Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nowa lodówka Amica ACZ3101PA - bulgocze i nie chłodzi

04 Wrz 2008 10:46 16779 9
  • Poziom 1  
    Witam
    Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie znam się lodówkach i dlatego chcę zasięgnąć fachowej rady.
    Od wczoraj jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem lodówki marki Amica Fresh Line Plus (poniżej link do konkretnego modelu):
    Link
    Otóż problem polega na tym, że lodówka po wczorajszym wieczorze i nocy nie zaczęła w ogóle chłodzić, zamrażalnik również nie mrozi. Przez cały czas lodówka pracuje, gdy jest włączona i wydaje z siebie odgłosy bulgotania. Nie wiem czemu nie chce chłodzić. Proszę o fachową poradę.
    Co może być przyczyną takich uszkodzeń? Lodówka jest nowa wczoraj dopiero została przywieziona ze sklepu. Czy może podczas transportu się uszkodziła?

    Był mały ślad zamrażania - na rurce połączonej z kratkami w zamrażalniku pojawiło się trochę szronu. i tylko tyle śladów. ale jak na tyle czasu co jest włączona to trochę za mało. transport był zapewniony przez sklep. i nie widziałem ani nie pytałem jak była transportowana. po prostu nie myślałem, że nowa lodówka może nie chodzić. co do marki Amica to dotąd nie narzekałem bo mam inny sprzęt tej firmy (kuchnie gazową i okap) dwa lata działa bez zarzutów. a właśnie nie wiem czy już mogę wzywać serwisanta, bo jeszcze nie mam karty gwarancyjnej (dopiero przyjdzie pocztą z Amiki)

    Moderowany przez skryn:

    Posty scaliłem.

  • Poziom 28  
    Z opisu wygląda że ucieczka gazu- co dalej? chyba złom!
    Musi ktoś to sprawdzić - jeśli będzxie gaz - to uwalona sprężarka, ale obstawiam dziurę w ukladzie.

    Jeśli to na gwarancji to "no problem"- ZADNEGO DOPEŁNIANIA Ukladu!!-
    przecieżź ten bubel nie pracował ani minuty, śladów mrożenia nie zauważyłeś---ZĄDAJ WYMIANY a najlepiej zmień producenta!
    Po takim doświadczeniu , ja bym oddalił sie od Amiki!!

    PS. A kto ja przetransportował do Ciebie???? i w jakiej pozycji- bo to może być uszkodzona sprężarka w transporcie!

    Moderowany przez skryn:

    Posty scaliłem.

  • Poziom 16  
    jasne ze wzywaj serwisanta przez infolinie amicowska
    masz podana na ulotkach
    a jak bedziesz rozmawial to powiedz o braku gwarancji i z jakiego powodu
    zawsze możesz odmówić naprawy sprzętu który jeszcze nie pracował
    a z doświadczenia wiem że 80%napełnień nie przynosi rezultatu
  • Poziom 15  
    Witam
    Wyłącz lodówkę z sieci, przechyl ją na lewy bok pod kątem 45 stopni, odczekaj 5 minut, przechyl do tyłu, a następnie postaw zpowrotem do pionu i załącz. Jeśli nie jest uszkodzona, a była źle transportowana to powinno pomóc.
  • Poziom 28  
    A co to za nowy sposób naprawy?
    Ze szmelcu sprawnej niestety nie da się zrobić- szkoda czas, a podpowiedź jest CHORA!!!
  • Poziom 16  
    Z tego co piszesz wygląda na to, że została nieprawidłowo przewieziona i olej ze sprężarki dostał się do układu. Właściwie jest to nie do naprawy (rozsądnym kosztem). Amica w swych instrukcjach zaleca pozostawieneie sprzętu na dwie godziny w spokoju nim się go włączy do prądu. Nie pamiętam na jaki gaz jest 3101 (moja 3104 jest na r600 i nie bulgocze), ale jeśli jest na r134 to takie ukłądy lubiąsobie pobulgotać. Wezwij serwis fabryczny jeśli sprzęt jest na gwarancji.
  • Poziom 16  
    myślę że nima gazu
    wezwij serwis niech działają
    a procedura będzie taka
    napełnienie układu jeszcze raz
    jak nie pomoże to w zależności od regionu polski albo wniosek o wymianę albo jeszcze raz napełnienie i potem wniosek
  • Poziom 1  
  • Poziom 16  
    haha skryn
    ty masz racje
    tylko serwis słabo opłacany i ma to w nosie
    czy na złom czy da się naprawić
    jak by po gwarancji to można pogadać i tylko jak wezwanie prywatne
    ps
    ja mowie jakie są procedury a nie co powinno się robić
    a poza tym jak mam za darmo zapiredzielać na 4 pietro ze stacją i pompą to wole uznać ze jest wyciek wewnętrzny
    klijęt nic nie traci dostaje nową a amica niech robi lepsze i tyle
  • Poziom 28  
    Uważam ze autor wątku płacił w sklepie za sprawny sprzęt a nie złom do ćwiczeń dla serwisu w związku z tym NALEZY mu się niezwłoczna wymiana sprzętu a nie jakaś naprawa grata który nie dał mu ani przez chwilę efektów dla jakich ów sprzęt nabył.