Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z centralnym zamkiem ford transit

06 Sep 2008 21:59 17165 11
  • Level 23  
    Problem z centralnym zamkiem ford transit (2000rok) polega na tym, że przy zamknięciu kluczem zamki po chwili otwierają się same. (za którymś z kolei razem zamkną się i nie otworzą). Odpinałem po kolei wszystkie siłowniki ale przy każdej konfiguracji było to samo więc podejrzenie padło na uszkodzoną centralkę i jej przekaźniki - czy słusznie?

    Problem z centralnym zamkiem ford transit
    Problem z centralnym zamkiem ford transit
    Problem z centralnym zamkiem ford transit
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 26  
    Nie koniecznie.Siłownik którym sterujesz kluczykiem jest typu MASTER czyli z dodatkowym stykiem do sterowania pozostałymi , być może styk nie trzyma i centrala dostaje sygnał o otwarcie wszystkich.
  • Level 23  
    Są 3 mastery, odpinałem każdy pojedynczo i parami ale nadal było tak samo.
  • Level 2  
    sprawdż wyłączniki krańcowe drzwi,szczególnie przesuwnych,jak któryś bedzie dawał sygnał "otwarty",to po chwili zamki bedą sie otwierały.
  • Level 19  
    Zastaw jeden siłownik podłączony resztę odłącz wykluczysz siłowniki jak będzie w dalszym ciągu otwierać masz problem w centralce. Odepnij też sterowanie z siłownika i sam steruj.
  • Level 23  
    Odłączałem i wykluczyłem siłowniki w ten sposób w jaki opisujesz. niestety nie posiadam schematu a przewodów jest sporo w tych siłownikach/centralnce.

    Regulamin pkt 11 i 11,1 proszę poprawić. goldwinger
  • Level 19  
    To mam drugie pytanie czy sterowanie masz tylko poprzez przekręcenie kluczyka w zamku czy jeszcze drogą falową zdalnie. Bo jeżeli masz tylko z kluczyka zamień sterownik na uniwersalny podepnij siłowniki i powinno śmigać. Ford z tego co pamiętam ma sterowanie plusem, ale od chyba 2000 roku przeszedł na sterowanie minusem.
  • Level 10  
    Witam
    Mam podobny problem centralka steruje też oświetleniem i cały czas świeci się światło a ponadto zamki natychmiast się otwieraja jakby dostawała sygnał że są drzwi otwarte sprawdziłem wszystkie przyciski w słupkach oraz przełączniki w zamkach i one działają poprawnie . Nawet jak odepnę wszystkie zamki to i tak po naciśnięciu pilota w centralce słychać przekaźnik że zamyka i otwiera ponownie . Przydał by sie schemat.
    Pozdrawiam
    Paweł

    Dla szukających schematu - program ESI-Tronic Boscha
    tam jest wszystko co potrzebne .
    Paweł
  • Level 1  
    witam mam forda 2001 2,0 również mam problem z centralnym wersja skandynawska po zamknięciu sam sie otwiera światło sygnalizujące otwarte drzwi świeci się ciągle defakto nie mogę go zamknąć pomocy

    Dodano po 5 [minuty]:

    czy wyjecie bezpiecznika da mi opcje zamknięcia auta+ gdzie się znajdują-??????
  • Level 10  
    Witam jestem elektromechanikiem i dzisiaj klient przyprowadził mi forda transita 2001r w którym po zamknięciu centralnego zamka czy kluczem czy pilotem sam się zaraz otwierał. Lampka w kabinie też wciąż świeciła. Rozebrałem tylne drzwi tzn tą dyktę zasłaniającą zamek. Okazało się że przewody które przechodzą przez drzwi w plastikowym pancerzu przetarły się i robiły zwarcie. Po naprawie przewodów problem znikł :D
  • Level 13  
    w tym układzie odpinanie nic nie da bo do modułu dochodzi sygnał masowy podczas gdy zamek jest zamknięty i tak jak post powyżej sprawdż wiązkę w drzwiach tylnych prawych jak wykręcisz lampę to jest kostka i można przemierzyć wiązkę.
  • Level 2  
    Witam. Sprawdź sobie w prosty sposób krańcówki ( i przy okazji ciągłość przewodów od krańcówek do centralki) w drzwiach w następujący sposób: otwieraj i zamykaj drzwi ok 8 lub 9 razy w dosyć szybkim tempie ( zacznij od drzwi kierowcy i następne po kolei) jeżeli wszystko jest ok to zaczną mrugać kierunkowskazy. Nie rób dłuższych przerw między poszczególnymi drzwiami. Jeżeli przy pewnych drzwiach nie mrugną to masz uszkodzoną krańcówkę lu przerwę w przewodzie (zwarcie). U mnie była przerwa w tylnych drzwiach w plastikowej rurce. Tylko uwaga ten test jest sprawdzony w transicie 2005 i więcej. Nie jestem pewny jak w młodszych autach. Pozdrawiam i powodzonka.

    Moderated By Pawel wawa:

    Kolega poczyta regulamin, to co mówi na temat postów archiwalnych, i na temat wielokrotnego umieszczania tej samej odpowiedzi w różnych tematach! 3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych. 3.1.12. Zabronione jest publikowanie tych samych, lub bardzo podobnych informacji w wielu działach forum.