator

    Dział to nie poradnik w sprawach reklamacji, tutaj pomagamy w naprawach.
    Temat zamykam.

    0