Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Karta sieciowa połączona, brak internetu

zielony olek 04 Sep 2008 21:41 4532 4
  • #1
    zielony olek
    Level 10  
    Witam, problem dotyczy komputera koleżanki, więc na pytanie "sprawdź ustawienia ......" nie odpowiem natychmiast lecz z jednodniowym opóźnieniem. Ale do rzeczy:
    Jest zainstalowana Neostrada przy pomocy modemu Sagem. Dostaliśmy Livebox, więc podłączyłem wszystko jak należy lecz niezgodnie z instrukcją obsługi, bo nie ma sensu ładować zbędne oprogramowanie.
    Po podłączeniu Liveboxa kablem sieciowym próbuję połączyć się z tym routerem wpisując prawidłowy adres 192.168.1.1 i połączenia nie mogę uzyskać. Przełożyłem kabel sieciowy do laptopa, wpisałem ten sam adres połączenie nastąpiło, skofigurowałem Liveboxa, tak aby łączył się z neostradą i tu jest OK. Nawet przez WiFi laptop widzi internet i można pracować. W komputerze stacjonarnym zainstalowałem już godnie z instrukcją kartę WiFi, zainstalowała się poprawnie, sygnał jest na 98%, lecz dalej nie można chodzić po internecie. Karta sieciowa nawiązuje połączenie, karta WiFi nawiązuje połączenie a Internetu jak nie ma tak nie ma. Gdzie szukać problemu?
  • Helpful post
    #2
    lichtar
    Level 20  
    Odinstalowałeś poprzednie oprogramowanie z Neostrady?
  • #3
    zielony olek
    Level 10  
    Nie odinstalowałem, bo w moim własnym komputerze również tego nie zrobiłem i takiego problemu nie było.
  • Helpful post
    #4
    lichtar
    Level 20  
    Kliknij na dolnym pasku w START - uruchom - i wpisz cmd. Tam napisz ping 192.168.1.1 i zobacz czy są jakieś odpowiedzi.
  • #5
    zielony olek
    Level 10  
    Rozumiem, lecz nie siedzę w tej chwili przy tym komputerze, zrobię to jutro.