Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pneumatyczny Centralny Zamek Golf 3

06 Wrz 2008 12:18 23039 17
  • Poziom 12  
    Mam problem z centralnym zamkiem w golfie 3 96' 1.6 w 3 drzwiach. Jest zainstalowany oryginalny niemiecki pneumatyczny centralny zamek. Gdy próbuje zamknąć drzwi kierowcy, pasażera się nie zamykają, a ni wlew paliwa, sprawdzałem czy pracuje silnik, podczas zamykania, szczelność wężyka, nie do końca instalacje, bo duzo idzie kabli i nie mogłem wszystkich znaleźć. silnik działa, bo gdy odpinam kostkę od centralki i podpinam i zamykam drzwi kierowcy to zamkną się i pasażera, ale dalej juz nie działa i tak cały czas. Czego to może być instalacji? Tego pudła z silnikiem ?
  • MetalWork
  • Poziom 30  
    po odpięciu pompki i ponownym podłaczeniu działaja wszytskie dzrzwi?
    W takim razie nieszczelność układu pneumatycznego powoduje blokowanie się pompki.
  • MetalWork
  • Poziom 12  
    Zamykają się wszystkiego drzwi, ale przy otwieraniu nie pracuje silnik centralki? Przypominam, że centralka pod odłączeniu kostki tylko zamyka drzwi, ale gdy się otwiera , po odłączeniu kostki to nic się nie dzieje.
  • Poziom 11  
    Daj sobie z tym złomem spokój. Załóż elektryczny i będziesz miał działający zamek za 60 zł.
  • Poziom 32  
    za 60 będzie działał 6-dni ,O braku szczelności świadczy długie działanie spręzarki ,możesz podjechac na uzywki i podłaczyć na próbe inną pompke -to też duzo powie .
    Zamki elektryczne tylko Mery-Błonie (nie allegro )
  • Poziom 13  
    Czy pompka pracuje długo tj. ponad 10 sekund, czy prawie odrazu się wyłącza?
    W pneumatykach VW/AUDI problemy z nieszczelnością mają gumy-membrany w siłownikach.
  • Poziom 26  
    Kolego na początek sprawdź bezpiecznik nr. 21 ma być 15A, dalej rozbierz plastyki w drzwiach i posprawdzaj miejsca gdzie przewód się rozdziela na drzwi (najczęściej jest nieszczelność) oraz miejsca gdzie przewody wchodzą do elementu roboczego w drzwiach (jest tam kawałek gumowego węża który lubi zbutwieć i robi się nieszczelny, w dalszej kolejności zobacz w zamku MASTER (czyli głównym sterujący w drzwiach kierowcy i w moim przypadku pasażera z przodu) przewody koloru ZIELONEGO i SZAREGO te dwa przewody to przewody sterujące pompką w bagażniku --> sprawdz ich poprawność podłączenia czy sie gdzieś nie poluzowały czy coś....

    A no i nie musze chyba przypominać czy sprawdziłeś czy kostka co jest wpięta do pompki nie jest uszkodzona lub styki na pinach nie zasniedziały...

    Zrobisz to daj znać :)

    P.S. Więcej informacji możesz poszukać na forum www.golf3.pl tam też jestem pod nickiem marcinkoz2910 i dodam że temat zamka pneumatycznego był dużo razy poruszany ;) pozdro
  • Poziom 20  
    zdejm dekiel z pompy i zobacz czy nie było powodzi
  • Poziom 2  
    Witam mam pytanie w Polo z 98 działa centralny przy otwieraniu a nie zamyka ani z drzwi kierowcy ani z pasażera? Jakaś rada? Z góry dziękuję!
  • Poziom 26  
    kolego jaki masz zamek elektryczny czy pneumatyczny? tylko nie zamyka czy też nie otwiera? a inne zamki?
  • Poziom 2  
    Zamek mam pneumatyczny. Otwiera wszystkie drzwi ale nie zamyka. Nie słychać pracy pompki.
  • Poziom 26  
    wiec tak poszukaj przewody sterujące zamkiem i słupku kierowcy przy nogach (w golfie3 jest to szary i zielony ale niejako że twoj to też VW to może bedzie podobnie) i sprawdz poprawność podłączenia tych przewodów
  • Poziom 10  
    Witam mam VW golfa 3 97 3 drzwiowy założyłem centralny zamek elektryczny ale nie wiem jak podłączyć kierunkowskazy?nie mogę poszukać bezpiecznika od kierunków?
  • Poziom 14  
    Kolego czarny z białym i czarny z zielonym kierunki w całej grupie VAG, w golfie 3 w progu lub w wiązce pod kierownicą, i zadałeś to pytanie nie w tym dziale, powinno być w dziale zabezpieczenia.
  • Poziom 10  
    Dzięki serdeczne już jest podłączony!
  • Poziom 17  
    Podepne sie ....
    U mnie jest taki problem:
    Centralny otwiera ale nie zamyka
    sprawdzałem na pompce mostek z zielonym otwiera
    natomiast mostek z szarym słychać jakby pyknięcie w drzwiach lub gdzies w aucie ale nie w pompce i niestety to wszystko zamek nie zamyka
    dodam że nie mam żadnego alarmu i innych samoróbek wszystko jak germany dały
    prosze o sugestie gdzie szukać ???
    czy to pompka ??? może jakas standartowa usterka przekaźnik lub tranzystor ??? a może jakiś sterownik w drzwiach blokuje???
    a może najprościej ktos polapany niech napisze rozpiske wtyczki pompki
    i napisze co powinno byc na kabelkach jak zamek jest zamkniety a co jak otwarty

    zielony i szary juz wiem sterowanie na zmiane plusem
    czerwony z ( białym chyba juz nie pamietam) jest to +12
    brazowy nie sprawdzałem ale licze na standart że to MASA

    a co z reszta żółty i inne????
    Prosze o rozpiskę ale dokladna zamkniete i osobno otwarte
    Mysle że nie jednej osobie to pomoże
  • Poziom 26  
    Jeśli pompka reaguje na mostek na zielony (czyli otwiera) a na szary nie (czyli nie zamyka) to na 90% sama pompka wysiadła

    Czasami to diody zenera, tranzystor lub jakiś przypalony rezystor bo lubi tam woda podchodzić

    Możesz też rozebrać tapicerkę i popatrzeć czy nie ma uszkodzonych / zwartych przewodów w zamku i w przelotce w drzwiach