Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nowa lodówka Amica ACZ3101PA - bulgocze i nie chłodzi

04 Wrz 2008 10:46 16779 9
  • Poziom 1  
    Witam
    Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie znam się lodówkach i dlatego chcę zasięgnąć fachowej rady.
    Od wczoraj jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem lodówki marki Amica Fresh Line Plus (poniżej link do konkretnego modelu):
    Link
    Otóż problem polega na tym, że lodówka po wczorajszym wieczorze i nocy nie zaczęła w ogóle chłodzić, zamrażalnik również nie mrozi. Przez cały czas lodówka pracuje, gdy jest włączona i wydaje z siebie odgłosy bulgotania. Nie wiem czemu nie chce chłodzić. Proszę o fachową poradę.
    Co może być przyczyną takich uszkodzeń? Lodówka jest nowa wczoraj dopiero została przywieziona ze sklepu. Czy może podczas transportu się uszkodziła?

Był mały ślad zamrażania - na rurce połączonej z kratkami w zamrażalniku pojawiło się trochę szronu. i tylko tyle śladów. ale jak na tyle czasu co jest włączona to trochę za mało. transport był zapewniony przez sklep. i nie widziałem ani nie pytałem jak była transportowana. po prostu nie myślałem, że nowa lodówka może nie chodzić. co do marki Amica to dotąd nie narzekałem bo mam inny sprzęt tej firmy (kuchnie gazową i okap) dwa lata działa bez zarzutów. a właśnie nie wiem czy już mogę wzywać serwisanta, bo jeszcze nie mam karty gwarancyjnej (dopiero przyjdzie pocztą z Amiki)

Moderowany przez skryn:

Posty scaliłem.

• Poziom 28  
    Z opisu wygląda że ucieczka gazu- co dalej? chyba złom!
    Musi ktoś to sprawdzić - jeśli będzxie gaz - to uwalona sprężarka, ale obstawiam dziurę w ukladzie.

Jeśli to na gwarancji to "no problem"- ZADNEGO DOPEŁNIANIA Ukladu!!-
    przecieżź ten bubel nie pracował ani minuty, śladów mrożenia nie zauważyłeś---ZĄDAJ WYMIANY a najlepiej zmień producenta!
    Po takim doświadczeniu , ja bym oddalił sie od Amiki!!